[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 17:58

heb even gekeken femke en hele leuke foto's! Wat me opvalt is dat tweety na zn voorbenen lichter is op de rest van zn lijf! Ziet er grappig uit! Deed die het makkelijk? Ik heb shannon wel is op een podium gehad, dat ging vanzelf maar net als door een hoepel lijkt me toch wel wat anders!

madelief: Duimen voor een voldoende!!!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 18:08

Ilona ook al zo gezellig gehad dus :D zijn de paarden een beetje maatjes?

Femke wat gaaf zeg! Lijkt me zo leuk om te doen, heb al even je foto's bekeken, ziet er echt heel leuk uit. Tweety staat er ook weer knap op :) ga even verder in dat topic neuzen!

Stond net met Kalife te knuffelen en ineens zomaar een beginnetje gemaakt met flemen op commando, hij vind dat sowieso erg leuk om te doen en het leek erop dat hij de bedoeling wel een beetje begreep ook :) jammer alleen dat hij altijd, maar dan ook altijd als je hem even knuffelt gelijk enthousiast uitschacht en er nogal luid mee tegen z'n buik gaat staan kletsen :')

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 18:08

madelief88 schreef:
Sanne inderdaad :D

Zilfstar, gefeliciteerd! En nog steeds even gek op hem :D

Martine, ja zeker naar ons zin gehad! Heb tentamen inmiddels achter de rug inderdaad, net met nakijken viel het alles nog mee (door de vakantie niet geleerd uiteraard), dus duimen! Hoe is het met je zwangere buik?

Iloon, paardjes waren zeker braaf mogen we trots op zijn! Tentamen achter de rug, tijdens het nakijken net viel het erg mee dus fingers crossed :D

Femke wat stoerrrr!! Heb je foto's in het andere topic bekeken, hihi je paard is in 2en (2 kleurtjes, overgang winter-zomer?). Maar echt supergaaf en leuke foto's, plaats ze ook hier joh :D

Shanna lekker vakantie. Heb je ook weer eens wat te melden over barokkies of zit dat er niet meer in :o? ? Heb het idee dat je interesse voor de Barokke paarden een beetje is wegge-ebt, maar dat kan aan mij liggen :+

Tja waar je niet mee omgaat kan je ook weinig over melden toch... op 't moment zit 't er niet in.
Zou willen dat 't anders was maar helaas. :+
Mag 'k nog wel blijven of was het een verkapte hint? Als het niet zo was heb ik niks gezegd... maar dacht vraag het gewoon even. Is dus ook niet aanvallend bedoeld! :)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 18:10

Martine: maatjes? Chico van ilona staat met mijn Shannon en echt die 2 zijn zo verliefd!

Afbeelding

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 18:13

Nou, je lijkt een beetje gedesinteresseerd, je bent welkom om mee te kletsen, maar dan wel gezellig :j Valt me gewoon op dat je niet echt op anderen mensen hier reageert daarom vroeg ik me het af... ;)

Martine, haha leuk!! Van dat flemen dan, zijn enthousiaste knuffelgedrag is een ander verhaal :')
Bandito doet het ook op commando, en als ie een snoepje heeft gehad doet ie het vaak nog een extra keer haha. Furia heb ik het ook eens half aangeleerd maar niet echt doorgezet. Hij kan wel (enigszins) op commando liggen :D Heb er zelfs opgezeten tijdens het commando op de Veluwe :D

Mies, hihi, schatjes zijn het ook!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 18:36

Mies oooh wat lief die foto <3 wat een mooi stel, nu ben ik ook gelijk verliefd :')

Madelief ja ik vond het ook grappig, hij leek het gelijk te snappen.. Had nu geen snoepjes ofzo bij de hand maar zal het de volgende keer eens wat beter proberen, hij is verder ook niet zo opdringerig ofzo dus daar kan je nog wel eens een snoepje inschuiven ter beloning :+ Nu maar hopen dat hij dat niet opvat als beloning voor zijn andere 'truukje', dat doet ie zo ook wel genoeg :=
Leuk dat Bandito het ook doet (dat flemen dan), haha ja voor een snoepje wordt het natuurlijk altijd net nog wat interessanter :P Oh ja las het dat Fuur op commando ligt, wel heel stoer dat hij het net toen zo braaf deed, gaaf! Ik wil foto's! :D

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 18:39

Ja die paarden zijn intelligent hoor, leren ze zo :j
Haha, dat andere hoeft geen commando aan inderdaad : ') Wist niet of ik het nou wel of niet had neergezet, ben ook benieuwd naar foto's maar daar moet ik nog even op wachten, zo gauw ik ze heb krijgen jullie ze te zien!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 19:01

Martine, haha, lekker stel he :D . Echt jut en jul. Ze grazen constant in elkaars schaduw. Waar shannon heen gaat, is Chico ook en andersom. Ze drinken zelfs tegelijkertijd uit de waterbak haha! Dat verhaal van Kalife :') De smeerkees hahaha! Wel leuk kunstje dat flemen!

Madelief, oh ik ga duimen!! Komt vast goed :D . Dat liggen op Fuur was idd wel heel gaaf! <3

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 19:06

Nog twee mooie plaatjes van de kanjers <3 .

Chico;
Afbeelding

Shannon;
Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 19:30

Annash schreef:
madelief88 schreef:
Sanne inderdaad :D

Zilfstar, gefeliciteerd! En nog steeds even gek op hem :D

Martine, ja zeker naar ons zin gehad! Heb tentamen inmiddels achter de rug inderdaad, net met nakijken viel het alles nog mee (door de vakantie niet geleerd uiteraard), dus duimen! Hoe is het met je zwangere buik?

Iloon, paardjes waren zeker braaf mogen we trots op zijn! Tentamen achter de rug, tijdens het nakijken net viel het erg mee dus fingers crossed :D

Femke wat stoerrrr!! Heb je foto's in het andere topic bekeken, hihi je paard is in 2en (2 kleurtjes, overgang winter-zomer?). Maar echt supergaaf en leuke foto's, plaats ze ook hier joh :D

Shanna lekker vakantie. Heb je ook weer eens wat te melden over barokkies of zit dat er niet meer in :o? ? Heb het idee dat je interesse voor de Barokke paarden een beetje is wegge-ebt, maar dat kan aan mij liggen :+

Tja waar je niet mee omgaat kan je ook weinig over melden toch... op 't moment zit 't er niet in.
Zou willen dat 't anders was maar helaas. :+
Mag 'k nog wel blijven of was het een verkapte hint? Als het niet zo was heb ik niks gezegd... maar dacht vraag het gewoon even. Is dus ook niet aanvallend bedoeld! :)

Wat Madelief inderdaad zegt, je bent van harte welkom, maar je laatste berichten zijn enkel mededelingen en nauwelijk of beter nihil reacties op anderen. Dat is gewoon jammer, want mensen zullen je best interessant vinden, maar interesse in een ander mag ook wel. En tja, je leert iemand ook niet kennen als je niet reageert, dus waar je niet mee omgaat kan je weinig over melden gaat dan wel op inderdaad. :+
Laatst bijgewerkt door zasread op 09-05-11 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 19:52

Ilona: Ben wel iets afgevallen ja :P. Op de weegschaal gaat het nog niet zo hard (5kg) maar hoor van iedereen inderdaad van zoooo wat ben jij veel afgevallen. En merk het ook wel aan me broeken hoor ;).

Femke: Ohhh wat gaaf zeg! Had er wel al eens over gelezen, lijkt me echt lachen om te doen!

Hahahahaha Chico en Shannon hadden elkaar dus ook weer helemaal gevonden :P. Volgende keer moet ik ook maar mee gaan ;). Ziet Shaggy zn half zus ook weer eens ;).

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 19:59

Als jullie 't zo zien is 't denk ik beter dat ik hier weg ga. Jammer, naar mijn idee postte ik toch regelmatig wel reacties op anderen, hoewel niet uitgebreid, want daar heb ik de tijd ook niet voor. Als mensen rijtopics plaatsen etc dan kijk en reageer ik ook bijna altijd wel even. Maar als jullie 't anders zien, dan mag dat. :)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:03

Aaaaahhhhh,vakantie liefde van Chico en Shannon bloeit weer op <3
Madelief,ik val iedere keer weer om van verbazing....wát wordt jouw kanjer stoeeeer!!!!!!!
Leuk spring filmpje ook :j
Kom op jongens,bombardeer ons met jullie vakantie kiekjes! *\o/*

Femke,wat gááf agility met je paard! Is daar een vereniging of club,of workshops of wat dan ook voor?Lijkt me érg leuk om te doen met Moreno!
*gaat zo snel het topic opzoeken*

Martine: mijn man zag de foto's van je knapperds op de vrachtwagen en vraagt zich af of ze er niet af proberen te springen ondanks dat ze vast staan....
(dus ik dacht: ik vraag het even voor hem :P )

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:07

Gab, nog van harte gefeliciteerd trouwens!!
En hoe is het met Moreno? En met jou?

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:12

zasread schreef:
Gab, nog van harte gefeliciteerd trouwens!!
En hoe is het met Moreno? En met jou?

Thanks! 40 mèn...ik word echt oud |(

Het gaat goed met Morrie....heb het dressuren even beetje aan de kant geschoven en ben meer buiten aan het rijden.
Langszaam aan lijkt mijn dagelijkse leven met werk enz weer een wat vaster patroon te krijgen en kan ik weer iets beter plannen ;)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:13

Had jij daar een paardje gehuurd Sanne,of deden jullie gewoon samen met de paarden die mee waren?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:14

Hahaha, 40 is toch niet zo erg, als je geestelijk maar jong blijft ;)

En lekker aan het buitenrijden met Morrie, lekker!
Gelukkig wordt het dagelijks leven ook steeds weer wat meer gestructureerd, dat is toch ook wel heel fijn. Brengt een beetje rust.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:15

borderjay schreef:
Had jij daar een paardje gehuurd Sanne,of deden jullie gewoon samen met de paarden die mee waren?

Ik ben twee nachtjes langs geweest en ik mocht Furia voor een ritje lenen, waar ik Madelief nog steeds onwijs dankbaar voor ben!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:17

zasread schreef:
borderjay schreef:

Ik ben twee nachtjes langs geweest en ik mocht Furia voor een ritje lenen, waar ik Madelief nog steeds onwijs dankbaar voor ben!

leuk! Waar zaten jullie precies?

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:19

borderjay schreef:
Madelief,ik val iedere keer weer om van verbazing....wát wordt jouw kanjer stoeeeer!!!!!!!

volgens mij heb ik hier verkeerde naam bij schitterende foto? :o

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:23

borderjay schreef:
borderjay schreef:

volgens mij heb ik hier verkeerde naam bij schitterende foto? :o

Hahaha, je bedoelde volgens mij Jasmijn of niet :=

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:28

Haha, Gab inderdaad! Mijn schitterende foto's (mede mogelijk gemaakt door Sanne :D ) komen nog!
Wanneer was je jarig? Nog gefeliciteerd! Buitenrijden is ook wel erg fijn, kan je dat een beetje mooi bij jou in de omgeving?
Sanne, no problemo, dat weet je :j Vind het alleen maar leuk als andere mensen genieten van Fuur!

Iloon, mooie foto's wederom :D

Shanna je mag best meekletsen, maar viel me gewoon op, hele rits prachtige foto's boven je geplaatst maar ik zag geen reactie (behalve dat je 2x op vakantie gaat) en dat is al langer zo, vandaar dat ik me het afvroeg :j

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:32

Ik bedoelde idd Jasmijn :D ach,die vergissing zal al wel vaker gemnaakt zijn denk ik ;)
Ik bedacht in één keer:uhhhh,Madelief=Furia! ha ha...

Ik was 7 mei jarig...heb het lekker uitgebreid gevierd op de stoeterij met buffet enz.
Ik ben niet van plan mn 50ste te vieren(als ik dat mag halen natuurlijk) omdat ik daar hele nare herinneringen aan heb omdat mijn vader 25 uur na zn 50ste is overleden en die dag vreselijk veel pijn had.
Dus besloot ik mijn 40ste dan maar uitgebreid te vieren,en dat is gelukt! *\o/*

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:33

Gab, bedoelde je bandito? Haha dan haal je ons door elkaar, ben Jasmijn. En als dat zo is, dank je, vind hem uiteraard zelf ook heel knap. :)

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:35

Oh never mind haha.. lees vanaf mn phone. :P