Ilona: Wat heerlijk om zo'n veulentje helemaal uit z'n dak te zien gaan! Maar heeft hij dan nog nooit in de wei of in de bak gelopen?
Karina: Het is ook heel bijzonder dat ik beide ouders van het veulen zo een beetje leer kennen. Ze zullen waarschijnlijk hun karakter wel doorgeven. En ik vind het allebei fantastische paarden!
Heidi: Hahaha
Dat zal inderdaad wel een erg lachwekkend beeld gegeven hebben. Baron in een identiteitscrisis 
Aline: Haha, ik kijk echt moeilijk en maf op die foto's
Ik was wel lekker geconcentreerd bezig.
Ik vond het echt super leuk en gezellig bij jullie! Het was zeker voor herhaling vatbaar.
Peet: Succes met de verkoop van jullie huidige woning! (Wat overigens ook een prachtig huis is!)
Madelief:
Ik vind het nog steeds zo erg voor jou en Jasmijn! Ik hoop dat je het snel een plekje kan geven en ik vind het heel mooi dat je je belofte van de foto nog nagekomen bent.
Gelukkig voelde je je rustig bij de condoleance, je moet inderdaad denken aan de fijne herinneringen aan en met hem!
Furia krijgt kuren
Malloot, hopelijk vertoont hij volgende keer geen fratsen, de foto's in het topic zien er overigens errug netjes uit! Jullie zijn echt vooruit gegaan.
Hij is ook zeer fotogeniek, ik wil ook wel eens foto's van jullie komen maken!
Jasmijn: Balen dat de paar daagjes weg niet zijn geworden wat je er van gehoopt had. Ik ben zelf ook niet zo'n heel erg uitgaansmens. En als we uitgaan ga ik het liefst naar een kroegje (of poolen) waar we lekker kunnen zitten en een beetje kletsen, lol maken en wat drinken. Maar gewoon bij iemand thuis het gezellig hebben heeft mijn voorkeur.
Zo te lezen heb jij het er nog allemaal wat moeilijker mee dan Madelief
Probeer het allemaal toch een plekje te geven! En als je steun nodig hebt of wat kwijt wilt mag je me altijd een pb-tje sturen.
Gelukkig ook nog een lichtpuntje, Bandito, ik hoop dat hij je afleiding kan bieden en tevens een steun voor je zal zijn.
Madelief & Jasmijn: Hoe was de crematie?
Lobke: Licor is zo knap
Ik had al op het Anda-forum gelezen hoe het is gegaan. Jammer dat de zaterdag niks opgeleverd heeft. En succes met het vinden van een goede begeleider!
Zo hier komen dan de foto's die een beeld scheppen van de activiteiten. Ik heb alleen maar een paar foto's van alle shoots die we van de paarden hebben anders worden het er wel heel veel en ik ben nog niet klaar met uitzoeken. Ook zijn niet alle foto's met mijn camera gemaakt, maar ook een aantal met de telefoon van Aline
Kijk en geniet mee zou ik zeggen 
Dag 1:
1.

rijden op Solido
2.

Dag 2:
3.

Ulises op de foto
4.

En ook Fiesta (mamapaard) zet haar beste beentje voor
5.

Ik met Fiesta
Dag 3:
6.

Buitenrit, ik op Solido en Aline op Fiesta (zie oortjes
)
7.

Wandelen met Barocco (tweejarige van Fiesta), Moreno en Solido
8.

Voor de 2de keer lange teugel met Cascabel (papapaard)
En wat de paarden deden als het eten op was en ze niks hoefden te doen.......
8.

Slapen
(zoek liggend paard nummer 5
)
9.

Cas doet het zelfs met twee benen vooruit 
10.

En Fiesta, de schat