[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley__

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 13:24

Ik onthoud jullie namen niet allemaal om te quoten hoor! Tong uitsteken maar als ik iets zie waar ik echt antwoord op moet geven komt dat wel goed ! Tong uitsteken

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 13:50

shirley: komt vast wel goed Knipoog

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 14:55

haha ja vast wel Haha!

Er zijn weinig mensen!! Morgen weer na de mooie zwarte parel, foto's maken voor jullie dt jullie een beetje een idee krijgen hoe ze eenmaal is als ze moet lopen:P

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 15:07

Shirley dat komt wel hoor. Alleen soms is het hier even zo druk, dan zie ik ook door de bomen het bos niet meer. Maar dat gaat beter heo meer je hier komt Knipoog.
Enne foto's zijn altijd leuk.

Deb, ik blijf die foto van jou op Xantha zo mooi vinden. Maar Xantha is ook gewoon echt heel mooi. Ze was alleen weer erg opdringerig vandaag, die muts. Ze zat aan me vastgeplakt in de wei. En sun liep iedere keer weg. Lekker handig maarnietheus Lachen.

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 15:37

spokie79; haha ja ik zie het ja, nu is het gelukkig nog overzichtelijk, ik moet werken! byebye (K)

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 15:54

Aniet, ze vind je gewoon lief Bloos

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 16:55

Ze is ook heel lief en wil alleen maar knuffelen. Maar het loopt niet zo makkelijk achter sun aan, als zij heel de tijd haar hoofdje tegen mijn buik aandoet. Het is echt wel een schatje hoor. En ze houdt van knuffels (en ruikt de snoepjes in mijn zak *LOL*.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 17:06

Ilona: Wat heerlijk om zo'n veulentje helemaal uit z'n dak te zien gaan! Maar heeft hij dan nog nooit in de wei of in de bak gelopen?

Karina: Het is ook heel bijzonder dat ik beide ouders van het veulen zo een beetje leer kennen. Ze zullen waarschijnlijk hun karakter wel doorgeven. En ik vind het allebei fantastische paarden!

Heidi: Hahaha ROFL Dat zal inderdaad wel een erg lachwekkend beeld gegeven hebben. Baron in een identiteitscrisis Knipoog

Aline: Haha, ik kijk echt moeilijk en maf op die foto's Tong uitsteken Ik was wel lekker geconcentreerd bezig.
Ik vond het echt super leuk en gezellig bij jullie! Het was zeker voor herhaling vatbaar.

Peet: Succes met de verkoop van jullie huidige woning! (Wat overigens ook een prachtig huis is!)

Madelief: Ach gut Ik vind het nog steeds zo erg voor jou en Jasmijn! Ik hoop dat je het snel een plekje kan geven en ik vind het heel mooi dat je je belofte van de foto nog nagekomen bent.
Gelukkig voelde je je rustig bij de condoleance, je moet inderdaad denken aan de fijne herinneringen aan en met hem!

Furia krijgt kuren Nagelbijten / Gniffelen Malloot, hopelijk vertoont hij volgende keer geen fratsen, de foto's in het topic zien er overigens errug netjes uit! Jullie zijn echt vooruit gegaan.
Hij is ook zeer fotogeniek, ik wil ook wel eens foto's van jullie komen maken!

Jasmijn: Balen dat de paar daagjes weg niet zijn geworden wat je er van gehoopt had. Ik ben zelf ook niet zo'n heel erg uitgaansmens. En als we uitgaan ga ik het liefst naar een kroegje (of poolen) waar we lekker kunnen zitten en een beetje kletsen, lol maken en wat drinken. Maar gewoon bij iemand thuis het gezellig hebben heeft mijn voorkeur.
Zo te lezen heb jij het er nog allemaal wat moeilijker mee dan Madelief Ach gut Probeer het allemaal toch een plekje te geven! En als je steun nodig hebt of wat kwijt wilt mag je me altijd een pb-tje sturen.
Gelukkig ook nog een lichtpuntje, Bandito, ik hoop dat hij je afleiding kan bieden en tevens een steun voor je zal zijn.

Madelief & Jasmijn: Hoe was de crematie?

Lobke: Licor is zo knap Kwijl Ik had al op het Anda-forum gelezen hoe het is gegaan. Jammer dat de zaterdag niks opgeleverd heeft. En succes met het vinden van een goede begeleider!

Zo hier komen dan de foto's die een beeld scheppen van de activiteiten. Ik heb alleen maar een paar foto's van alle shoots die we van de paarden hebben anders worden het er wel heel veel en ik ben nog niet klaar met uitzoeken. Ook zijn niet alle foto's met mijn camera gemaakt, maar ook een aantal met de telefoon van Aline
Kijk en geniet mee zou ik zeggen Knipoog

Dag 1:

1.
Afbeelding
rijden op Solido

2.
Afbeelding

Dag 2:

3.
Afbeelding
Ulises op de foto Kwijl

4.
Afbeelding
En ook Fiesta (mamapaard) zet haar beste beentje voor Pling

5.
Afbeelding
Ik met Fiesta

Dag 3:

6.
Afbeelding
Buitenrit, ik op Solido en Aline op Fiesta (zie oortjes Tong uitsteken)

7.
Afbeelding
Wandelen met Barocco (tweejarige van Fiesta), Moreno en Solido

8.
Afbeelding
Voor de 2de keer lange teugel met Cascabel (papapaard)

En wat de paarden deden als het eten op was en ze niks hoefden te doen.......

8.
Afbeelding
Slapen Tong uitsteken (zoek liggend paard nummer 5 Knipoog )

9.
Afbeelding
Cas doet het zelfs met twee benen vooruit Nagelbijten / Gniffelen

10.
Afbeelding
En Fiesta, de schat Lovers

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 17:09

wat een leuke paardjes!!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 17:21

Wederom hele leuke foto's Sanne!! Lijken me heerlijke dagen zijn geweest Haha! Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 18:30

Leuke foto's Sanne, je zal het daar wel super gehad hebben Haha!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 20:11

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 20:55

Super leuek foto's SAnne Knipoog
die zwarte hengst wat een mega knapperd.
en wat loopt fiësta mooi soo Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:17

patries : wat heb je toch twee knappe mannen Haha!
vind bailando echt geweldig wat een mega lekkerding Knipoog

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:37

jolijn
hihihi je hebt ons huidige huis gezien denk ik van de nieuwe heb ik nl. geen link
erop gezet maar wel leuk dat je ons huis ook mooi vindt het is te koop hoor hihihi Haha!

zo vandaag moest ik les geven er zat een meisje tussen die ik al naar een andere les had gedaan omdat ze niet echt super rijdt
komt ze vandaag aan ik zeg nog he je hebt nu geen les !!!!!!!!! zegt ze ja maar woensdag was het koningendag en was er geen les
dus ik zeg ok rij maar mee je mag op pony pietje puk, neeeeeeeee roept ze daar wil ik niet op nou zeg ik ik heb geen andere meer dus die of niks
ik d8 al begint al goed had ik maar volgehouden dat ze niet mee reed maar goed
ze klimt op de pony, ondertussen had ik toch maar een makkelijker pony voor haar opgezocht
we beginne met de les tja na 5 min werdt ik langzaam gek het was de hele tijd blijf recht op zitten benen goed pfffffffffff werdt er goed gestoord van
later de les gaan we in draf ging nog goed
nog wat later kids stonden op de middenlijn moesten in draf wegrijden en dan in de hoek aanspringen in galop en dan kwam er steeds een kind bij zei was als ene laatse aan de beurt gelijk huilen en niet meer mee doen he grrrrrrr Boos!
toen was ik het zat ik pakte de longeerlijn en liet haar daar aan galopperen dat wou ik dan nog voordat ze in galop kon gaan gilde ze zo hard dat de pony vanzelf wel in galop vloog en ja hoor ze viel er af
moeder gelijk de bak in stuurde haar net zo snel de bak weer uit Boos!
nou zei weer op haar pony huilen en huilen ik zei hou nu maar op met huilen want de pony doet niks meer
heb haar maar wat links laten liggen en verder met de andere kids gegaan
die waren wel lief Haha!
heb met haar moeder gepraat en vroeg wat ze wou
nu heeft ze nog een priveles gedaan en hopen dat het beter gaat anders geef ik haar de medeling dat ze toch beter kan stoppen dit werkt niet

zo sorry maar moest dit ff kwijt

morgen moet ik de kids helepen met de zitcompetitie die ze van de week moeten rijden
en daarna heb ik een buitenrit met 12 personen incl. begeleiding
moeders en vaders lopen gelukkig mee omdat er best veel zijn die niet los kunnen wordt dus ene stapritje
en zondag lekker wat meer doen buiten hihihihi

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 22:34

Bloos , nou mooi huis heb je hoor

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 23:35

Peet, je hebt toch wel een link van het nieuwe huis geplaatst? Ik heb naar 2 huizen zitten kijken, ook naar een huis dat wij niet mochten kopen Lachen. Was ook iets boven mijn bugdet Bloos .

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 10:02

peetisgreat: Jeetje, wat een drama, wat waarschijnlijk een leuke les zou moeten zijn...idd ik ben benieuwd wat der komende weken gaat gebeuren met haar, of ze stopt of niet...!

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 10:25

Jaa, en dan wordt het nu echt tijd dat ik mijn verzorgmerrie ga voorstellen...
*alle foto's zijn met telefoon genomen dus niet allemaal even duidelijk!

Naam: Sjoukje
Ras: Fries
Geslacht: Merrie
Geboortedatum: 17 maart 2005 (nu dus pas 3 geworden Haha!)
Moeder: Aukje (nog wat?)
Vader: Karel 370
Moeders vader: Jillis 301
Wat doet ze het liefst: Eten, eten en eten. Vork (ze wordt ook wel graag lekker geknuffeld hoor met een worteltje erbij!)
Wat doet ze minder graag: Werken voor de baas Huilen van het lachen

Meet Sjoukje:

"Riep je me?"
Afbeelding

"Wat is dat voor een raar ding No Cheer "
Afbeelding

"Ben ik niet sexy Vork "
Afbeelding

"Hahahaha"
Afbeelding

"Lekker puh *LOL* "
Afbeelding

"Ik ga weer! "
Afbeelding

Ik ga vandaag weer naar haar toe misschien dat ik wat foto's kan schieten als ze los gaat in de bak...
Groetjes!!!

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 12:54

Het is hier wel dood, even eeen plaatje..

Afbeelding

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 16:21

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR had een heel verhaal, 1 druk op de knop, weg..
oké poging 2

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 16:24

(had een leuke binnekomer) :
haha shirley zorgt voor de nodige aankleding hier!

peetisgreat, wat een verhaal zeg! Lesgeven líjkt me altijd zo leuk maar als ik het zo hoor, is het af en toe wel tandenknarsen!
Lijkt mij leuk, om eens mee te doen aan de zitcompetitie maar helaas rijd ik niet bij een (FNRS)-manege.
Ben een tijdje geleden wel ergens gaan kijken (bij Akasha in Nijmen/Alverna, van Anne muller, misschien bekend?) maar was het toch niet helemaal helaas.

Sanne, leuke foto's zeg! Smakelijke paardjes!
Ook die van Bailando en Ensueño zijn goed gelukt Lachen.

Nou ik heb net gereden maar hij was niet echt bepaald enthousiast Vork
Snap het ook wel, heb al een tijdje niet echt meer intensief gereden, hij is ook wat stijf enzo,
ik moest maar weer eens goed aan het werk! Beetje regelmaat is voor hem ook fijner denk ik...

Nu ga ik even douchen want ik plak ontzettend en dan eeeeeven op de bank hangen, hmmm

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 19:57

Go jij! Go jij! hoi allemaal heb weer veel gelezen en leuke en mooie foto`s voor bij zien komen ik heb ff geen tijd om alles te beantwoorden Scheve mond sorry hoop niet dat jullie het mij kwalijk nemen ben erg druk en julie gaan ook MEGA snel hoor Pling maar pobeer altijd wel zo veel mogelijk telezen maar het zijn er best wel veel op bokt en soms weet ik niet meer wie wie is Party!! maar doe mij best hoor.
VRAAGJE': als je je pony verkoopt of een pony koopt moet er dan een paspoort bij zitten,ook al zijn ze gechipt. en als je wel een boekje er bij moet hebben hoe gaat dat dan via de veearts. kost dat ook wat of is dat gratis ?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:40

Zo vandaag was dé grote dag natuurlijk, maar eerst even trouw bijreageren Haha!.

Sanne, ja dat heb ik dus ook Lachen. Ja, ik kan het van mijn opa heel moeilijk plaatsen nog steeds, maar dat komt wel. Lief van je Ach gut.
Die zwarte, wat een lekker ding!!!! En volgens mij heb je heerlijk buitengereden, ben ik wel een beetje jaloers op Ja

Peet
oh echt een rampenles Tong uitsteken en van die overbezorgde moeder Nagelbijten / Gniffelen. Heel typisch bij de paarden Clown.

Djemo, bij een chip hoor je automatisch een paspoort te krijgen. Ik heb geen idee of zo'n paspoort erbij nog iets extra's kost.

Nou madelief had vannacht bij ons geslapen, want vanochtend kwam Branka om half 10 langs om ons te halen. Toen eerst even naar Frio gegaan die buiten gezet (heerlijke stal overigens!). Trailer aangekoppeld, en op weg!
Na 3 uur rijden aangekomen eindelijk, nou met de mensen nog wat gekletst koopcontract etc geregeld, en Bandito (MIJN boefje Haha!) ingeladen, wat gemakkelijk ging.
Onderweg stond ie ook erg stil, behalve als we even stil stonden of veel hobbels hadden dan voelde je hem eventjes. Onderweg gestopt om even naar de wc te kunnen, en even bij mijn knapperd gekeken;

Afbeelding

Iets voor 5 uur kwamen we op zijn nieuwe plekje aan, met trailer en al het weiland ingereden wat echt heerlijk groot is! Zijn nieuwe vriendjes wachten het nieuwsgierig af.
En toen was het zover, mocht hij zijn nieuwe plekje op!! Hij wilde heel graag haha, nogal logisch bij zijn vorige stal had ie weinig weidegang en helemaal niet zo groot en niet met zoveel leuke vriendjes!
En hij deed het prima, niet dominant of wat dan ook, is eigelijk gelijk opgenomen en heeft één vriendje gelijk in het bijzonder.
Hiervan de foto's:

Afbeelding

Met zn nieuwe vriendje:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:27

helaas geen foto's genomen van het loslopen van sjoukje in de bak, ze komen vast nog wel...