Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fijn dat het zo goed ging
rond 12 uur gaan we weg kijk maar
Ik kom ook weer eens buurten! Zometeen komt me vriendin, en dan gaan we bij mn neef thuis lekker wat drinken
Daarna lekker stappen in Zoetermeer.. 
Ook leuk die foto's erbij!! Wat een land heeft ie zeg
Echt meegaa groot! Volgens mij kan je het zelf nog niet geloven dat ie helemaal van jou alleen is
. Wat betreft je 'vakantie'.. dat was wel een tegenvaller volgens mij.... En nog heel veel sterkte met je opa. Ik had precies dat gevoel ook toen mijn opa daar lag... 
Heb er van genoten, eerlijk waar!
En voor jou ook heel veel sterkte met het verwerken.... zal best raar zijn zonder opa...
Dat is en blijf een penny paard.
. Altijd als ik hem weer op foto zie komen er voor me ogen hartjes hihi
. Als veulentje was ze om op te vreten zeg!! 
Haha, aahh nee hoor. Maarja, sommige kunnen beter een andere sport kiezen
Ziet er super uit! Rijden ook op een mooie barokkelinggg.
ilona je gebruikt de goede woorden
veel pelzier zometeen
) 
en wat superr schattig dat hij al een vriendje heefte echt lief

.
Furia schreef:Saida, moeilijk zeg.. Een eigen paard is natuurlijk super, maar heb je er genoeg tijd voor? Hoe vaak ga je nu naar Grytsje toe? En met de stalling alleen ben je er nog niet, je moet dus krachtvoer hebben, hoefsmid, enten, wormenkuur, spulletjes, lessen.. Dat zou ik eerst uitreken hoeveel je dan gemiddeld per maand kwijt ben. Je betaalt trouwens dan erg veel voor een paard te huren, als je dan bij een stalling 100 euro goedkoper uit bent met je eigen paard. En emotioneel, ja het is wel heel moeilijk maar ik weet ook niet in hoeverre je van Grytsje nog kan leren. Wat ik van jou heb begrepen is dat, omdat er veel met haar gefokt word, dat ze redelijk "onbeleerd" is. Maar denk er gewoon rustig over na, een eigen paard is natuurlijk super.
Arme Cipke, zit hem ook niet mee he die kerel.
. Maar ga je dan Gemelo huren of dan een eigen paard kopen? 

Maar het is erg leuk om te doen!
En ik snap jou helemaal hoor wb dat stappen en alles, ik vind er ook niet zoveel aan. Iedereen verklaart me voor gek maar laat mij maar lekker huismus zijn, of idd een filmpje of bij iemand thuis, dan hou ik het ook altijd veel langer vol!
En kon hij daar nergens weg rennen dan? Hahah jouw opmerking over Licor, helemaal mee eens! Ja het gaat nu veel beter met Suevo, hieronder een verslagje
Met Dink gaat het helemaal super, die heeft elke dag bijna wel een kindje waar hij een half uurtje mee hobbelt, en woensdag en zaterdag de hele middag. Hij is heel braaf en stelt zijn ruitertjes echt op hun gemak. En hij luistert super dus als ze bang zijn staat hij gelijk stil
Heb nog een paar foto's gemaakt laatst van een klein meisje die les had op hem. Ze doen daar eigenlijk geen groepslessen omdat het van de zorgboerderijk is, dus 1 op 1 werkt dan beter. Leuk dat jij ook les geeft, en een lekker gevoel als het dan nog werkt ook!
Had het in de mail ook al gevraagd maar hoe is het nu op je job?
Maar hier dan de verslagjes van de koninginnedagrit en de strandrit.
Sommige paardjes werden vrij heet maar de paarden van mij en mn vriendin bleven gelukkig rustig.
Op het strand zelf liep hij de hele tijd een super WATJE te zijn door niet het water in te willen. Uiteindelijk ben ik afgestapt en zelf het water ingelopen, het was zo warm dus who cares? Ik hoopte dat hij mij wel zou volgen want dat werkte vroeger altijd wel, maar hij bleef mutsen 
Maar hij was helemaal blij aan het doen dus vooruit
We hebben ook een paar heerlijke galopjes getrokken, hij was zo heet dat hij echt alleen maar HARD wilde
dus heb ik hem maar gewoon even lekker laten gaan. Verder heb ik ook nog heeeeeeeel veel gave foto's gemaakt, een kleine selectie zal ik straks wel ff online zetten. De vorige keer had ik mn eigen camera niet bij me maar nu wel, dus moest ik even van de gelegenheid gebruik maken
Omdat Suevo echter weigerde stil te staan zijn sommige niet helemaal scherp
Ik ga ze nu ff verkleinen en uploaden dus straks zal ik ze plaatsen!
vandaag ging het rijden ookwel goed, zeker op het laatste! toen ging ze mooi aan de teugel.

Denk dat het goed is dat ze een privelesje neemt!
Zien je hier weinig!
Mwa, ik was niet zo gespannen
Fuur was gewoon een beetje raar aan het doen, komt vanzelf wel goed hoop ik 
Was ie braaf met dat scheren?