Kon vandaag Tobago wel wurgen.... Eerst mee op wedstrijd en uitgeloten wegens ongehoorzaamheid , zat kat in de wei , maar nu snapten ze wel, dat ik op zo'n braaf paard met b.p. rond reed, met dit warme weer. Af en toe, zou je hem... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zie filmpje.. zet je stuk weiland overnieuw af, zodat ze allemaal naar buiten kunnen... Dus Tobago met de haflinger en Sjol en Hepsie in het voorste stuk. Duidelijk iemand die het er niet mee eens was..
Resultaat, die mafketel kon niet verder, want daar past geen paard, dus liep ie maar dwars door het draad. En bedankt..... was ik dan voor aan het klussen geweest..
Uiteindelijk dit het gevolg.. https://lh5.googleusercontent.com/_K_-9 ... C01291.JPG Maar aangezien Sjol hem gisteren in haar paddockje vanachter het hek al had verteld dat zij chef was.. Gedroeg hij zich voorbeeldig.
Goed eindresultaat, van vandaag...zucht... https://lh3.googleusercontent.com/_K_-9 ... CF6112.JPG De haflinger er ook maar bij gezet, die is het braafst van allemaal. (mag nooit wat van niemand zeg maar) Dit ga ik nog niet doen zonder toezicht, aangezien ik zwartje even in de gaten wil houden en te weinig lint heb. Moet dus nog stukje afzetten.
Heb wel zitten genieten naast de wei.
Ga het Hincapie topic opzoeken!
Cyrina
Geplaatst: 25-04-11 00:19
Ohh geweldig die kleine dappere voorop!!!
verder heel mooi foto´s!!
Laura, ik ga idd weer meedoen met de Campeonato. Iedergeval met Cantaor en Galina en ik twijfel nog of ik met Engreida mee ga doen...tis nogal prijzig dit jaar en het geld groeit me niet op mijn rug, zeg maar...
Ik wil even laten weten dat ik hier geen foto's meer zal plaatsen van de nakomeling van mijn merrie welke een kruising is. Gezien ik hier steeds zulke stomme pb's op krijg. Blijkbaar is ze in dit topic niet welkom en dan is voor mij de lol er vanaf. Ik hou het voortaan enkeld bij mee kijken.
Steffyentom stom zeg van die reacties! Waarom zou een kruising niet mogen.. Ken meer kruisingen hier..
Zitouna
Geplaatst: 25-04-11 09:22
Wat een feest weer
Steffyentom ik vind het juist een leukerd je uk! Heel jammer van die flauwe pb's, daarbij inderdaad zoals Laura zegt, er zitten wel meer kruisingen in het topic..
Solvir gefeliciteerd met je kleine!
Nog een boel leuke Friezen en veulentjes gezien
Aliso stond wel heel mooi op de foto, prachtig bewerkt..
En nog een paar prachtige stoere spanjaarden
Ook Tweety stond er mooi op, wat staat dat hoofdstel hem goed!
wat ziet dat er toch gaaf uit, helemaal in tenue/flamenco jurk
panchosil
Geplaatst: 25-04-11 13:03
ja mooi he!!in m'n spaanse jurk Pancho was net 2 maanden onder het zadel ik kon zo erop zitten zonder te schrikken met het jurk over zijn billen heen
knappe Querido!!mooi paardje!! Mooie foto's
Marja
Geplaatst: 25-04-11 17:11
Jongens, 't blijft genieten dit topic!
@Femke-Tweety: is dat het setje Valiente+ Querido met een Divino bitje van ons? 't Staat in ieder geval prachtig,je portugese set!
Cyrina
Geplaatst: 25-04-11 18:49
Vorige keer 2 dames, nu weer 2 heren;
Cantaor
Taco
Taco heeft vandaag Engreida gedekt ,dus hopelijk volgend jaar weer een veullie van die 2!
Lucy_1
Geplaatst: 25-04-11 19:35
Pfffff.... Geweldig wat een mooie paarden hebben we toch met z'n allen! Leuk Cyrina, volgend jaar weer 2 veulentjes!
Nog 2 maandjes en dan mag deze bevallen! Laatste veulen voor haar! Ben benieuwd wat ze me gaat geven, maar op haar ben en blijf ik verliefd! Ze is mijn alles!
Tjinta
Geplaatst: 25-04-11 19:40
Joh je kunt wel blijven kwijlen hier
sjol wat een leuk commentaar slinger jij Toobs naar zijn hoofd.
*gaat foto's uploaden, ik moet hoognodig ook weer even spammen.*