_Roxanne schreef:Ik start al met hem! December 2014 voor het eerst gestart in het B, toen reed ik hem nog geen 5 weken en was hij nog nooit op de trailer etc. geweest. Niet zo'n succesvolle wedstrijd, maar dat hadden we ook niet verwacht..
Inmiddels hebben we het L1 en L2 ook gehad en zijn we twee weken geleden voor het eerst M1 gestart. De laatste weken had hij veel last van spanning op wedstrijd. Hier in de les ook flink aan gewerkt en op zijn M1-debuut liep hij weer zoals hij kon. Dus een heel mooi winstpunt binnen![]()
Nu weer werken aan de puntjes op de 'i', want we maakten nog wel veel fouten die niet hoeven. Komt ook wel weer goed, de ontspanning er weer in krijgen was het belangrijkst.![]()
Nog meer wedstrijdruiters hier?
Ja hier nog een wedstrijdruiter!

heb een paar B wedstrijdjes gereden waar ik hele goede punten gehaald heb,
dus 2 weken geleden een keer L1 geprobeerd en toen had ik ook 200 punten, dus gaat lekker!

Alenthe05 schreef:Die van mij kan je 4 wkn stil zetten en zo weer met een lange teugel een buitenrit maken.
Meiden wat balen, veulen e de weide... sterkte
Heerlijk is dat, dat je zo weer kan opstappen!
Biebz schreef:Wat leuk!! Ja had al begrepen dat niet iedereen met haar overweg kon.
Tot nu toe geniet ik nog van haar
Wat een leuk paard! knappe schimmel

@Furioso , wat een leuk paard zeg! Ik heb je topics altijd gevolgd, maar wat is hij vooruit gegaan zeg!