[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 23:54

Ik kom weer eens buurten :o

leuke foto,s gezien :D
en een spook foto :=

verder gaat het wel weer goed met mij :D
ik had verleden week voedsel vergiftiging ofzo
Ik nam 2 puntjes smeerworst gegeten en paar uur later werd ik ineens misselijk en ging zo wat tegen de vlakte ik stond gewoon te trillen en voelde me ineens erg slap.
Ik mailde naar marcel of hij boodschappen wilde doen en vertelde dat ik niet goed ben geworden na het eten van Pate.
hij scheef mij terug dat hij de dag ervoor ook niet lekker werd na het eten van de pate.
(maar had dus niet door dat het daar van was)
volgende dag voelde ik me nog wel slap maar niet echt zeer ziek en Marcel ging wel over zijn nek en had zelfs diaree.
dag later ik dus overgeven en spoot van achteren leeg. :(:)
nou zo zaten we samen met een waarschijnlijke voedsel vergiftiging.

1 voordeel van een paar dagen niet eten of goed eten je valt wel lekker van af :+
ik woog ervoor 74 kilo en daarna (4 dagen later) 69 kilo
Ik wil toch al naar mijn oude gewicht (61) dan kan ik teminste weer mijn rijbroeken aan :P

Met Jesse gaat het nog niet zo zeer hij blijft benauwd hebben.
Ik wil toch weer een onderzoek hebben ik maak me toch ongerust.
gelukkig slaapt hij wel goed.
hij drinkt goed .
Jesse krijgt Nutrilon Hypo Allergeen.

Morgen naar de huisarts en 25 Maart hebben we toch al een afspraak met het kinderarts in het ziekenhuis.

Ik heb het weekend van 28 Febr en 1 maart heerlijk op Baron gereden.
ik zat weer op een roze wolk.
Eerst eventjes om te wennen in de bak gereden en daarna buiten uitgestapt.
volgende dag met nog een pony en samen met mijn verzorgster naar Delfsche hout geweest.
eerst reed mijn verzorgster en op de terug weg ging ik erop.

onder tussen veel en leuke foto,s gemaakt.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 00:19

wanneer moet dit topic vol zijn?? haha.
sanne en lobke verwennen ons weer met een hoop mooie foto's.
saida: een kaptoom is een soort veredeld halster. het kan behoorlijk druk geven op de neus, waar de meeste paarden nogal "huiverig" voor zijn.
heidi: goh tis wel raak bij jullie he. beterschap allemaal
de rest reageer ik niet, veelste veel.

met des gaat t allemaal voorspoedig. vanmiddag eens bij daglicht gereden haha. de galop sprong ie ook al lekker soepel aan.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 00:26

ben ik foto,s aan het opladen bij mijn album gaat er wat fout weg foto,s nu moet ik weer opnieuw beginnen :(

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 00:50

foto,s van Baron en mij :D
Ja ik zit weer op Baron en dat moet vast gelegt worden :+

Foto,s zijn gemaakt door Otje-Sjimmie hier van bokt.
ze mocht onze mega camera eventjes vast houden :+
Ondanks ze niet echt weet hoe zo een camera precies werkt heeft ze toch leuke foto,s van mij en Baron genomen :D
Na afloop kon ze gelijk een afspraak maken met een kraker :+ door het gewicht van de lens zijn vast alle botjes verschoven in haar nek :P

Met een big smile zit ik weer op Baron :D
eerst in de bak :P
Afbeelding
Afbeelding

Hoezo ik doe gek 8)7
Afbeelding

Daarna lekker buiten spelen :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

volgende dag heerlijk naar Delfschehout :D
Afbeelding

samen met Aurelie (otje-Sjimmie)(Foto gemaakt door Raquel mijn verzorgster)
Baron is een ballerina :o
Afbeelding

Op stal snuffeld met zijn buurvrouw :D
Afbeelding

eventjes nog na knuffelen :P
Afbeelding

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 09:33

Sanne -Lobke en Heidi - :wow: wat een mooie foto's echt heel gaaf

Saida - ik vindt persoonlijk dit dekje ook mooier en specialer maar deze zijn volgens mij al uitverkocht
dus moeten we het met die andere doen want wil wel graag een fries dekje ;)

Sanne - fijn dat het rijden weer lekker ging
en wat betreft de o ik weet ook niet of het ''waar'' is is een twijfelgeval :P

Jolijn - ik heb er geen verstand van dus kan je helaas niet helpen

Marielle - wat een vieze smeerkees heb jij :P ik heb er ook zo een hoor
maar zijn wel leuke foto's

Naat - jeetje wat een verhaal
hopelijk knapt ze snel weer helemaal op

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 09:37

Heidi, heb je geen last gehad na het rijden?
Ik weet nog dat ik het zo vond tegenvallen na mijn eerste bevalling.
Geen conditie meer en SPIERPIJN!!

Rot trouwens dat Jesse nog niet lekker is, hopelijk knapt hij snel verderop.

Anoniem

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 10:01

Fijn Heidi dat je er weer opzit :D

Saïda: dat weet ik dus niet, ga ik vandaag navragen! Heb gehoord dat sommige mensen ze gewoon na een regenbui er weer op gooien!

Maar, ik kan ze dus nergens anders kwijt....

Had dit graag van te voren wat beter geregeld, maarja, dit wist ik ook niet natuurlijk!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 10:06

Even snel: Leuke foto''s Heidi!!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 10:52

Saida: Hij is leuk!! Hoe staat ie op rints?

kelly: taco zou goed eens met encanto kunnen praten ;)

Ilona: naaja kreeg wel weer een toenaderingspoging van een trucker..maar die heb ik niet meegerekend als liefdesverklaring hoor! ;)
Kun je nou helemaal alleen met hem wandelen? Super hoor! Ben wel al benieuwd naar de chico op het strand foto's!

malin: Wordt dinkey nog als kinderpony gebruikt??

nathalia: Goed dat ze erachter zijn wat het is! Fijn dat ze opknapt

Sanne: Aan de foto's te zien is iggie inderdaad weer erg blij!
Naa een liefdesverklaring als ego boost is altijd leuk...maar verder zit ik er niet op te wachten :P Lekker zo houden!

heidi: Een hele ziekenboog bij jullie dus. Leuke foto's van jou en baron!

Mijn broer wordt 'zelfstandig' sinds gister is hij het huis uit...wordt ik op mn werk gebeld of ik voor morgen wat broodjes voor hem kan smeren en meenemen want hij was vergeten eten te kopen :Y) dat gaat nog wat worden :P

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 11:17

Sanne: Knappe paarden :9 . Heb het topic nog niet gezien van Iggie. Die bewaar ik tot na die bericht haha. Het voorproefje ziet er heeel goed uit :+: . Knappe kop! Echt super dat ie zich weer happy voelt!

Naat: Jeetje, schrikken zeg van je hondje! :oo Ik wist het ook niet van die allergie, maar kunnen ook dieren van alles krijgen. Vervelend..

Marielle: Leuke fotos van je smeerkezen :D _O-

Heidi: :):) . Je foto's zijn leeeeeeeeeeeuk! Baron ziet er goed uit zeg :9 . Volgens mij gaat ie steeds beter en lichter in de hand lopen of niet? Mooie cap ook, zo in het bruin, sjiek hoor! Ik vind die foto in het water dat baron de spaanse pas doet errug gaaf :~

Frank: Met daglicht gereden, en niet eens foto's gemaakt?! Oh oh oh... ;)

Mies: Ja, ik durf het nu weer aan :D . Ik had hem toen ook maar 2 weken natuurlijk.. dus ergens is het niet zo vreemd. Ik ben toen echt een paar maanden niet meer buiten geweest := . Vond dat echt te link.. Maar nu sinds kort ging ik weer wandelen en durfde ik het strand ook weer aan :D . Hij is wel heel braaf! Maar 1 bonk adrealine dan zeg :D . Hij pompt zich helemaal op, zn ogen maken van dattum --> :wow: . Wel heel leuk om te zien, er naast dan he! Erop wacht ik nog even mee, tot dat ik hem in de bak ook voor bijna 100% onder control heb! Dat wil nog wel eens mis gaan ;) . Als ik wil stoppen en meneer niet :z . Enne, jij een beetje rustig aan met die truckers he _O- . Die actie van je broer :') .

Joepie, me paps en broer hebben scoot weer gemaakt! Er zat een prop in me uitlaat.. maar hij loopt nu weer als een trein! :D

Gister ook nog gereden, nadat ie een half uur met Guess had gespeeld. Hij ging best lekker. Alleen wou die toch weer wat trucjes proberen (schrikken van witte haren in de bak :') ). Maar daar trapte in niet in! }> Ook vindt hij het kunstje galop nu geweldig, en denkt telkens aan te kunnen springen. :z Op het eind ging dan toch wel heel erg lekker, en zakte hij perfect met het halsstrekken! Dus toch wel trots op chicky - al heeft ie wel slechte humor hoor :') :D - .

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:19

Mies - geweldig die actie van je broer,
en woon je nu alleen met je ouders of heb je nog een andere broer/zus, is wel stil zeker :P

Iloon - fijn dat je scooter weer gemaakt is nu nog de auto en dan zit je weer warm en droog.
en toch nog lekker gereden dus super hoor over een tijdje rij je op hem op het strand in plaats van ernaast ;)
Edit * iloon toch maar een X

gisteren heike weer gereden en die zag hele leuke sterren in de lucht :( af en toe wordt ik er echt moedeloos van wat ik ook doe figuren schakelen stelling maakt niet uit het is net een betonblok.
uiteindelijk na 25 min heb ik hem in stap ''redelijk'' netjes en nagefelijk maar zodra ik begin te draven :n
als iemand er tips voor hem graag
opgeven doe ik niet maar ik zou hem gewoon graag wat eerder los en lekker hebben in plaats van dat ik 25 min moet ''vechten'' :(

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 13:05

Denise Wat versta je onder figuren rijden? Ik ben een groot fan van volte links, volte rechts, opeens de andere kant op. Niet bestaande figuren rijden, contrastelling. Het is nogal lastig uit te leggen zo. Wat betreft het aandraven, pasje aandraven, en voordat hij uberhaupt zijn kop in de lucht kan gooien gelijk weer terug naar stap. Zo door blijven gaan. Ik kan me helemaal inbeelden dat het vervelend is hoor, Utix is ook een tijd zo'n draak geweest. Bij mij heeft het geholpen om hem op een gegeven moment iets harder aan te pakken, iets door te sluiten. Heb je les?

Il We gaan toch nog zeker wel staprondje Parnassia doen van de week? Ik ernaast, jij erop? Lekker dat je scoot het weer doet.

Heidi Leukkkkkkk, ik moet nog steeds een keerop kraam komen!

Mies Hopeloos dat soort mannen. Wacht... eigenlijk zijn alle mannen hopeloos...

Sanne Dat begint goed, als hij nu al dat soort koppen trekt. Ik help het niet hopen voor je, maar ik ben bang dat hij een Utixo karakter krijgt :+.

Bah, kom net uit mijn werk. Ik lag al pas rond 01.00u, het was veel te gezellig met de gasten. Gaat rond 03.00u opeens een hele harde zoemer af. Ik met mijn duffe hoofd proberen de wekker uit te zetten, lukte niet. Het duurde een halve minuut voor ik doorhad dat het de zoemer van het brandkastje was (lekker als er straks echt brand is...). Ik dat ding uitgezet, blijkt het alarm zelf ook te zoemen (denk je een wekker in, maar dan 100x zo luid). Ik naar het alarm toe, gaf een storing aan, geen melding (het was ook geen sirene). Officieel mogen we hem niet zelf resetten, maar dat gebrom was ook niets, dus toch maar gereset. Ik de nachtwacht bellen dat ik hem heb gereset, dan was dat in ieder geval geregeld. Ik nog even 10 minuten buiten gestaan, we wisten niet zeker of hij door was naar de meldkamer van de brandweer, en dan kun je lachen, dan komen ze met loeiende sirenes aan om 03.00u 's nachts. Maar goed, geen brandweer. Alleen aan de overkant van de straat een auto die erg langzaam reed, zonder lichten. Die stopt, en toen stapte er een enge man uit die op het hoekje van de straat ging staan wachten, en steeds op zijn horloge keek. Normaal ben ik niet snel bang, maar het feit dat hij zonder lichten langzaam (stil) aan kwam rijden, en zijn auto midden op de straat parkeerde, deed me toch wel bibberen. Snel weer naar binnen gegaan, rondje gelopen, maar alle gasten sliepen nog. Ik weer mijn bedje in, rond 04.00u weer in slaap gevallen. Gaat om 05.00u dat klereding weer af! Slecht geslapen dus.
Achteraf zeiden een paar clienten dat de stroom 's nachts uitviel (ja, de zoemer horen ze niet, maar ze merken wel op dat de lampen uitgaan). Misschien dat het daarmee te maken had. Zeker weten zullen we het niet, omdat ik hem dus gereset heb :+

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 13:08

Stroom is hier op mn werk ook uitgevallen benthe! Dus dat kan wel :+ . Want ik heb een wekker radio hier staan op mn werk. En die tijd knipperde, wat dus aangeeft dat de stroom idd is uitgevallen. ;)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 13:10

Maar de wekker deed het nog wel gewoon. Ik geloof ze ook wel, daar niet van, maar ik vind het zo maf dat ze die zoemer niet horen, en wel dat de ijskast het niet meer deed.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 13:19

HAHA :D :D . Wat een figuren ook!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 13:30

benthe - onder figuren rijden versta ik alle figuren dus ook zelfverzonnen die niet bestaan :o
dat van die drafpas ga ik eens proberen thanks
en ja ik heb les en zij helpt me ook echt heel goed maar soms hebben andere mensen net weer wat andere tips dus vandaar dat ik het vroeg.
en met harder aanpakken bedoel je dan dat ik iets langer ''druk'' op mijn teugels moet pakken en daarna weer loslaten of iets anders :o

en lekker dan van de stroom hopelijk kan je vanacht wel je slaap inhalen

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 13:34

Loslaten moet sowieso altijd :j. Maar inderdaad, even doorpakken, iets langer vasthouden. Nu ben ik geen klassieke ruiter, dus de meeste zullen het niet met mijn methode eens zijn, maar blijft een paard bij mij steevast de kop in de lucht gooien, hou ik even vast. Tot hij weer zakt, dan gelijk los. Let hierbij wel op dat de achterhand er onderzit, anders ga je aan het idee voorbij. Maar soms zijn er paarden bij die gewoon alle ruimte pakken die ze pakken kunnen.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 13:45

Heidi -> Voorlopig zijn jullie nog niet uitgedokterd dus met Jesse......
Gelukkig gaat het verder wel goed met jullie stoere ventje!
Leuk om jou en Baron weer samen bezig te zien, je bent het nog niet verleerd, haha! :D

Frank -> Ok, ik heb het even opgezocht hoe zoiets eruit ziet, maar ik heb het idd wel eens eerder gezien.
Alleen nog nooit bij iemand in gebruik.
Heb jij het gebruikt bij Des?

Michelle -> Hahaha! Handige Harry die broer van jou! :D
Het dekje staat super op Rints, maar helaas was er niemand op stal die even een paar foto's kon maken gistermiddag......
Ik zal het snel showen hier!

Denise -> Kan je instructeur je geen tips geven hierbij?

Gistermiddag heerlijk gereden!
Het was zulk lekker weer, echt genieten!
Op de landen naast het pension zijn de eerste bloemkoolplantjes weer de grond in gegaan, en staat sinds een paar dagen het knalkanon weer aan.
Ik wist dat die ging komen en zat er op te wachten toen ik aan het rijden was, verwachtend dat Rints zich een ongeluk zou schrikken, maar het viel mee gelukkig!
Ze schrok wel en zakte een stukje door haar benen, maar deed verder niets.
Gaat echt super met haar wat dat betreft, ze vlucht niet meer zo snel.
Nu nog als we buiten zijn, dan mag ze van mij ook zo koel reageren! :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 14:03

Benthe - ja loslaten doe ik gelukkig wel altijd probeer hem nooit zo lang ''vast'' te houden,
dus als zijn achterhand en goed onder zit en hij gaat weer met zijn hoofd in de lucht dan even ''vast'' houden daarna weer meegeven en dan moet hij mijn hand gaan volgen
ik denk dat ik hem snap :D

Saida - zaterdag heb ik weer les dus vraag ik aan haar ook wel tips
maar ik vraag het ook hier want iedereen heeft natuurlijk een andere tip en ik wil wel graag adviezen vandaar

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 14:11

hallo allen hier een paar los gooi foto's van Gitano

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 14:16

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 14:31

Iloon - KAAAAL :P

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 14:31

HAHAHAH :') . Sorry, ben echt melig :+

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 14:42

Jolynn schreef:
Heidi, heb je geen last gehad na het rijden?
Ik weet nog dat ik het zo vond tegenvallen na mijn eerste bevalling.
Geen conditie meer en SPIERPIJN!!

Rot trouwens dat Jesse nog niet lekker is, hopelijk knapt hij snel verderop.

een beetje stijf maar voor de rest viel het wel mee :D
met rijden voelde ik wel mijn liteken van de keizersnee :(:)

Benthe je komt gewoon met Ilona mee :D
voor je het weet is Jesse al 18 jaar of ouder en kan je mijn klein zoon dan bewonderen :+

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 14:54

Baron word echt steeds witter :P
kijk maar naar zijn manen :o

Toen nog bij Karina
Afbeelding

eerste dag dat we hem net hadden.
Afbeelding

en nu
Afbeelding