Ja het is ook een leuk projectje.. ze pakt dingen snel op. Dat is altijd fijn.. Nina wordt deze week opgehaald, heb bewust niet gevraagd welke dag.. dan ben ik bang dat ik er teveel bij stil ga staan. Heb haar vorige week in elk geval nog een hele dikke knuffel gegeven toen ik haar in de wei zette en dat was dan mijn afscheid.
Maar moet wel ff de schakel omzetten in het rijden.. paardjes zijn qua voorwaarts gedrag een beetje anders..
Ik dacht a dat Olga me bekend vor kwam. Maar heb haar op marktplaats zien staan. Ik hou de verkoop van trekpaarden daar regelmatig bij. Niet dat ik nu een paard erbij kan hebben. Maar toch, hè.....
Mooi paardje. Komt vast helemaal goed metde heropvoeding en afval-proces.
je komt steeds bij mij uit! Ben ook op zoek geweest, maar er is weinig te vinden over onze paardjes. Geloof niet dat er veel lopen hier. Des te unieker zijn de onze Geniet van elkaar!
Wat jammer dat Nina verkocht is... Maar je hebt er een origineel project bij gekregen! Een Hongaars trekpaard, ben benieuwd naar meer fotos en ga eens bij djuulsie in haar profiel kijken! Veel plezier samen!
Hoe leuker ik haar ga vinden, hoe meer foto's er waarschijnlijk zullen komen.. Moet nog een beetje groeien, maar komt helemaal goed. Zit nu in de nacht, kan vrijdag pas weer gaan rijden.
@djuulsie, hoe was het op de Veluwe? Idd de vlecht blijven zitten?
@helena, Olga al wat beter leren kennen?
Wij hebben heerlijk gereden in appelscha! Crossen over de zandvlakte, maar off-the-road over alle zandduinen was ook heel gaaf! De paarden vonden het super!