Ik kan eindelijk zeggen dat ik ook trotse eigenaar ben. Sinds vandaag ben ik namelijk de officiële eigenaar van Jerez!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PrizTwir schreef:Keona, ja hij is beleerd met een enkel gebroken dus dat heb ik eerst maar over genomen. Zelf ben ik een voorstander voor dubbel. Nu ga ik toch maar eens kijken hoe hij het op een dubbel doet.
Luckystory schreef:O tof, zo bij die koetjes. En voor de koets doet hij ook al zo netjes.
Amaai veelzijdig paardje!
Proficiat met Jerez!
Wel leuk, die foto's in het water. Inderdaad een beetje jammer van de open mond. Hopelijk vind je daar een oplossing voor.
Ik had ook nog enkele leuke foto's van Gina.
Ze is nu net 3 jaar geworden.![]()
Ben er blij mee hoe ze uit groeit.![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zadelmak maken enzo, is pas iets voor volgend jaar. (Vind haar nog te jong)
En als alles volgens planning verloopt, vertrekt ze dinsdag richting Ardennen om daar te gaan overzomeren met een stel andere lusitano merries op een grote weide. Zal ze wel leuk vinden, denk ik.
Faya_barock schreef:Zondag de demo gereden met VLoraque mijn Lusitano bij de clinic van de Working Equitation bij mij op de boerderij (jammer van mijn kaplaarzen, Vlo heeft 2 maanden geleden op mijn teen gestaan en kan nog steeds niet mijn rijlaarzen aan, maar ach het past wel bij de working style)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Sjolvir schreef:Zie je ook op het plaatje, hij moet nog veel meer gedragen worden van achteruit, maar ook dat is weer oefenen, oefenen, oefenen.
Voor ik een foei van een mod krijg... vanwege teveel geklets, plaatje erbij!![]()
[ Afbeelding ]