Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
was eerst verslaafd maar nu is het vèèl minder.
met peet .
pony`s naar de manege , lopen ze ongeveer 30 min over ik alvast naar
djemo lekker op mijn gemak poetsen nou 11.50 uur waren mijn kids er en ik was ook klaar .
12 personen we waren nog geen 5 min weg krijgt mijn oudste dochter van een pony voor haar een
trap tegen haar knie ,ik dacht o
nee ik sprong gelijk van djemo af en naar mijn dochter toe ik zij rijden jullie maar verder me andere dochter is gewoon mee gegaan en ik met patricia tereug naar de manege toe
baaaaaaaaaaaaaaaalen
ze had best wel veel pijn gelijk djemo afgezadelt een ander meisje was even bij patricia, ik haar pony snel op stal gezet en gelijk koel elementen opgehaaldt knie was wel dik we hebben wel een
uur gekoeldt en ging al wat beter ze heeft nog wel iets last van haar knie maar valt
gelukkig heel erg mee wel wat blauw . maar daar ging onze buiten rit ga ook nooit meer met zo grote groep mee is helemaal niet overzichtelijk.
dit was onze zondagmorgen

hoe gaat het hier met de paardjes en met de paardjes in spanje zijn ze al naar nederland?

hihi. Lange leve de vakantiee!!
.
Nu komt alles eruit.. is wel even vies denk ik, maar wel beter. Al die vieze troep.. Maar moeilijk hoor je keuze.. Al zou ik het wel weten. Volgens mij betaal je dan wel erg veel voor Gryts
En kan je nog 'beter' je eigen paard kopen.. Succes met je keuze! 
. En over het veulentje.. ze hebben daar alleen een klein paddockje... dus kan die niet lekker rennen...
Over een paar weekjes gaat ie lekker de wei op. Mams moet eerst opnieuw gedekt worden door Prins.
. En wat leuk je verslag!! Klinkt als super buitenritten!!
En je foto's van Dink!! Echt om op te vreten dat stelletje samen

. Lekker aan de wijn gezeten hihi! Dus ging wel soepeltjes allemaal
. Lekker gedanst, en gek gedaan.. dus leuk avondje. Een spanjaard en een zonnestraal doen je goed he
. En Goya en Bram zijn dr lief mee! Bram is trouwens wel een doerak zeg lees ik. Lijkt wel een beetje op Rocky. Die kon ook zo gek doen af en toe...
Was leuk! Rocky was helemaal happy gewoon toen ie me zag hihi. Echt een schatje
. Keihard kwam die aanrennen en brullen dat ie deed!
Heb hem nog even lekker gepoetst en gelongeerd. De kunstjes kon die ook nog
. Jielt was minder enthousiast, zoals ik verwachte
Die maakt het allemaal niet zoveel uit wie dr komt - uitzondering op de man die altijd voert hihi-

Alleen jammer dat ascar zijn oren in zijn nek heeft maar dit zijn mijn drie trotse paardjes 
wat een lieve foto's van Bram, Goya en de lammetjes!
Had je gisteravond ook al even gesproken via de Kwekker, maar ik ben er uit, hoor!

Prinslover schreef:Horsie: Welkom hier! foto's ?

Lindy1982 schreef:ow jee wat erg dat was ook een veulen van vorig jaar zeg maar?
Ik weet het niet meer ik dacht dat hij bruin bont was.. Ze stonden toen ( vorig jaar ) met 6 veulens in 1 box en dat veulen werd steeds weggedreven en was echt bang in die stal ik vond het toen zo zielig.. Ik weet wel dat de moeder een schimmel is van dat meisje die nu ook op Kyra rijdt
),dus ik heb alleen de laatste 3 terug gelezen.
) kicken joh!
wat heb je al een mooi buikje