maar als ik iets zie waar ik echt antwoord op moet geven komt dat wel goed !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar als ik iets zie waar ik echt antwoord op moet geven komt dat wel goed !

.
.
.
Dat zal inderdaad wel een erg lachwekkend beeld gegeven hebben. Baron in een identiteitscrisis 
Ik was wel lekker geconcentreerd bezig.
Ik vind het nog steeds zo erg voor jou en Jasmijn! Ik hoop dat je het snel een plekje kan geven en ik vind het heel mooi dat je je belofte van de foto nog nagekomen bent.
Malloot, hopelijk vertoont hij volgende keer geen fratsen, de foto's in het topic zien er overigens errug netjes uit! Jullie zijn echt vooruit gegaan.
Probeer het allemaal toch een plekje te geven! En als je steun nodig hebt of wat kwijt wilt mag je me altijd een pb-tje sturen.
Ik had al op het Anda-forum gelezen hoe het is gegaan. Jammer dat de zaterdag niks opgeleverd heeft. En succes met het vinden van een goede begeleider!

)

(zoek liggend paard nummer 5
)

, nou mooi huis heb je hoor
. Was ook iets boven mijn bugdet
.
)
(ze wordt ook wel graag lekker geknuffeld hoor met een worteltje erbij!)

"
"

"

.
hoi allemaal heb weer veel gelezen en leuke en mooie foto`s voor bij zien komen ik heb ff geen tijd om alles te beantwoorden
sorry hoop
niet dat jullie het mij kwalijk nemen ben erg druk en julie gaan ook MEGA snel hoor
maar pobeer altijd wel zo veel mogelijk telezen maar het zijn er best wel veel op bokt en soms weet ik niet meer wie wie is
maar doe mij best hoor.
.
. Ja, ik kan het van mijn opa heel moeilijk plaatsen nog steeds, maar dat komt wel. Lief van je
.
en van die overbezorgde moeder
. Heel typisch bij de paarden
.
) ingeladen, wat gemakkelijk ging.