Hij wordt lichtgrijs . Hij wordt een opa'tje . Haha, nee hoor!! Hij is knap. Die foto met Karina samen is trouwens echt heel lief samen
Ik heb geen snoep in huis, dat scheelt Ik hoop dat het droog blijft, wil straks weer een buitenritje maken!
Ha, dat zat ook in mijn planning. Jammer dat je zover woont, anders hadden we gezellig samen kunnen gaan.Ik had ook geen snoep in huis, ben naar de supermarkt gereden. En ga nou nooit shoppen als je honger hebt
Maargoed dat ik vanochtend al boodschappen gedaan heb, en vanavond alleen nog even voor het eten hoef Ja, idd jammer, maar dat vind ik zowiezo wel, leer je leuke mensen kennen op bokt, wonen ze aan de andere kant van nederland ofzo... Lekker handig
Robijntjah schreef:Ja, idd jammer, maar dat vind ik zowiezo wel, leer je leuke mensen kennen op bokt, wonen ze aan de andere kant van nederland ofzo... Lekker handig dat heb ik nou ook wil er een heleboel irl ontmoeten maar jullie wonen zo ver weg
Trouwens, zoiets raars, Robijn heeft nog nooit gebeten, en nu sinds gisteren heeft ze me al 3 keer gehapt...Snap er niets van!
Irma liet ik standaart staan als ze hengstig was, was geen land mee te bezijlen. Geef mij maar ruinen, lekker normaal.-Nou ja, je hebt van die uitzonderingen...
Ik ken er ook die juist ontzettend knuffelig en lief worden tijdens de hengstigheid!ben benieuwd hoe Robijn is
HUH?! Hebbie gephotoshopt?Z'n oogjes zijn hetzelfde, maar verder issie anders!-Ik had het overigens over mijn Matcho
Utixo schreef:HUH?! Hebbie gephotoshopt?Z'n oogjes zijn hetzelfde, maar verder issie anders!-Ik had het overigens over mijn Matcho gewoon wassen met bleek Nee geshopt was zo klaar
jolijn - die van mij hapt mij tegenwoordig ook (hij is een ruin) maar ik weet dat het bij hem komt omdat hij gewoon vreselijk aan het puberen is Heidi - die foto's leuk hoor Benthe - ze zegen niet voor niks een dier lijkt op zijn baas en ik kan je zeggen die van mij lijkt echt op mij