[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley__

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:29

djemo: leuk paardje!! en leuke foto's veel plezier met hem!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:51

hahaha spkoie ik heb de link weggehaald mss gaat het nl. helemaal niet door en dus de link maar ff weggehaald wie weet mag ik hem er snel opzetten dat het huis wel door gaat

verder welkom aan shirley leuk paardje heb je meis

furia wat een leuke foto `s van je boefje Haha! fijn dat het zo goed ging

en marielle ga je morgen nog mee op buitenrit de kids kunnen ook wel mee als ze willen gezellig heb er nog wat van stal die mee gaan Haha! rond 12 uur gaan we weg kijk maar

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:53

Hallo iedereen! Haha! Ik kom ook weer eens buurten! Zometeen komt me vriendin, en dan gaan we bij mn neef thuis lekker wat drinken Vingers aflikken Daarna lekker stappen in Zoetermeer.. Haha!

Jasmijn: Wat een super leuk verslag!!! Haha! Ook leuk die foto's erbij!! Wat een land heeft ie zeg Wow! Echt meegaa groot! Volgens mij kan je het zelf nog niet geloven dat ie helemaal van jou alleen is Haha! Haha! . Wat betreft je 'vakantie'.. dat was wel een tegenvaller volgens mij.... En nog heel veel sterkte met je opa. Ik had precies dat gevoel ook toen mijn opa daar lag... Verdrietig

Madelief: Hele mooie foto's in je topics!! Haha! Heb er van genoten, eerlijk waar! Haha! En voor jou ook heel veel sterkte met het verwerken.... zal best raar zijn zonder opa...

Lobke.. Wauw, Licor!! Kwijl Dat is en blijf een penny paard. Haha! Lovers . Altijd als ik hem weer op foto zie komen er voor me ogen hartjes hihi Haha!

Nouvel: Prachtig spookje voor de kar zeg! Wat kan ze toch lopen voor dat ding Ja

Debbie: Wat een leuk verhaal zeg over Xantha Haha! . Als veulentje was ze om op te vreten zeg!! Vork

Peet: Wat een k*t kind zeg Tong uitsteken Haha, aahh nee hoor. Maarja, sommige kunnen beter een andere sport kiezen Clown

Sanne; Leuke foto's zeg!!! Ja Ziet er super uit! Rijden ook op een mooie barokkelinggg. Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:54

Haha! ilona je gebruikt de goede woorden Haha! veel pelzier zometeen Clown

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:56

Sanne, dat zijn weer super gave foto's van onze paardjes!
'k Zit ze nog apetrots te bekijken telkens.
Enne, je mag wel vaker komen tutten met ze hoor! (En fotograferen mag ook altijd natuurlijk Knipoog )

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 22:03

Jasmijn : aaa wat een lekkerding. Haha!
je hebt zeker hier al een fan van hem zitten Haha! en wat superr schattig dat hij al een vriendje heefte echt lief Haha!

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 22:22

Sjoukje is niet van mijzelf maar ik mag wel de trotse verzorgster genoemd worden van sjoukje Haha!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 22:46

Jasmijn, wat heerlijk dat je kanjer er is!
Ik zag hele mooie foto's langs komen van Furia en nog een heleboel andere mooie barokkies!

Vandaag voor het eerst de vrachtwagen gebruikt om ergens in het bos met Jauke te gaan rijden. Vanuit stal zitten we niet echt in de buurt van bos, dus was denk ik alweer 1,5 jaar terug dat we echt een bosrit gemaakt hebben. Nou, Jauke en ik hebben beide enorm genoten! Het was ook zulk heerlijk weer!!!

Enneh, voor de geinteresseerden, foto's van ons nieuwe kitten! [BB-ITP] Meet Chailai, ons Thai siameeskitten

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 11:20

Yenneke -> Lekker naar Barcelona!
Alvast veel plezier!

Sanne -> Klinkt idd als een paar heerlijke dagen tussen de anda's.
Leuke foto's van jou aan het werk met Cascabel!
Lijkt me best wel moeilijk, hoor!
De andere foto's geven ook een leuk beeld.
Leuk dat je zo ook meer weet van de achtergrond van jouw toekomstig veulen!

Michelle -> Ja ik hoop ook dat het vanaf nu beter gaat met Cipke, maar die hoop heb ik elke keer weer......
Hij is nu 1,5 maand oud en heeft nog geen goede dag gehad de arme ziel.

Shirley -> Welkom hier! Doei!
Lief koppie heeft Sjoukje!

Ilona -> Leuk gezicht is dat hè, zo'n veulen dat aan het rennen is en gekke sprongen maakt.
Bij ons staan nu alle paarden weer buiten, ook de merries met veulens, en ik kan wel uren op het bankje zitten genieten van ze!

Karina -> De wervels kunnen haast niet gesneuveld zijn, omdat die een stuk hoger in de hals liggen dan waar de zwelling zat.
Het zou wel kunnen dat er een klein puntje van één of een paar wervels zijn beschadigd, of eraf zijn.
Maar ook dat is onwaarschijnlijk want Cipke kan vrijwel alles met zijn hals.
Hij kan het alle kanten op bewegen en zelfs zijn kin op zijn borst krijgen.

Heidi -> Hahaha! Zit hier heel hard te lachen om jouw verhaal over een zwarte Baron! ROFL

Esmée -> Zou je hem wel zo laten rennen en gek doen met die peesblessure?
Straks maak je het alleen maar erger.

Petra -> Wat een leuk huis waar je nu in woont!
Het is me te ver uit de buurt dus helaas ga ik het niet van je overnemen. Knipoog
Hahaha! Je verhaal over dat meisje in de les!!
Vaak ligt de schuld ook bij de ouders.
Zo'n meisje ziet Anky's rijden en de ouders praten met haar mee dat zij ook snel zo kan rijden ipv haar iets af te remmen en te zeggen dat het heel veel tijd gaat kosten eer je zo goed kan rijden als Anky.......

Madelief -> Het zal wel zwaar zijn nu je definitief afscheid hebt genomen van je opa, maar gelukkig heb je er zelf een goed gevoel over.
Het zal veel tijd en tranen kosten, maar uiteindelijk heelt tijd alle wonden en zo ook die van het verlies van je opa.
Heel veel sterkte meis, ook voor je zus en de rest van de familie. Ach gut
Fuur ziet er wel heul sjiekdefriek uit zo met manen en pluk in een knot!
Hij moet natuurlijk ook wennen aan het op concours gaan, dat is natuurlijk vreemd en best wel eng.
Hij voelt jouw spanning natuurlijk ook.
Maar des te meer jullie op concours zijn gegaan, des te beter het zal gaan.
Wat een mooie foto's zijn er weer gemaakt!

Ellis -> Wat leuk dat je een demonstratie mocht geven!
Het lijkt wel een landgoed op de foto's!

Michelle -> Begrijpelijk dat je toch met Encanto draaft en galoppeerd.
Net wat je zegt; beter een kort maar leuk leven te hebben gehad, dan een lang leven zonder fun.

Jasmijn -> Heel veel sterkte, meis!
Nu komt de tijd om het een plekje te geven, heel moeilijk en zwaar, maar uiteindelijk heelt tijd alle wonden.
Hoe is het gisteren gegaan met het ophalen van Bandito?
Aan de andere kant toch wel fijn dat hij juist nu op dit tijdstip bij je komt.
Hij zal je helpen om alles een plekje te kunnen geven. Ja
Oh ik zie al dat het heel goed is gegaan en Bandito het nu al goed naar zijn zin heeft! Haha!

Idra -> Wat een prachtig paard is Licor ook!
Echt eentje met een hoog kwijlgehalte! Kwijl Knipoog

Patricia -> Wat een mooie foto's heeft Sanne gemaakt van je kanjers!
En wat krijgt die knappe Bailando al lekkere billen zeg! Kwijl

Danielle -> Wat een schatje is je nieuwe kitten!
Lekker brutaaltje lijkt het wel, hahaha!

Vrijdagavond is de andere kant van de zwelling open gegaan.
Gelukkig in de afspuitcabine en niet in de stal, want je wil niet weten hoe hard en hoeveel er uitspoot!
Getver! Ik wist niet dat dat zo ontzettend kon stinken!
Gistermorgen heeft iemand van stal Cipke zijn hals rond de open plekken kaal geschoren en zijn baardharen eraf geschoren.
Zo is het gemakkelijker schoon te houden, plakt het niet allemaal aan het haar vast en komt er ook niet zo snel troep in.
Elke dag was ik het 1x schoon met Betadineshampoo en 1x alleen met water om het schoon te maken en om het gat open te houden zodat de troep eruit kan blijven komen.
Het eerste gat is van binnenuit al wat aan het genezen, dus dat gaat goed.
Alleen was zijn temperatuur gisteravond weer 39.3 dus nog wel te hoog.
Hopelijk gaat het nu weer dalen......
Hij was wel veel aan het rennen en spelen geweest met de andere veulens die nu ook bij Grytsje en Cipke op het stukje staan, dus misschien dat zijn temperatuur daardoor ook wat hoger was.

Ik zit heel erg te twijfelen.......
De afspraak tussen Frits en mij was dat ik een paard mocht huren mits ik het zelf zou betalen.
Dus was ik op zoek gegaan naar een baantje wat ik niet kon vinden, of ze moesten mij niet of teveel uren of ik kon het niet combineren met de 2 dagen waarin ik de kids van mijn zus opvang.
Sinds afgelopen januari heb ik 2 jongetjes erbij waar ik op pas, maar met dat bedrag kom ik ook niet aan het huurbedrag toe.
Nu heeft Frits tot nu toe elke maand aangevuld, maar dat was natuurlijk niet echt de bedoeling.
Ik heb afgelopen week met de boer gepraat over het huurbedrag per maand, en hij wil niet echt zakken in de prijs.
Met in mijn achterhoofd dat ik
1. Gemelo mag huren, alles daar prima voor elkaar is, ik heel veel van hem en Mayke kan leren,
2. een eigen paard op een plek kan neerzetten (stalling en weidegang, goede ruime buitenbak, overdekte longeer/losgooibak) waar ik € 100,= per maand minder voor hoef te betalen, dan alleen zelf voor krachtvoer moet zorgen, alle voordelen heb van een eigen paard,
3. dit dan betekend dat ik afstand moet doen van Grytsje en Cipke wat ik emotioneel erg moeilijk vindt......
Wat zouden jullie doen in mijn situatie?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:23

Saida, lijkt me erg moeilijk ja.. Ik weet niet hoeveel Grytsje en Cipke je te bieden hebben, maar denk dan dat ik voor een eigen paard zou gaan.. Kun je toch alles mee doen en laten wat je wilt. En je kunt ze natuurlijk altijd nog opzoeken

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 14:01

Iedereen: bedankt Haha!

Saida, moeilijk zeg.. Een eigen paard is natuurlijk super, maar heb je er genoeg tijd voor? Hoe vaak ga je nu naar Grytsje toe? En met de stalling alleen ben je er nog niet, je moet dus krachtvoer hebben, hoefsmid, enten, wormenkuur, spulletjes, lessen.. Dat zou ik eerst uitreken hoeveel je dan gemiddeld per maand kwijt ben. Je betaalt trouwens dan erg veel voor een paard te huren, als je dan bij een stalling 100 euro goedkoper uit bent met je eigen paard. En emotioneel, ja het is wel heel moeilijk maar ik weet ook niet in hoeverre je van Grytsje nog kan leren. Wat ik van jou heb begrepen is dat, omdat er veel met haar gefokt word, dat ze redelijk "onbeleerd" is. Maar denk er gewoon rustig over na, een eigen paard is natuurlijk super.
Arme Cipke, zit hem ook niet mee he die kerel Ach gut.

[ITP] Nieuwe aanwinst Bandito (2-jarige) op zijn nieuwe plek!
Haha! Haha! Haha! Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 15:57

Furia schreef:
Saida, moeilijk zeg.. Een eigen paard is natuurlijk super, maar heb je er genoeg tijd voor? Hoe vaak ga je nu naar Grytsje toe? En met de stalling alleen ben je er nog niet, je moet dus krachtvoer hebben, hoefsmid, enten, wormenkuur, spulletjes, lessen.. Dat zou ik eerst uitreken hoeveel je dan gemiddeld per maand kwijt ben. Je betaalt trouwens dan erg veel voor een paard te huren, als je dan bij een stalling 100 euro goedkoper uit bent met je eigen paard. En emotioneel, ja het is wel heel moeilijk maar ik weet ook niet in hoeverre je van Grytsje nog kan leren. Wat ik van jou heb begrepen is dat, omdat er veel met haar gefokt word, dat ze redelijk "onbeleerd" is. Maar denk er gewoon rustig over na, een eigen paard is natuurlijk super.
Arme Cipke, zit hem ook niet mee he die kerel Ach gut.

Ik ga zowiezo 1x per dag naar Grytsje toe, en de laatste maand kom ik er 2x per dag vanwege de verzorging van Cipke.
De plek waar ik een eigen paard kan stallen is niet ver bij mij vandaan.
Ze krijgt dan ook een eigen stukje wei, mag 24/7 buiten staan als ik dat wil, maar ze mag 's nachts ook op stal, wat ik maar wil.
De stalling is incl. stro en 2x per dag hooi, zelf mesten.
Ik moet alleen zelf voor krachtvoer zorgen en dat geven zij dan op 2x per dag.
Tegen een extra vergoeding wordt ze buiten gezet en weer binnen gehaald.
De kosten voor de smid, het enten, de lessen en alle andere spulletjes heb ik nu ook, dus dat maakt niet veel verschil.
Wat ik er wel bij krijg zijn de kosten voor een VA.
Maar dan denk ik weer dat als ik zoveel kan besparen dan kan ik het geld wat ik overhoud ook apart zetten voor dat soort dingen en daar dan een buffer mee opbouwen......

Wat voor mij ook wel meetelt is dat als ik daar sta, ik niet zo ver van Mayke ben en ik zo naar haar toe kan om te lessen.
Dat kan nu niet, en zij mag ook niet op de manege komen om les te geven van de boer en zijn vrouw.
Dat mogen alleen door hun ingehuurde instructrices doen, verder niet.

Ik denk dat ik er al een piepklein beetje uit ben.......

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:37

Haha kan ik me voorstellen, je hebt het allemaal ook al prima op een rijtje gezet. En idd van dat geld wat je nu wel uitgeeft en dan niet, kan je een potje maken door de VA (of het paard verzekeren).
Ik wist niet dat je zoveel naar Grytsje ging, dacht een keer gelezen te hebben dat vrijdag je paardendag is Knipoog. Maar ga je dan Gemelo huren of dan een eigen paard kopen?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:55

Jasmijn: Bandito is zo'n leukerd! En wat fijn dat hij al gelijk vriendjes heeft gemaakt! Nu verwachten we natuurlijk heel veel foto's Knipoog

Aline: Ik hoop dat ik snel weer een paar dagen tijd heb, want het was voor mij een paradijsje bij jullie Knipoog

Saida: Cas is zeer ervaren met lange teugelwerk, dus ik kon hem redelijk makkelijk rondsturen. Alleen begreep hij mij af en toe niet Nagelbijten / Gniffelen Maar het is erg leuk om te doen!
Gelukkig zijn de gezwellen nu allebei opengebarsten. Hopelijk blijft Cipke nu vooruit gaan!

Ik zou denk ik toch voor een eigen paard gaan, vooral als dat scheelt in de kosten en omdat je zelf in de hand hebt wat je met je paard gaat doen. Hoewel het natuurlijk heel moeilijk is om afscheid te moeten nemen van Grytsje.

Zo, vandaag weer hard gewekt, en het was warm!! Al die oudjes hebben het altijd koud, dus stond de verwarming aan, dus het was niet te harden binnen.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:12

Saida dat denk ik ook wel, en hoe moeilijk het ook zal zijn om afstand te moeten nemen van Grytsje en Cipke denk ik dat de komst van een nieuw eigen paardje het leed wel verzacht. Ik zou voor een eigen paardje gaan!

Madelief en Jasmijn, heel mooi geschreven over de begravenis, hopelijk kunnen jullie het nu voor jezelf een plekje gaan geven. Heel veel sterkte nog Ach gut

Jasmijn cool hoor dat Bandito er nu is! Een heel leuk verslag, heb ook even in je topic gereageerd. Hij heeft idd echt super lekker veel land! En meteen een leuk vriendje Lachen En ik snap jou helemaal hoor wb dat stappen en alles, ik vind er ook niet zoveel aan. Iedereen verklaart me voor gek maar laat mij maar lekker huismus zijn, of idd een filmpje of bij iemand thuis, dan hou ik het ook altijd veel langer vol!

Madelief haha die gekke Fuur op wedstrijd, nou ja je bent in ieder geval weer een ervaring rijkern Tong uitsteken

Yenneke vast veel plezier in Barcelona!

Sanne leuke foto's allemaal hoor, jij hebt weer een paar leuke daagjes achter de rug!

Shirley welkom! Leuk paardje is Sjoukje! En dat van die namen komt vanzelf wel goed Knipoog

Illoon leuk hoor, het veulentje van Prince, gaan ze hem nog steeds niet wegdoen? Schijnheilig En kon hij daar nergens weg rennen dan? Hahah jouw opmerking over Licor, helemaal mee eens! Ja het gaat nu veel beter met Suevo, hieronder een verslagje Knipoog Met Dink gaat het helemaal super, die heeft elke dag bijna wel een kindje waar hij een half uurtje mee hobbelt, en woensdag en zaterdag de hele middag. Hij is heel braaf en stelt zijn ruitertjes echt op hun gemak. En hij luistert super dus als ze bang zijn staat hij gelijk stil Lovers Heb nog een paar foto's gemaakt laatst van een klein meisje die les had op hem. Ze doen daar eigenlijk geen groepslessen omdat het van de zorgboerderijk is, dus 1 op 1 werkt dan beter. Leuk dat jij ook les geeft, en een lekker gevoel als het dan nog werkt ook!

Esmee yaaaay Fuetje is er weer! Hopelijk kan er nu een kundige DA naar zijn pees kijken, en is hij snel weer de oude!

Ellis coole foto's! Wij waren gisteren weer in Noordwijkerhout trouwens. Tot hoe lang mag je daar eigenlijk met je paard op het strand?

Michelle ik snap je helemaal hoor, laat hem maar lekker genieten! En hopelijk gaat het de volgende keer wat beter met Shannon haha Haha!

Idra had in het andere topic al gereageerd maar dat ziet er goed uit! Kwijl Had het in de mail ook al gevraagd maar hoe is het nu op je job?

Daan lekker hoor! Wij zijn naar het strand geweest gister, en we hadden super weer! Je kitten is ook echt leuk, heb even in je topic gereageerd!

Jolynn leuk verhaal om te lezen over Xanta. Als veulen was ze ook al zo knap! En mooie rijfoto's, ik vind Xantha echt een super mooie merrie! Wel balen van je arm en dat je nu nog zo lang moet wachten Huilen

Zoe-Iris ook welkom! Mijn verhaal van hoe ik aan mn paardje ben gekomen, staat een paar paginas terug, dat had ik voor Michelle ook al uitgetikt.

Karina maakt niet uit, je hebt iig al je beestjes lekker dicht bij huis. Ik moet elke dag 40km heen en 40km terug van en naar mn paardjes. Maar dan heb ik wel lekker bos en kunnen ze elke dag buiten, dus dat heb ik er graag voor over. En ja ik snap helemaal wat jij bedoelt, dat je een soort uitnodiging krijgt van je paard. Suev had een trenshoofdstelletje in, de stalhouder zei nog: wat als hij nou gaat bokken? En ik zei gewoon, dat doet hij niet. Dus kreeg ik een pootje en hop daar zat ik. Suev stapte netjes met mij over het erf, in het begin deed ik alles op de stem en het vertrouwen was er gewoon dus dat liep eigenlijk allemaal vanzelf. Maar daarvoor had ik er al een paar keer gewoon opgezeten in de wasbox (dat was buiten en niet overdekt) maar dat was dus alleen stilstaan. Maar lekker hoor, gewoon zo doorgaan met je knappe man!

Hmmm hopelijk ben ik nu niemand vergeten maar verder terugscrollen kan ik niet Bloos Maar hier dan de verslagjes van de koninginnedagrit en de strandrit.

Op koninginnedag hadden ze van stal uit een bosrit georganiseerd. Dat was heel erg gezellig, rond 10:00 gingen we verzamelen in de kantine en kregen we oranje-cakejes en wat drinken. Daarna gingen we met zn allen de paarden poetsen en zadelen, rond 11:30 vertrokken we van stal. We waren met zn 16en (dacht ik) en we zijn in totaal iets meer dan 4 uur onderweg geweest, maar we hebben alleen maar gestapt. Tussendoor hebben we wel gepauzeerd en broodjes en drinken gekregen. We reden dwars door dat hele grote natuurgebied wat vlakbij onze stal ligt (5 minuten stappen) en op een gegeven moment kwamen we langs kuddes wilde ijslanders en shetlanders. Echt super, allerlei kleurtjes en die ponies gingen helemaal uit hun naadje Nagelbijten / Gniffelen Sommige paardjes werden vrij heet maar de paarden van mij en mn vriendin bleven gelukkig rustig.

Rond 16:00 waren we terug op stal en hebben we eerst de paarden verzorgd, daarna hebben we nog lekker met zn allen gegeten. Het was echt een hele geslaagde dag, de gemaakte foto's krijg ik nog dus die houden jullie tegoed!

Gisteren gingen we op strandrit, dat was ook echt fantastisch! We hadden heerlijk weer dus reden we heerlijk in ons T-shirtje! We werden 's ochtends rond 10:00 opgehaald met de vrachtwagen, we gingen met zn 6en. Na 2 uur rijden waren we bij Noorwijkerhout bij manege Bakker aangekomen, daar eerst even de vrachtwagen open gedaan en wat gaan eten en drinken. Daarna hebben we heerlijk door de duinen en over het strand gereden, we zijn bij elkaar 2 uur weggeweest en de paarden hebben genoten. Suev was echt heel druk in het begin, voordat het zo slecht met hem ging was hij altijd zo druk. Maar nu was hij zn eigen ping-pong achtige zelf weer Hyper! Op het strand zelf liep hij de hele tijd een super WATJE te zijn door niet het water in te willen. Uiteindelijk ben ik afgestapt en zelf het water ingelopen, het was zo warm dus who cares? Ik hoopte dat hij mij wel zou volgen want dat werkte vroeger altijd wel, maar hij bleef mutsen

Gelukkig is het later wel gelukt, ook weer eerst zelf erin en daarna achter paarden van mn vriendinnen aan. Toen hij het eenmaal doorhad deed hij net als Fuur allemaal spetteren en graven, je werd er echt gek van Haha! Maar hij was helemaal blij aan het doen dus vooruit Vork We hebben ook een paar heerlijke galopjes getrokken, hij was zo heet dat hij echt alleen maar HARD wilde Rolleyes dus heb ik hem maar gewoon even lekker laten gaan. Verder heb ik ook nog heeeeeeeel veel gave foto's gemaakt, een kleine selectie zal ik straks wel ff online zetten. De vorige keer had ik mn eigen camera niet bij me maar nu wel, dus moest ik even van de gelegenheid gebruik maken Cheese! Omdat Suevo echter weigerde stil te staan zijn sommige niet helemaal scherp Tong uitsteken Ik ga ze nu ff verkleinen en uploaden dus straks zal ik ze plaatsen!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 19:05

Saida, wat een kommer en kwal met Cipke. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter met hem.
Wat betreft jouw keuzes, als ik het zo lees heb ik een vermoeden waar jouw gedachten/keuze naar uit gaat. Zal in het begin misschien wat verdrietig zijn door punt 3 maar als je alles afstreept zou ik het volkomen kunnen begrijpen.

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 19:10

Ik meld me!
Verzorg een fries, 8 jaar oud. Mag ik als eigen beschouwen. We zijn ook erg dol op elkaar, als ik zeg dat ze stil moet blijven staan blijft ze ook stilstaan, en anders loopt ze me achterna.Vandaag toen ze me de inrit op zag fietsen hinnikte ze Haha! vandaag ging het rijden ookwel goed, zeker op het laatste! toen ging ze mooi aan de teugel.

Foto's staan in mijn profiel,

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 19:17

Lobke Gezellig dat je weer ff mee komt babbelen!
Licor ziet er goed uit Ja
Shirley__ Ja ze doet nog echt jong aan! Leuke foto's, je rijdt er toch nog niet op?
Sanne: Iedereen is welkom hier in het mooie Heiloo/Alkmaar Haha!
Dus als je eens wilt langskomen moet je maar het laten weten Knipoog
Zo, he die zwarte hengst wat een knapperd!
Volgens mij heb je daar heerlijke dagen gehad, lekker de ouders van je toekomstige veulen wat beter kunnen leren kennen, super!
Peet: Ja moeders&vallende kinderen is nooit een ideale combinatie Haha! Denk dat het goed is dat ze een privelesje neemt!
Zoe_iris: Weer lekker rustig aan opstarten dus Ja
Ilona: He jij bent volgens mij lekker druk Haha! Zien je hier weinig!
En was t nog wat t stappen?
Danielle: Wat een droppie dat nieuwe kittentje! Lekker buitenrijden met dit weer!
Saida Haha, ja chique he Haha! Mwa, ik was niet zo gespannen Tong uitsteken Fuur was gewoon een beetje raar aan het doen, komt vanzelf wel goed hoop ik Haha!
Klinkt smakelijk dat van Cipke Knipoog Was ie braaf met dat scheren?
Lastig weer hoor, je bent zo gek op Grytsje&Cipke, maar als je (haast) goedkoper uit ben met een eigen paard (vind dan idd dat je wel errug veel betaalt voor Grytsje!), dan zou ik daar voor gaan kijken Ja
Malin: Zo klinkt lekker, haha deed ie net zo gek als Fuur op t strand Tong uitsteken
Welkom Horsieslii:

Zo vanochtend heerlijk getraind met Fuur, met dat zonnetje en hem onder me waande ik me echt even in Spanje Haha!
Ga dr nu weer ff vandoor Haha!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 19:33

malin: ik ben benieuwd naar de foto's. jij hebt een lekker weekend gehad zo!
horsieslii: welkom hier!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 19:52

Hier eerst de foto's van Dinkey:

Net gepoetst:
Afbeelding
Zijn lieve hoofdje:
Afbeelding
Afbeelding
Opzadelen:
Afbeelding
Zeer geconcentreerd Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
Galop doen we nog maar even aan de longe:
Afbeelding
Even de beugel goed doen:
Afbeelding

Niet alle foto's zijn scherp maar ik had soms de verkeerde stand van mn camera Bloos

Foto's van Suevo maak ik wel even een topic voor!

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 19:59

Leuke foto's!
Leuke combinatie ook! Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 20:24

En hier de foto's van de strandrit: [ITP] Strandrit met Suevo (PRE)

Even ter vergelijking, zo zag Suevo eruit voordat Steffi kwam. Deze foto is een paar uur voor dat auto-ongeluk genomen:

Afbeelding

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 20:29

Hoi!

Even een ego berichtje, maar ik ga morgen dus naar een stal kijken!
Iemand ervaring over centro equestre callejon???
Fototoestel gaat natuurlijk mee, ik hoop zo dat ik iets vind daar!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 20:30

Veel plezier!! ken het niet, sorry.
Ik hoop het ook voor je, ben nieuwsgierig!

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 20:41

Inderdaad, veel plezier!
Leuke foto's weer hierboven!