Umi heeft nu ook een rose dekje met 2 biesjes eromheen wel leuk.
Hou er helemaal niet van maar dit dekje heeft gewoon toch iets, zou je ook makkelijk op een ruin kunnen doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lang mee bezig geweest. ff snel de wei uitgemest en de stal dus ik ga zo maar wat leuks doen heb ik wel verdiend na t opruimen
ga zo dus maar weer eens rijden ben erg benieuwd of Umi normaal doet met d'r hoofd. Nouvel schreef:'Mijn' witte barbiepaardje heeft ook al meerdere rose outfits, waarvan 1 met witte bloemen op het dekje...
Ik ook al, ik kan me helemaal vinden ik sommigen dingen die jullie hier schrijven, precies zo'n gevoel, haha
Geweldig toch!
en ze liet gewoon helemaal los

Kheb zelf een andalusier. Hij heeft helaas geen papieren, maar we hebben hem wel echt uit andalusie gehaald, dus in dat opzicht is het zeer zeker een echte
Er was geloof ik wel een dekbewijs, maar die hadden we niet gekregen.. nouja..
.
:

) in paars:

Maar ik ervaar het zo.

Dus ik heb al mijn roze halsters, setjes, dekjes, borstels gedag gezegt.
Jouw fries mag er ook wezen. Mijn oom heeft ook friezen.
best mooie, hij had er een paar geshowed. Veel beweging en uit nature houden ze hun hoofd al hoog
Het zag er niet uit!! Een kale staartwortel die helemaal recht de lucht in stak als hij ging uitsloven en dan nog het figuur van een jaarling!
.. Auwa
!
Het bevalt me onwijs goed, dus waarschijnlijk ga ik ook die kant op met Keet. Westernfries in spé dus
) maar geen kar. Heb wel eens naar een kar gekeken maar ik denk dat ik het op lange termijn niet leuk genoeg vind om te mennen. En dan vind ik de uitgave van een kar die ik waarschijnlijk heel weinig ga gebruiken erg jammer. Ik ben er met mezelf nog niet helemaal uit....en dat denken duurd inmiddels al wel een jaar, misschien als ik eens een goedkope kar kan kopen dat ik het kan gaan uit proberen...maar daarnaast kan ik ook helemaal niet mennen, maar dat wil Arjan me wel weer leren.
is weer eens wat anders dan rijden. Heb vandaag m'n kwpnr nog ff met lange lijnen laten lopen.
zijn niet zo duur en ook niet zo groot