Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jenny_S schreef:Berdien. Ok apart. Zou zelf niet starten als ik maar eentje kom doen. Uren voorbereiding gaat er bij ons vooraf haha
Jenny_S schreef:Berdien. Ok apart. Zou zelf niet starten als ik maar eentje kom doen. Uren voorbereiding gaat er bij ons vooraf haha
Fredt schreef:Balen Caro van je punten.. net niet. Maar jullie hebben al vaker winst gereden in deze klasse toch?
Wel fijn een 7 voor in de impuls!
Klinkt interessant dat dressuur training traject. Ben benieuwd naar je bevinden.
L_Vie schreef:Ah wat is jullie FB. Vind wel leuk om de foto's te zien en verhalen van jullie friesjes:) Mag via PB, wie wil;-)
ik heb al tijdje niet gereageerd, kijk veel via mijn mobiel. Zo rottig om dan alles te lezen gaan ook zo hard!
Maar iedereen gefeliciteerd met jullie punten
berdien85 schreef:Ik zal vandaag nog even bijlezen.
Gister weer op wedstrijd geweest, binnen, 1 proef.
Ik heb 'm dus uit m'n hoofd gereden. Dat ging prima. Maar ik ben nog net zo zenuwachtig, zo niet veel zenuwachtiger
Met 185 punten hebben we nog steeds een stijgende lijn
Fredt schreef:Ik heb gister m'n laatste puntje voor het Z1 gehaald! Was niet echt tevreden over de proeven. Zaten slordige fouten in en hij was behoorlijk terug. Denk achteraf iets teveel van het goede in 1 weekend.. Anyway, ik hoef geen M2 meer te starten
. Komende maanden maar lekker thuis trainen voor het Z. Fijn
.
L_Vie schreef:Ah wat is jullie FB. Vind wel leuk om de foto's te zien en verhalen van jullie friesjes:) Mag via PB, wie wil;-)
ik heb al tijdje niet gereageerd, kijk veel via mijn mobiel. Zo rottig om dan alles te lezen gaan ook zo hard!
Maar iedereen gefeliciteerd met jullie punten
lrtj_ schreef:Omdat ik graag goed wil presteren en dat Is nou net wat de laatste tijd niet lukt.
lrtj_ schreef:Naja het is de laatste onderlinge en die Is altijd wel gezellig.
En zou graag mee doen alleen leg ik mezelf te veel druk op de schouders.
_R_G_ schreef:berdien85 schreef:Haha nou tis voor je zenuwen ook geen aanrader.. Maar ik heb het overleefd
Nee idd, ik zou van mn paard vallen van de zenuwen![]()
Heerlijk Laura, denk dat ik van de week ook maar weer een keer lekker naar buiten ga