Annash schreef:Hihi nou ik kreeg nogal veel pb's en ik heb een paar interessante aanbiedingen! Dus ik dacht kan er wel uit... eerst maar zien wat hieruit komt enzo!
Er komt vast wel weer iets leuks op je pad en anders moet je maar verhuizen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:het wedstrijd gericht rijden herken ik zeker de prestatiedrang, die je anders doet rijden dan je thuis in alle ontspanning doet. Je ademhaling wordt hoger, (rood hoofd hahahahaha) waardoor je paards ademhaling ook hoger gaat zitten en zelfs duizelig kan worden (hyperventilatiegevoel)
Citaat:a.s weekend de keuring...., mijn instelling daar zal worden, plezier hebben met de paarden en kijken naar alle pracht wat daar rond loopt! Het zal zeker een drukke bedoeling worden.
Fauno gaat mee.... gevoelsmatig is hij nog niet echt klaar in zijn spieren. Maar dit paard wil zo graag laten zien wie hij is! Dit heeft hij nooit kunnen doen.
Gemelo vind alles geweldig, die zal dus ook zeker genieten gezien te worden.
cloris schreef:[Ben heel benieuwd hoe Fauno het gaat vinden en zal doen, neem je je andere kanjer niet mee?
Suelza schreef:Zo hehehe! Mijn flaptop doet het eindelijk weer thuis! Ik ga even bijlezen...
Maarre... goedemoggel!!!
nombrado schreef:Fauno en Gemelo gaan mee...
Het liefst had ik ze alle 4 mee genomen.
maar dan wordt het 3 paarden in 1 rubriek, tja....da ga nie
kheb 1 keer met gemelo en nombrado in 1 rubriek gestaan....doe k nie meer hahaha![]()
handen vol, en gevoelsmatig doe je dan alles net half ofzo.
kzie het al voor me, ik zou niet weten wie ik goloso aan de hand zou kunnen toe vertrouwen![]()
as weekend doe ik ook nog eens alles in me uppie, mijn stalmaatje kan niet mee helaas
cloris schreef:[
Lastig haha dan moet je wel iemand bij je hebben idd, maar goed als je daar aankomt zal er vast wel iemand zijn die je even kan helpen met een van de twee als het nodig is toch? ik ben nog steeds bezig om te regelen dat ik ook kan komen maar tot nu toe lukt het niet echt.. tja tis niet anders soms he.
nombrado schreef:cloris schreef:[
Lastig haha dan moet je wel iemand bij je hebben idd, maar goed als je daar aankomt zal er vast wel iemand zijn die je even kan helpen met een van de twee als het nodig is toch? ik ben nog steeds bezig om te regelen dat ik ook kan komen maar tot nu toe lukt het niet echt.. tja tis niet anders soms he.
ow...maar gemelo start op zaterdag , ruinenrubriek
en fauno zondag, das prima in je uppie
nombrado schreef:cloris schreef:haha oops, maar dan heb je ze daar op stal staan? of rijdt je 2 dagen op en neer?
je moet het hele weekend daar zijn....vrijdag avond heen met 2 paarden, zondagavond terug.