Wat een hoofden! Dan heeft die van mij maar een 'kleintje' (xfull breedte en full lengte)Afgelopen weekend de goede camera even mee naar de stal, dus een paar plaatjes om te delen
Ha! Ook een palmpaard! Leuk zeg! Ik had ook foto's moeten maken, vandaag. Het was zulk prachtig weer!
Wat is ze toch ontzettend mooi aan het worden! En je nieuwe aanwinsten mogen er ook zijn! Merrie met zoon toch?
Ja, de laaste zijn de 2 nieuwe aanwinsten. Een hengstveulen en een 1,5 jarige ruin.@Fabster, Palmpaarden zijn toch Vlaamse trekpaarden? Dit zijn Fransozen
Mooie merrie is ze al bereden of getuigd?Die vosse fransoosjes zijn ook leuk, mooie koppies. Vind alleen die beentjes er zo raar onder staan
Ja ze is bereden en betuigd. Hoef dus niet bang te zijn dat ze ook weg moet omdat ze niet voor de kar wil.
Ik dacht dat ze nog beleerd moest worden, maar dat was dan Olga? Fijn dat je direct met haar aan de slag kan
Olga moet her opgevoed worden. En hij heeft nog 10 trekpaarden staan die deze winter beleerd gaan worden.. waar ik ook bij help.
@santos; super leuk zon vossen club Veel plezier met Quirina Helena!Wel lekker dar je d'r zo mee weg kunt hobbelen!!!
Santos_05 schreef:@Fabster, Palmpaarden zijn toch Vlaamse trekpaarden? Dit zijn Fransozen O woeps! Ja. Ik heb inderdaad een Vlaming.
@Helena, wat een lief koppie!@Fabster, die van jou lijkt idd op die van mij! Gironde is ook een Comtois zonder papieren, want ze heeft een bles. De twee mannen die we hebben zijn wel rasechte Comtois (met alleen een kolletje)