Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:het wedstrijd gericht rijden herken ik zeker de prestatiedrang, die je anders doet rijden dan je thuis in alle ontspanning doet. Je ademhaling wordt hoger, (rood hoofd hahahahaha) waardoor je paards ademhaling ook hoger gaat zitten en zelfs duizelig kan worden (hyperventilatiegevoel)
(na vorig jaar)

idefix4 schreef:En wat heeft Suevo een hoog kwijlgehalte!!! Wouw, ja, echt mijn droompaardje! Wat een beauty! Hoe is het met hem? Heb je ook op hem gezeten Ilona? Er zit daar overigens een zadelmaker in de buurt. Arie de Boer. Is dat een goeie? Ik zoek er één die mij het vak kan leren.Ik heb alle foto's gezien hoor! Een echte spanjaard!
(denk ik zo?
)
Arie Boer zit idd heel dichtbij waar ik woon (maar dus niet waar Suevo staat) en naar wat ik er van hoor is hij idd erg goed. Ik zou zeggen, mail hem even! Wel interessant hoor wat jij gaat doen, lijkt mij ook heel erg leuk maar ik heb er gewoon geen tijd voor

bakkabouters zijn wel weer eng he.. Dat is wel lastig als hij zich elke keer zo anders gedraagt, denk je de ene keer van 'nu snappen we elkaar eindelijk' en de volgende keer weer niet
kan me voorstellen dat dat frustrerend is zeg.. Je hebt hem ook al erg lang natuurlijk, en dat dat zich nu nog blijft voordoen.. Ga je regelmatig wel met hem naar buiten toe? Hmm dat wedstrijden rijden, ik heb er altijd een soort van weerzin tegenover gevoeld.. Wat je zegt, soms heb je weer een rare jury, en je zit toch tussen een hoop mensen die helemaal vergeten zijn dat het belangrijkste samen genieten is.. Dat competitieve, is toch ook niet echt nodig.. Las nu net weer zoiets raars ergens, iemand die in het buitenland woont en zei dat ze daar het rijden helemaal niet leuk vond omdat het geen nut had, enkel wedstrijden gaven het rijden voor haar zin..
ooh die ligfoto is ook lief
grappig, ik trof Darius in dezelfde positie aan vanochtend
zie hieronder..
zal mezelf wel moeten inhouden in NL, word weer veel te veel geld uitgeven
Ik heb op Flavio eerder het Spaanse hoofdstel van die Duitse gebruikt, dat paste goed, hij heeft ook wel een groot en lang hoofd! Heb voor hem echt wel minstens cob maat nodig.. Hebben die van jou allemaal zo'n kleine hoofdjes? Heeft Rafale dan niet een groter hoofd? Leek wel op de foto's.. Dat is toch wel typisch voor een berber, een lang smal profiel..
Dat voortuig is inderdaad wel flink duur.. Maar ik vind ook dat je je best wat mag permitteren voor je verjaardag
tsja, als je jezelf niet kietelt, een ander doet het niet
en ach, die stijlen.. We zijn toch niet in Friesland, Amerika, Spanje of Portugal, dus als je het zelf mooi vind, dan is het toch mooi
ik rijd mijn berber ook niet met zo'n houten bedouinenzadel.. Snap wel je dilemma over het nut ervan.. Keuzes zijn lastig!
kon niet beter
probeer een fotootje te posten van Darius die lag te zonnebaden, maar nu loopt flickr weer helemaal vast, zucht.. Probeer het later nog even
hier is ie:
nombrado schreef:Lisenka schreef:Mijn probleem is dat ik het heel moeilijk vind om voor publiek te rijden. In plaats van trots te zitten, kruip ik heel snel in elkaar. Heb toch iets van faalangst.
Wordt wel beter, maar toch altijd jammer. Paard komt dan toch veel minder goed naar voren.
gaan we uit proberen op de keuring lisenka
Hij is van mij en niet te koop, ik vind hem geweldig en het is een superknuffel. Lisenka schreef:[
Ja, stomme trut ben ik he. Vooral dan en waaromHij is van mij en niet te koop, ik vind hem geweldig en het is een superknuffel.
Op gewone wedstrijden heb ik het niet meer. Ben dan gewoon lekker bezig. Ga ook zeker wel genieten op de keuring, maar vind het jammer dat ik daar dus de punten mee laat liggen. Heb verder wel dezelfde instelling, lekker kijken en genieten van al die mooie paarden en gezellig weer bijkletsen met iedereen. Moet ook eerlijk zeggen dat als ik er volgende week eerst maar opzit dat het dan wel beter gaat.
.
( zelfs in de kantine spraken vreemde mij aan)
), verhuizing Berends bedrijf ect. Dus loop met hoofdpijn ect, rond.
Maar hij was zo braaf!! Hij kan ook zo mee naar Working Equitation
. Beterschap!! Ik heb gelezen dat op zondag de hengsten zijn (ook rijden), dus dat lijkt me de leukste dag
!
. Wie neem je mee? Fauno? Of nog meer?
denk ik hihi. Nee hoor, die rot zenuwen nemen het soms over, jammer, maar het wordt al minder!! Op een dag is het misschien wel helemaal weg en kan je puur genieten
!
Whoehoeee, gefeliciteeeeerd!! Wat goed zeg.. daar in de flevopolder even een poepie laten ruiken met Cantaor
! 
Dus als ik ergens nog kans zie, zal ik je pb'en om langs te komen
. Wil Suevo nog heel graag zien!! En dink
!
! Leuk he, zo buiten met je paard!! Echt genieten joh.. 
.
. Hij was errug braaf!! Had nog 1 keer een stunt dat hij schrok, en ff met 4 beentjes in de lucht ging.. was daarna meteen weer over hihi
. Hij heeft wel steeds meer vertrouwen in me, das echt leuk om te zien! Daarna mocht ie nog even lekker los spelen met Vince. In de bak terroriseert hij altijd paarden
*hap hap hap*. En arme vince die doet bijna nooit wat terug, dus kan Chico volop pesten, wat een etter he

Hij ziet er goed uit hoor, helemaal er boven op!
Ben wel heel benieuwd.. alleen zaterdags gaat denk ik niet lukken, misschien woensdag!