Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:het wedstrijd gericht rijden herken ik zeker de prestatiedrang, die je anders doet rijden dan je thuis in alle ontspanning doet. Je ademhaling wordt hoger, (rood hoofd hahahahaha) waardoor je paards ademhaling ook hoger gaat zitten en zelfs duizelig kan worden (hyperventilatiegevoel)
idefix4 schreef:En wat heeft Suevo een hoog kwijlgehalte!!! Wouw, ja, echt mijn droompaardje! Wat een beauty! Hoe is het met hem? Heb je ook op hem gezeten Ilona? Er zit daar overigens een zadelmaker in de buurt. Arie de Boer. Is dat een goeie? Ik zoek er één die mij het vak kan leren.Ik heb alle foto's gezien hoor! Een echte spanjaard!
nombrado schreef:Lisenka schreef:Mijn probleem is dat ik het heel moeilijk vind om voor publiek te rijden. In plaats van trots te zitten, kruip ik heel snel in elkaar. Heb toch iets van faalangst.
Wordt wel beter, maar toch altijd jammer. Paard komt dan toch veel minder goed naar voren.
gaan we uit proberen op de keuring lisenka
Lisenka schreef:[
Ja, stomme trut ben ik he. Vooral dan en waaromHij is van mij en niet te koop, ik vind hem geweldig en het is een superknuffel.
Op gewone wedstrijden heb ik het niet meer. Ben dan gewoon lekker bezig. Ga ook zeker wel genieten op de keuring, maar vind het jammer dat ik daar dus de punten mee laat liggen. Heb verder wel dezelfde instelling, lekker kijken en genieten van al die mooie paarden en gezellig weer bijkletsen met iedereen. Moet ook eerlijk zeggen dat als ik er volgende week eerst maar opzit dat het dan wel beter gaat.
.