[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 22:27

Bedankt!
Oe, spannend Cojolly! Wat voor date? (als ik zo vrij mag zijn te vragen Knipoog )

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 22:57

in amsterdam met een man die ik via internet heb leren kennen en waar ik nu al een tijdje mee msn hij is heel leuk en heel lief

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 23:04

jeetje ben ik even niet anwezig geweest zitten jullie al op 75,, nou ik ga eerst maar eens terug lezen, en kijken of iemand er nog heeft opgezet hoe ik een foto kan plaatsen

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:51

Spannend Soeske, ik ben benieuwd naar je ervaring met de osteopaath... of beter wat vondt Goya ervan??

Coolly, veel plezier met je date, hopelijk klikt het en valt het niet tegen Knipoog

Elmiran, klinkt niet fijn, ik hoop dat die fysio er wat over kan zeggen. Maar misschien gaat het de volgende keer wel weer beter. Dit soort geintjes ken ik niet, maar zouden best een uiting van pijn kunnen zijn.

Picassox... fijn dat het zo goed ging. Ales in kleine stapjes dan komt de rest ook vanzelf.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 12:24

Jaa, klopt. Zoals Nouvel al zei: 'Je moet tevreden zijn met de kleine dingen die wel lukken' [of iets in die geest] en daar kan ik me helemaal in vinden! Haha!

Leuk Cojolly, succes in ieder geval!

Elmiran, vreemd dat 'ie dat 'vooruit schieten' niet bij mij doet. Ik denk dat je toen te hard inwerkte met je been. Want ik heb het alleen in het begin gehad. Maar door op Chi Chi te zitten laat je het ook wel om been te geven als het niet nodig is.. Clown

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 13:49

PatriesjeMR2 schreef:
Spannend Soeske, ik ben benieuwd naar je ervaring met de osteopaath... of beter wat vondt Goya ervan??

Om 4u komt ze Knipoog

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 17:10

Picassox schreef:

Elmiran, vreemd dat 'ie dat 'vooruit schieten' niet bij mij doet. Ik denk dat je toen te hard inwerkte met je been. Want ik heb het alleen in het begin gehad. Maar door op Chi Chi te zitten laat je het ook wel om been te geven als het niet nodig is.. Clown

nee dat denk ik niet want ik ben op een vreemd paard zowizo wat voorzichtiger met de hulpen omdat ik natuurlijk nog niet weet hoe dat paard reageerd, en op Umi heb ik ook een hele tijd voorzichtig moeten zijn met beenhulpen. Misschien dat hij zelf ook nog moest wennen dat er iemand anders op zat.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 17:12

@Soeske: ben benieuwd of het bij jou paard ook werkt Haha!

Ik sla vandaag maar een dagje over met rijden. De basis gaat best goed als ze dan lekker loopt kan ze zo ineens d'r kop de lucht in gooien. Heb al gekeken of ze het doet bij bepaalde bewegingen (voltes rijden...enzo)
maar t gaat altijd heel onverwachts of als ik probeer te wijken.

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 17:13

soeske schreef:
PatriesjeMR2 schreef:

Om 4u komt ze Knipoog

Tja...ik kon toch niet weten dat jij hier nog kwam gluren gluren...en ik wist ook niet hoelaat ze kwam Clown

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 17:25

joepie ik weet hoe ik een foto moet plaatsen, alleen zijn ze nog wel erg klein, en kom ik er achter dat ik niet zulke mooie foto's heb om te plaatsen. maar hier is er een.

Afbeelding

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 18:02

apart kleurtje! heb je nog een grotere foto? Haha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 19:17

hihi, geeft niet hoor Patries.
Hele aardige vrouw, Goya vond alle aandacht natuurlijk geweldig haha. Er zaten 3 wervels "vast" althans, de spieren er onder waren helemaal hard en stijf. Hij is nu helemaal los. Het zat hem gelukkig alleen in de rug, rest was verder oké. Waarschijnlijk was het een probleem wat al langer meespeelde, dus kan zijn al 2 jaar..

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 19:30

dat is lang... ben echt benieuwd of je nu ook echt verschil gaat merken als je er weer op gaat rijden.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 19:34

ja, ik ook! Eerst maar ff zadel vinden haha

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 19:50

Nagelbijten / Gniffelen

maar wel fijn dat je nu weet dat er 3 wervels vast zitten.

Umi had ook ergens een blokade in d'r hals, en een gevoelige plek net achter het zadel. als je daar op drukte dan zag je haar kleiner worden.
Ook liet ze niet los in d'r kaak, sinds de bijrijder haar rijd gaat het al stukken beter. M'n pa is het er niet helemaal mee eens dat ze haar zo diep rijd maar zolang ik er zeker van ben dat Linda heus wel weet waar ze mee bezig is en ik zelf ook tevreden ben luister ik daar niet naar.
Heb haar gisteren wat meer opgepakt ging eigenlijk wel goed en ze liet los in d'r kaak dus die loopt over een paar weken al weer stukken beter, ben benieuwd of de bijrijder haar nu ook wat hoger in kan/gaat stellen, en misschien even kan kijken of ze nergens last van heeft.

ben al weer toe aan vakantie Nagelbijten / Gniffelen gelukkig is het bijna weekend dan ga ik Umi maar weer eens rijden. Merk al wel vooruitgang (alleen dat met d'r kop omhoog gooien is dan weer minder...maar dat doet ze pas sinds kort)

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:00

twister42 wat een leuk paard, leuk gekleurd, hoop dat het je binnenkort eens lukt grotere foto's te plaatsen.

Soeske, viel dus gelukkig mee, merk je al verschil of duurt dat even?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:16

Mag een week niet rijden, dus heb geen idee. Heb ook nog geen goed passend zadel, daar ook nog achteraan, maar heb het ook nog eens druk met school... Schiet niet echt op dus..

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:21

Soeske Ik ben ook benieuwd of je veranderingen voelt. Ik heb mijn kwpn merrie 2 jaar geleden laten doen en ze was totaal veranderd.

Twister42 Leuk paard hoor en ik vind de foto wel meevallen.

Gelukkig Elmiran dat het beter wordt.

Ik ben met Halley uitgenodigd om mee te doen met de horse experience. Ik doe mee met de clinic van Eddy de Wolff van Westerrode, rassendefilé/jureren.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:22

Laat je het ons weten als je verschil merkt? Lachen

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:25

Lisenka Leuk zeg!!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:29

Branca is sinds ik haar heb (krap een week) al heel erg bijgekomen en levendig geworden! Ik heb haar vandaag een heel stuk, na het grazen, aan de hand laten draven over de weg. Oortjes naar voren, staartje erop, leuk hoor. Kan haast niet wachten tot de smid eens geweest is en ik erop kan! Hoewel ik dan een zadel en hoofdstel moet lenen, mijn eigen zadel en hoofdstel ligt nog elders! Zodra mijn scooter gemaakt is, eerst maar eens het hoofdstel ophalen. Zadel gaat niet (portugees, nogal groot), moet ik een vriendin lief voor aankijken.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:51

@Lusitana: fijn dat het al beter gaat Haha!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:34

Soeske:
Ben benieuwd, ik merk zeker verschil dat de osteopaath is geweest...dat wegrennen in de gelop heeft Ensueno niet weer gedaan. Daarnaast is hij een stuk vrolijker geworden met rijden. Ik hoop dat je vlot een passend zadel kan vinden en ik ben benieuwd hoe Goya is na die week rust.

Lisenka:
Stoer zeg, echt leuk dat je Halley weer mag showen Haha!

Lusitana:
Fijn dat ze al zo opgeknapt is. Wel veel foto's maken om als dagboek bij te houden hoe ze veranderd... Leuk voor later(en leuk om hier haar vooruitgang te showen Knipoog )

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:56

Bedankt voor de leuke reacties! Ik probeer er volgende week even zonder zadel op te springen, kijken of het verschil maakt. Aan jullie reacties te lezen maakt het volgens mij bij elk paard verschil; kan nu haast niet wachten haha.
Leuk om te lezen, Lusitana, dat Branca het al beter maakt! Als ze zo`n goed huisje heeft gaat het natuurlijk al gauw beter, met veel liefde en aandacht.
Patries, gelukkig is Ensueño niet meer weg geschoten in de galop, had je nog wat aan de kopieën trouwens? Grappig eigenlijk dat zo`n osteopaat zoveel verschil kan maken eigenlijk. Dat gelijk zoveel problemen opgelost kunnen zijn.
Ik hou jullie op de hoogte!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 01:36

allemaal gelukkig 2007

we zijn weer in het land maar druk druk
bijgelezen

voor nu truste , ga lekker slapen ,