Volgens mij heeft homozygoot te maken met kleurgenetica en als ik het goed heb is hij daarop getest dus zal het wel zo zijn. Maar misschien kan je Geesje ook gewoon vragen over kleurkansen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Zsazsa_ schreef:In een advertentie van Favorito staat dat hij homozygoot zwart is, maar dat kan niet aangezien zijn vader een vos is. De vader van Els is ook een vos. Ik vraag me af wat mijn kleurenkansen dan zijn.
_Zsazsa_ schreef:Wat leuk Crines!! Die furioso is nog flink snel! Leuk dat je dat met je merrie kunt doen!
Papieren en aanvragen zijn nu verzonden naar het stamboek dus ik hoor wel of het goed is. Meteen een fokkersnummer etc aangevraagd. Dus een rib uit mijn lijf, nu hopen dat ze volgend week dragend gescanned word.
Het is iig een super lieve merrie!
Hou je Furioso aan Crines nu je de merrie verloren bent?
willemlover schreef:Ah sorry vergist! Prachtige ruin en inderdaad groot voor een pre! Leuk hoor! Ik vind hem onder jou ook nog erg groot ogen! Wat doe je met hem? Rij je ook wedstrijden?
Ja echt engelen geduld inderdaad. En lief blijven, gefrustreerd raken moet ik echt zien te voorkomen bij hem want dan komt meneer omhoog..