@ Yenneke: Oeh, lekker Barcelona! Veel plezier vast. Bedankt voor het kompliment, ben ook heel blij dat ie zo aan het proesten ging en relaxte de eerste twee keren. Inderdaad een wat andere manier, maar beiden toch gebaseerd op vertrouwen en rust denk ik.
Mijn je-weet-wel-hengst heeft het grote voordeel van zijn euh... ingreepje vandaag laten zien: Mijn dochters waren met Rico zonder zadel aan het rijden op een halstertje in de bak, en ik kon er prima en veilig bij longeren met een supergeconcentreerde Veludo. Dat kon een paar weken terug echt nog niet, en is voor ons toch heel belangrijk omdat we graag lekker met z'n allen als gezin met de paarden aan het klooien zijn.
Ik moet wel bekennen dat ik vorige week zijn laatste resten testosteron nog heb misbruikt om onze kwpn-merrie te schouwen

@Saida_: op zich goed nieuws, al die troep eruit bij Cipke. Het zal voor hem wel een opluchting zijn. Maakt dit het vermoeden van de gesneuvelde wervels op zich minder waarschijnlijk of niet? Als de spanning er af is zal de beweeglijkheid ook wel verbeterd zijn.
@ Essss: Heerlijk dat je je paardje weer bij je hebt! Foto's!
@ Shirley_: Welkom!