[FOTO] verzameltopic BKR in the picture

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 09:56

Zitouna schreef:
Especial je weet ze wel uit te zoeken, weer zo'n knapperd erbij <3

Hindu is ook <3

Femke Tweety blijft ook een knapperd!

Wat kijkt Nikita lief :)

Keona aaah wat schattig die gezellig samen foto <3

Cath wat een leuke foto van jullie samen, hij vermaak zich best zo in Nederland he?

Sjolvir leuke foto's! Ga even je topic kijken :)

Aah een verregende Figo, hij heeft echt een leuk koppie.

Ik heb gisteren een ritje gemaakt met Flavio en 3 jarige Raqas als handpaard :D ze staan toch altijd samen en 's nachts slaapt Raqas zelfs met zijn hoofd op Flavio's buik of been <3 het ging heel goed, Raqas heeft ook een fijn, rustig karakter - hoewel hij wel een paar keer een vriendschappelijk hapje uit Flavio's kont probeerde te nemen ;) tja het blijven toch hengsten, maar Flavio is zo onverstoorbaar, die loopt gewoon rustig door :) dus na 3x was de lol er voor Raqas ook wel van af en bleef hij braaf volgen :)
[ Afbeelding ]

wat een prachtige mannen heb jij,jammer dat ze hier in nl denken dat hengsten altijd zo gevaarlijk zijn.prachtige foto

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 09:57

LiesbethDW schreef:
Madelief, I know, maar het was nu kiezen tussen vooraan te wijd zijn of een klein beetje blote billetjes :)

figo is echt leuk,snap alleen niet zo goed waarom hij een deken nodig heeft

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 09:58

Sjolvir schreef:
Oh, wat heerlijke plaatjes weer.
Madieke, ah, kom op! Je moet toch wel foto's hebben van je eigen kanjer!

Even voor de fun.. Mijn knappe paard...
[ Afbeelding ]

En mijn KNAPPE paard.... Tobago incognito gezellig met zijn wanabee zwarte vriendinnetje.
[ Afbeelding ]

And now the difficult task remains...
Welke ga ik uitvergroten?????
Nee, niet van de 2 hierboven, dat is makkelijk kiezen.
Maar van deze.. zucht...
[ITP] Tobago mijn zwarte goud, zonder elfje, maar gewoon met mij

mooie foto zo samen.en de nat geregende koppies schitterend ;)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 09:59

Even weer wat foto's uit de oude doos opgezocht:

Nombrado had laatst een grappige foto, dus in het 'thema grappig':

Afbeelding

In het thema puppylove: (Furia is echt gek op honden, knuffelt graag met ze)

Afbeelding

Samen dollen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In het thema: don't leave me now.... Furia zijn standaard look als ik hem op de wei achterlaat (foto van gisteren):

Afbeelding

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:02

keona schreef:
LiesbethDW schreef:
Madelief, I know, maar het was nu kiezen tussen vooraan te wijd zijn of een klein beetje blote billetjes :)

figo is echt leuk,snap alleen niet zo goed waarom hij een deken nodig heeft

Ik snap je vraag, ik zou zelf nooit een deken op een tweejarige gelegd hebben en was dat met Figo ook niet van plan. Hij is echter nog steeds aan het herstellen van een bloedwormeninfectie en is nog heel schriel. Ik wil dan ook niet dat hij deze winter extra energie moet steken in warm blijven en zo het risico zou lopen dat hij weer afvalt (heb dat ook besproken met DA). Momenteel staat hij ook niet constant met deken hoor, hij heeft het zaterdag eens opgekregen om te passen en om buiten te lopen (was heel hard aan het regenen), maar nu staat hij weer zonder. Als hij volgend jaar rond deze tijd weer netjes op gewicht is, krijgt hij er geen op :)

Madelief, Fuur is best lenig he :) En zo kijkt Figo ook wanneer ik 's avonds op stal kom: 'Ik ben eenzaam, haal me hier weg...'

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:05

madelief88 schreef:
Even weer wat foto's uit de oude doos opgezocht:

Nombrado had laatst een grappige foto, dus in het 'thema grappig':

[ Afbeelding ]

In het thema puppylove: (Furia is echt gek op honden, knuffelt graag met ze)

[ Afbeelding ]

Samen dollen:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

In het thema: don't leave me now.... Furia zijn standaard look als ik hem op de wei achterlaat (foto van gisteren):

[ Afbeelding ]

die bovenste foto zo grappig.maar kijk uit dadelijk kruipt ze er helemaal onder door,draad nergens stuk en paard aan de andere kant.geweldig

madelief88

Re: [FOTO] verzameltopic BKR in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:06

Tis een hij he :D Haha, dat heeft hij gelukkig nog nooit gedaan :D Wel als hengst zijnde eens over een mega hoog en breed hek gesprongen, maar das een ander verhaal :D

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:07

@Liebeth: Hij is al lekker aan de maat zeg, dat beloofd nog wat voor straks.
Vind hem echt ontzettend leuk! <3
Neron is 1.65, dus ook niet de kleinste haha.

@Zitouna: Hij heeft het prima naar zijn zin in Nederland inderdaad, alleen de regen houdt hij niet van.
Wat leuk dat, dat zo goed ging, je hebt ook wel een heel knap stel!

@Sjolvir: Leuke foto Tobago met zijn vriendinnetje, die van de shoot zijn ook ontzettend gaaf!

@Madelief: Furia is echt zo'n heerlijk dier, wat een prachtig hoofd heeft hij ook.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:11

[/quote]
figo is echt leuk,snap alleen niet zo goed waarom hij een deken nodig heeft[/quote]

Ik snap je vraag, ik zou zelf nooit een deken op een tweejarige gelegd hebben en was dat met Figo ook niet van plan. Hij is echter nog steeds aan het herstellen van een bloedwormeninfectie en is nog heel schriel. Ik wil dan ook niet dat hij deze winter extra energie moet steken in warm blijven en zo het risico zou lopen dat hij weer afvalt (heb dat ook besproken met DA). Momenteel staat hij ook niet constant met deken hoor, hij heeft het zaterdag eens opgekregen om te passen en om buiten te lopen (was heel hard aan het regenen), maar nu staat hij weer zonder. Als hij volgend jaar rond deze tijd weer netjes op gewicht is, krijgt hij er geen op :)

Madelief, Fuur is best lenig he :) En zo kijkt Figo ook wanneer ik 's avonds op stal kom: 'Ik ben eenzaam, haal me hier weg...'[/quote]

oke dan snap ik je,goede keuze alleen zou ik je dan aanraden als begint met een deken deze ook op te laten niet steeds af en op doen.ik heb dit met geisha ook gehad ze was enorm mager toen ze kwam,kreeg haar niet dik dachten ook aan bloed worm of iets anders bloed getrokken was oke dus heb die magere toen met geloof dat ze toen nog geen eens 1jr was een deken op gedaan,en ben daar normal ook tegen mits een reden.dus zelfde probleem als mij.weet je wat fijn is bij zo'n smalle (jaarlingen),omdat de verhoudingen niet geheel kloppen een deken met een halve hals of hele hals.ik had de dekens van mijn pony op gedaan toen paste ze in 155cm nog en moet zeggen dekens van bucas en hrse ware zaten heel goed.verder hoop ik dat hij snel bij gaat trekken maar zal moeilijk zijn in de winter.

verder zijn er nog prachtige foto's gepost van super leuke paardjes ;)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:11

madelief88 schreef:
Tis een hij he :D Haha, dat heeft hij gelukkig nog nooit gedaan :D Wel als hengst zijnde eens over een mega hoog en breed hek gesprongen, maar das een ander verhaal :D

sorry :D

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:14

Cath, door die infectie heeft hij wel een soort groeistop gehad, maar sinds ik hem heb en de nodige medische zorgen heb gegeven, is hij weer beginnen groeien :)

Dankje, Keona! Hij zal wellicht pas in de lente, wanneer hij op een volle weide staat, weer helemaal bijtrekken denk ik...

Zitouna, prachtig!

En deze gezichtsuitdrukking zegt: 'Dat deken mag dan wel regen tegenhouden, ik vind het nu toch wel tijd om terug naar binnen te gaan.'
Afbeelding

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:23

Hmm, ik zal ook eens een poging doen om op iedereen te reageren...

@Keona: tsja, alleen voor het kleurtje val ik al natuurlijk... :D maar ook erg leuk met de kat, en ze lijkt erg braaf zo met het wandelen.
@Cath: Neron is echt een geweldig stoer dier!
@Madieke: Jaaaa plaatjes!!!
@Sjolvir: de stoere Fjord lijkt de regen haast vervelender te vinden dan Toobs... (Geweldige topictitel trouwens :D)
@Martine: heerlijk ontspannen ziet het eruit. Dat eeuwige gemiep hier in Nederland als het om hengsten gaat is vaak toch wel wat overdreven...
@Liesbeth: Figo met zijn eerste eigen deken. Hij lijkt er knap nuchter onder. En inderdaad, lekker die energie laten gebruiken voor waar hij het nu echt voor nodig heeft.
@Madelief: leuke selectie foto's :) Tweet is trouwens ook zo gek op honden. Daar doet hij altijd heel vriendelijk tegen, wil altijd snuffelen. Honden willen daar dan nog wel eens van schrikken, van zo'n grote paardenneus :+

En dan ook nog wat plaatjes van Tweedles, t'is tenslotte een fototopic. Binnenkort krijgt Tweet wel een eigen topic met foto's van de Barokkeshoot. Er zitten zoveel mooie tussen...

18 jaar, maar daar denkt hij zelf anders over :D
Afbeelding

Op chique met Jenneke (Mijn bijrijdster)
Afbeelding

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:30

Femke_Tweety schreef:
Hmm, ik zal ook eens een poging doen om op iedereen te reageren...

@Keona: tsja, alleen voor het kleurtje val ik al natuurlijk... :D maar ook erg leuk met de kat, en ze lijkt erg braaf zo met het wandelen.
@Cath: Neron is echt een geweldig stoer dier!
@Madieke: Jaaaa plaatjes!!!
@Sjolvir: de stoere Fjord lijkt de regen haast vervelender te vinden dan Toobs... (Geweldige topictitel trouwens :D)
@Martine: heerlijk ontspannen ziet het eruit. Dat eeuwige gemiep hier in Nederland als het om hengsten gaat is vaak toch wel wat overdreven...
@Liesbeth: Figo met zijn eerste eigen deken. Hij lijkt er knap nuchter onder. En inderdaad, lekker die energie laten gebruiken voor waar hij het nu echt voor nodig heeft.
@Madelief: leuke selectie foto's :) Tweet is trouwens ook zo gek op honden. Daar doet hij altijd heel vriendelijk tegen, wil altijd snuffelen. Honden willen daar dan nog wel eens van schrikken, van zo'n grote paardenneus :+

En dan ook nog wat plaatjes van Tweedles, t'is tenslotte een fototopic. Binnenkort krijgt Tweet wel een eigen topic met foto's van de Barokkeshoot. Er zitten zoveel mooie tussen...

18 jaar, maar daar denkt hij zelf anders over :D
[ Afbeelding ]

Op chique met Jenneke (Mijn bijrijdster)
[ Afbeelding ]

ik vind tweet erg leuk zijn ook weer prachtige foto's.onze merrie is heel braaf eigenlijk al heel goed verkeersmak en rest van de dingen is ze eigenlijk ook niet van onder de indruk,dus zal een goed koets paard worden

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:34

Gaat ze ook aangespannen??? Wauw :D
Tweet loopt ook aangespannen....

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:42

Femke_Tweety schreef:
Gaat ze ook aangespannen??? Wauw :D
Tweet loopt ook aangespannen....

het is de bedoeling dat ze dadelijk echt allround gaat worden.maar een ding dat zeker is ,is dat we haar voor de wagen gaan zetten.we mennen nu ook al

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:50

Gaaf! Past ook wel echt bij het type paard.
Tweedles is ook zo'n alleskunner, en hij vindt nog alles leuk ook!

Meteen maar een plaatje, voordat we weer of topic zijn...

Afbeelding

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:51

Femke_Tweety schreef:
Gaaf! Past ook wel echt bij het type paard.
Tweedles is ook zo'n alleskunner, en hij vindt nog alles leuk ook!

Meteen maar een plaatje, voordat we weer of topic zijn...

[ Afbeelding ]

heel leuk om te zien.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 11:30

Gisteren zijn er 3 meiden langs geweest om foto's te maken van Igneo. Ik heb al een klein voorproefje gekregen en die wil ik graag delen met jullie :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 11:42

whaaaaaaaaaa madelief, die eerste. geweldig...kruipend naar een gras sprietje
Wat zijn ze toch lenig, die spanjaarden

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 14:14

Oh mooie foto's weer!

Igneo is ook mooi zo! Gave foto's ;-)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 15:00

Madelief, ohhh, wat een souterd!!! Maar levert wel mooie plaatjes op, zo onder het hekwerk en met de hond.

Tweety had ik op Facebook inderdaad in de achtertuin zien staan, tja het goede leven, multifiuncitoneel paard, alles kunner.
(Toobs hoor je dat, jij moet ook nog voor de kar..)

Zitouna, ohh, wat schattig dat hij zo lief met zijn vriendje slaapt.

Igneo, ook weer van zijn beste kant.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 16:38

Het is geen bijzondere foto maar toch weer even een plaatje van Galan CXIV.
Momenteel doen we weinig, af en toe een buitenritje, want de buitenbak is nog niet klaar -O-
Nog even geduld dus! Maar hij groeit aardig!

Afbeelding

Verder is het helemaal geen ongeduldige kleuter hoor :Y)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 16:41

We hebben ze ondertussen wel in alle kleuren hier! Wat een pracht en praal weer allemaal!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 16:51

Vera schreef:
Het is geen bijzondere foto maar toch weer even een plaatje van Galan CXIV.
Momenteel doen we weinig, af en toe een buitenritje, want de buitenbak is nog niet klaar -O-
Nog even geduld dus! Maar hij groeit aardig!

[ Afbeelding ]

Verder is het helemaal geen ongeduldige kleuter hoor :Y)

[ Afbeelding ]

Mooi paard heb je

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 17:42

Vera, hij wordt mooi!!!