Ai Ellis, mijn tandarts gaf dat laatst aan, dat je na de behandeling wel eens last kan krijgen van de zenuw, die is dan geiriteerd en als dat erger wordt moet er een behandeling plaatsvinden, het gebeurt niet vaak maar het kan wel zei ze... heb jij weer Sterkte, hoop dat het meevalt.
Nouvel
Geplaatst: 06-05-11 10:09
hmmm
ik heb net gebeld, kan om 12 uur komen, dus we wachten af...
Het is zo saai & zo stil momenteel. Echt geen reet aan!!
Zitouna
Geplaatst: 06-05-11 13:19
Merci haha ik vond het ook wel grappige plaatjes. Leuk dat iedereen ook zo positief reageert en gewoon begrijpt dat het er hier nu eenmaal anders aan toe gaat en er ook de goede kant van kan zien
Ellis sterkte aaah, het kan zijn dat er dan een beetje lucht zit onder de vulling, heb ik ook eens gehad. Toen moesten ze de vulling er weer uithalen en overnieuw doen hoop dat je snel terecht kan! Oh lees dat je waarschijnlijk nu al bent geweest, hoe is het gegaan?
Michelle lekker een half dagje vrij
Ik zit even op de roze wolk hoor!! We hebben vandaag Mouza en Kalife samen buiten gegooid, en dat ging super! Ze hebben maar 5 minuutjes een beetje om elkaar heen gedraaid en elkaar in de benen gehapt, en zijn drie keer heen en weer gerend, toen stonden ze samen te knuffelen en te eten... Ga even foto's uploaden (sorry het is wel erg veel qua foto's de laatste tijd, beetje bezigheidstherapie voor zwangere vrouwen he )
Nouvel
Geplaatst: 06-05-11 13:54
super dat het goed ging met die 2 samen!
ik ben weer terug inderdaad, vulling zat nog goed, maar waarschijnlijk zoiets cloris zei, last van de zenuw door het aanboren... kon wel even duren... en bedankt, zat ik net op te wachten nu...
Ellis: Beterschap . Wat een leuke foto van jou en je mannetje .
Martine: Wat een geweldige foto's . Wel jammer dat dit het enigste vervoer was maar super dat het goed is gegaan . Wat super dat de heren samen zijn geweest en dat het goed ging .
Michelle: Lekker hoor .
Ik kruip ook op de roze wolk . Eerst kwam er een vriendin om Shaddy te rijden want de bijrijdster is op vakantie. Dat ging echt heel goed . Daarna ben ik erop gegaan en dat ging wat minder goed maar heb wel even lekker gereden. Daarna zijn we weer naar buiten gegaan . Ik erop en mijn vader ( en mijn vriendin) erlangs. We zijn ongeveer 200m van stal af gegaan . Dat is verder als dat we ooit geweest zijn met haar . Ze vond het allemaal wel heel erg spannend maar ze was erg braaf .
Owwwww ben zo trots op mn pony . We zijn een hindernis over gegaan, en heb er niet naast gelegen . Hebben mn eerste streven gehaald . Arme pony was helemaal kapot na de les . Al die nieuwe indrukken en ook redelijk veel galop voor zijn doen . Maar we hebben allebei ons best gedaan . Hierbij de foto's!
Owwww wacht we moeten twee benen tegelijk op tillen .
Maar baas gewoon er overheen draven kan toch ook....