[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:36

Barroco schreef:
Gab, bedoelde je bandito? Haha dan haal je ons door elkaar, ben Jasmijn. En als dat zo is, dank je, vind hem uiteraard zelf ook heel knap. :)

Ik bedoelde idd Bandito...en schreef daar dus Madelief bij...en toen ik het terug las dacht ik;huh??? :D

Nee,ben echt steeds onder de indruk van hoe Bandito uit aan het zwaren is,hij wordt echt zó stoer!
Het is zo leuk om die puppies te zien groeien,heb dat ook altijd met Chico,die verbaasd me ook steeds weer!
En Igneo ook,zó leuk om te zien hoe ze worden in de loop der jaren :D

laulau85

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:44

Wauw wat een gave foto's allemaal!!

En die door die ring springen!! Ik zou Hinc daarna zeker kwijt zijn, al helemaal met andere paarden in de buurt haha...

En Gab nog gefeliciteerd!!

Verder hier niet zo veel boeiends... Hinc had vandaag te veel zin om te lopen met 3 merries bij hem in de bak hahaha...

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:57

Hihihi gelijk weer gezellig druk hier :D

Madelief ja haha dit was een makkelijke, zou wel leuk zijn om uit te bouwen naar nog wat meer dingetjes maar heb me er nooit zo erg in verdiept. Volgens mij had je t op de pagina ervoor geschreven als ik het nu goed heb uit m'n hoofd, was iig wel blijven hangen dat hij ineens zo keurig op commando ging :) ben benieuwd! En lief dat Sanne een dagje op Fuur mocht!

Ilona ja haha die foto is wel echt zo'n liefdes stelletje! Is dat altijd zo als ze samen zijn? En ja Kalife is een beetje een smeerkees, soms sta ik met iemand ernaast te praten en dan hoor je 'm al gaan, pets pets.. Je gesprekspartner snapt het dan eerst even niet en kijkt dan wat verbaasd :') En Kalife ondertussen heel lief dromerig staan te kijken :=
Wat een mooie plaatjes van Chico, romantisch! En wat Gab zei, wat een bink wordt Chico toch, lekker ding.

Esther wauw 5 kilo, dat is toch niet niks!

Gab hihi nee gelukkig hebben ze dat nog niet geprobeerd! Ik denk niet dat het mogelijk is omdat ze toch best opgesloten staan, de zijkanten zijn best wel hoog en als ze zo overdwars staan hebben we ook niet echt ruimte om zich af te zetten. Hoe gaat het met Moreno? Hij zag er op de laatste foto's goed uit, nog geen nieuwe kiekjes? Oh lees dat jullie lekker aan het buitenrijden zijn, heerlijk toch met dat mooie weer dat het steeds is nu in NL :D En gefeliciteerd nog! Leuke dag gehad dus :) oef maar wat een nare herinneringen zo aan een 50e verjaardag ;(

Laura haha Hinc had er zin in :=

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 21:08

Ja tis echt voorjaar haha... En dan is bij ons alles op een stuk of 5 paarden na merrie dus dat helpt ook niet... ER is zelfs één merrie die zo gauw ze hem ziet begint te piesen haha

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 21:27

Hahaha arme Hinc, al die verleiding om hem heen! Haha maar het is natuurlijk ook wel een lekker ding, kan me voorstellen dat de merries hem wel zien zitten ;)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 21:34

Ja en de enige hengst op stal dus hij heeft ook echt het gevoel dat het ZIJN stal is haha

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 22:23

Martine, jups, liefde op t eerste gezicht. Dit was alweer t 3e jaar samen op vakantie met Michelle en Shannon :D . Dit was de 1e vakantie. Afbeelding . Hahaha leuk he, hengsten hihi _O- .

Gab, nog gefeliciteerd! Mooi feest gehad lees ik :D Fijn! En weer lekker met Morrie aan t rijden. Nog leuke pics van je kanjer? Thanx voor je compliment trouwens!

Eshter, nou dat is toch al heel wat! Ziet er goed uit hoor, je kan t echt goed zien ook :)

Laura, ik lees dat Hinc er weer zin in had ;) . Nog van plan ooit met hem te dekken trouwens? Dat ie ook ff echt "zn ei kwijt kan"?

Ahh Chico was een beetje sip vandaag.. beetje down en ook de brokjes niet op. Hij had ook nog even lekker in zn waterbak gescheten.. Ik denk dat ie Shannon mist.. :(:)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 08:54

Ilona – ook weer lekker terug ben benieuwd naar de foto’s
En ja ben ook weer heerlijk aan het rijden, zondag weer wedstrijd dus ben benieuwd
De foto’s zijn super ik krijg ook helemaal zin

Femke – wat een gave foto van tweet leuk hoor zo’n dag

Wat een leuke foto van shannon en chico en wat glimt shannon mooi <3

Gab – nog gefeliciteerd en 40 is helemaal niet oud je bent zo jong als je jezelf voelt

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 09:18

Martine: haha ja het is ook onmogelijk niet vertederd te zijn door die twee! Maar ook zo mooi dat ze maar een week per jaar samen zijn en elkaar toch zo herkennen en lief vinden!

ilona: Die foto's heb je zo mooi gemaakt! :)
Agos, arme chico! Zeg maar dat die niet weer een jaar hoeft te wachten ;)

esther: dan ben jij slanker geworden en niet shaggy ;) ik zag iets iig, maargoed dat veranderd zoieso het plaatje. Ziet dr echt goed uit!
als mijn trailer eindelijk is binnenkomt kan ik misschien ook wel jou kant uitkomen voor een strandritje! Ging je brabantvakantie nog door?
Ben wel benieuwd hoe die dan op elkaar reageren!

Gab: haha ja het is niet makkelijk een lange afstandsrelatie maar chico en shannon doen het nu al 2 jaar ;)
Nog gefeliciteerd! Veel buitenrijden in jou omgeving is helemaal geen straf! Lekker hoor! Rijd je dochter ook nog met hem?

laura: had die zin om te lopen of achter de dames aan te gaan ;)

denise: dank je! Succes zondag, is het officiele wedstrijd?

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 09:23

Wat een schattige foto van chickie en shannon..

Pff ik moet zo naar het ziekenhuis, ik ben zo nieuwsgierig en benieuwd haha

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 09:24

Laura haha het ventje echt dus ;)

Ilona lieeeef die foto, en ach hij mist z'n vriendinnetje -O-

Mies een beetje een lat relatie dus :P

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 09:26

Haha hij wou niet perse er achteraan maar wel zich flink uitsloven haha..

Ilona wie weet ooit maar eerst moet ik hem beter onder de duim hebbenanders heb ik niks meer te zeggen...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 09:26

ja mies officielle :D

michelle spannend ben benieuwd wat het wordt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 10:05

:wave:

zag weer onwijs leuke foto's voorbij komen! :):)

Verder alleen net alles snel bijgelezen, we zijn 2 dagen achter elkaar praktisch de hele dag weg geweest.
Zondag zijn we ergens in Friesland wezen kijken waar Fifi van de zomer in de wei kan als de wond verder genoeg dicht is en gisteren zijn we een dagje naar brabant geweest, bij wat vrienden langs om even bij te kletsen nu we onze vakantie daar deze week af hebben moeten zeggen vanwege Fifi...

En gisteren telefoontje gehad dat Fifi naar huis mag! *\o/*

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 10:09

Super dat je een fijn weide plekje hebt kunnen vinden voor Fifi.
En ja, Fifi naar huis *\o/*

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 10:11

:j

ja hoop dat het goed gaat op de wei met andere paarden, maar het is een heel groot stuk, dus ze kan alle kanten op, volgens mij moet dat gaan lukken...
we gaan het in ieder geval proberen!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 10:13

Zo, kom ook ff binnenvallen!
Mooie plaatjes gezien, meiden hebben het leuk gehad zo te lezen.
El, wat fijn dat je een plekje voor Fifi hebt! Zal een grote geruststelling zijn voor je.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 10:15

Ellis wat goed nieuws!! Ben blij voor jullie, hopelijk gaat het goed op de wei ook, zou toch wel fijn zijn! *\o/*

Martine, ahh zielug he? Mooie foto's zag ik weer van je mannen. Je hebt echt een mooie collectie!

Denise, spannend! Zet 'm op zondag :D

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 10:16

Dames prachtige fotos, vooral die van Jasmijn en Bandito, ik had de meeste al ergens anders gezien, Chic is echt wel een lekker ding:)

Femke hoe krijg je je paard in hemelsnaam zover dat die door een hoepel springt :oo haha ik denk dat ik daar geen geluk mee zou hebben :))

Shanna gewoon lekker mee blijven kletsen hoor :j

Het was gister chaos, PI zit volop in de revalidatie na zijn verrekte broekspieren (vraag niet hoe hij zoiets heeft opgelopen :n ) en zaterdag heb ik een zalige staprit gemaakt over de kano-route hier dus er zat vooruitgang in. Gister krijg ik een sms van iemand die de bomen aan het snoeien was ivm takken tegen mijn dak, dat de paarden de boel afbraken. Dus snel mijn buuf gebeld. Bleek dat Elvis geschrokken was van de katapult van die bomen man (om klim touw in de boom te schieten gebruikt hij een hele grote katapult) dus die is in paniek tussen de draadjes doorgesprongen bij PI in de paddock, lekker grof gamen saampjes :\ korte rondjes, steigeren, heel fijn voor die hamstrings.. gelukkig heeft de buuf ze heel snel uit elkaar kunnen krijgen en op stal gezet. PI zit echt onder de happen en dikke plekken, Elvis is echt een terrorist, dat die gekke Zkim nou nooit eens wat terugdoet he?
Maar goed, hij leek goed te lopen gister en ik ga vanmiddag nog maar een keer kijken, mocht er nog meer spierpijn uit voort komen zie ik dat straks dus wel, smeren met Calendula is een dikke NoGo want dat wil PI niet.
Gekke paarden, kettingzagen, vallende boomstammen niets is eng maar die kleine zwarte schrikt van iets wat geen herrie maakt :x

Edit: El wat fijn dat ze naar huis mag en heerlijk een plekje op de weide, ik hoop dat het nu allemaal voorspoedig verloopt;)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 10:20

Piropo geblesseerd :(:) Hopelijk knapt hij daar snel van op. En zo te lezen heeft Elvis terrorist hem flink te grazen genomen, nu maar hopen dat dat geen gevolgen heeft voor het herstel van zijn broekspier.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 10:21

Beda, oh, dat is minder leuk. Pi elke dag maar een lekkere massage!
Is Elvis nog hengst?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 10:24

thanx allemaal!

cloor wat een toestand zeg...
sterkte ermee!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 10:35

Beda ai das niet lekker! Hopelijk valt het mee met de spierpijn vandaag...

Ellis SUPER DAT ZE NAAR HUIS MAG!!!! En fijn dat je een wei voor haar gevonden hebt!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 10:46

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 10:50

soeske schreef:
Beda, oh, dat is minder leuk. Pi elke dag maar een lekkere massage!
Is Elvis nog hengst?

Nou die spieren die verrekt waren zitten heel diep, daar kan ik weinig mee doen, de masseur is 5x geweest en het moet nu zelf genezen, de spieren moeten weer aan het werk zei hij, maar ik geloof niet dat hij dit er mee bedoelde :x

Het ging eigenlijk onwijs goed tussen die twee moet ik eerlijk zeggen, vandaar dat Elvis zijn ballen nog heeft en het is jammer dat het al zo mooi weer is, maar nu is de beslissing wel definitief gevallen hoor, hij gaat straks onder het mes (even het weer afwachten en anders wordt het in het najaar) want Elvis is toch teveel hengst, PI is heel anders hengst, veel minder grof en wild, Elvis mist hooguit wat haren op zijn rug, ik wil ze wel bij elkaar houden dus dan moet het toch maar gaan beuren