Barroco schreef:Gab, bedoelde je bandito? Haha dan haal je ons door elkaar, ben Jasmijn. En als dat zo is, dank je, vind hem uiteraard zelf ook heel knap.
Ik bedoelde idd Bandito...en schreef daar dus Madelief bij...en toen ik het terug las dacht ik;huh???
Nee,ben echt steeds onder de indruk van hoe Bandito uit aan het zwaren is,hij wordt echt zó stoer!
Het is zo leuk om die puppies te zien groeien,heb dat ook altijd met Chico,die verbaasd me ook steeds weer!
En Igneo ook,zó leuk om te zien hoe ze worden in de loop der jaren

En Kalife ondertussen heel lief dromerig staan te kijken

. Hahaha leuk he, hengsten hihi
.

haha ik denk dat ik daar geen geluk mee zou hebben
) en zaterdag heb ik een zalige staprit gemaakt over de kano-route hier dus er zat vooruitgang in. Gister krijg ik een sms van iemand die de bomen aan het snoeien was ivm takken tegen mijn dak, dat de paarden de boel afbraken. Dus snel mijn buuf gebeld. Bleek dat Elvis geschrokken was van de katapult van die bomen man (om klim touw in de boom te schieten gebruikt hij een hele grote katapult) dus die is in paniek tussen de draadjes doorgesprongen bij PI in de paddock, lekker grof gamen saampjes
korte rondjes, steigeren, heel fijn voor die hamstrings.. gelukkig heeft de buuf ze heel snel uit elkaar kunnen krijgen en op stal gezet. PI zit echt onder de happen en dikke plekken, Elvis is echt een terrorist, dat die gekke Zkim nou nooit eens wat terugdoet he?