soeske schreef:Bedankt voor de leuke reacties! Ik probeer er volgende week even zonder zadel op te springen, kijken of het verschil maakt. Aan jullie reacties te lezen maakt het volgens mij bij elk paard verschil; kan nu haast niet wachten haha.
Leuk om te lezen, Lusitana, dat Branca het al beter maakt! Als ze zo`n goed huisje heeft gaat het natuurlijk al gauw beter, met veel liefde en aandacht.
Patries, gelukkig is Ensueño niet meer weg geschoten in de galop, had je nog wat aan de kopieën trouwens? Grappig eigenlijk dat zo`n osteopaat zoveel verschil kan maken eigenlijk. Dat gelijk zoveel problemen opgelost kunnen zijn.
Ik hou jullie op de hoogte!
De kopietjes zijn handig

Ik ben nu bijna weer zover als voor de zomer, dat ik durf galopperen met losse teugels. Alleen is hij nu direct zo relaxed dat hij dan terugvalt in de draf...
Voordat de osteopaath was geweest was het hopen dat hij niet idioot ging racen bij elke keer dat ik aangaloppeerde.. nu kan ik weer galopperen in het tempo wat ik bepaal(al durf ik nog steeds niet goed extra been te geven om hem achter beter door te laten springen..).
Ik hoop echt dat het voor jullie ook de oplossing was!
Hoi Nickyu, thanks. Welkom terug, bijlezen was vast een hele klus