Saida gaaf dekje! Ik ben dol op donkerblauw dus eigenlijk zijn al mijn spullen bij elkaar 1 groot setje

Lobke super joh, je knappe man staat er weer mooi op!
Ellis wat heerlijk dat het nu de goede kant op gaat, nog even geduld en dan heb je Fifi weer lekker thuis!
Loon jij en chico gaan super, leuk hoor!
Sanne heel herkenbaar van dat bit, ik rijd Suevo daarom met een dubbelgebroken pelham met dubbele teugels. Ik hoef de onderste teugel er in de bak niet bij te pakken maar dan loopt hij ook veel fijner als op wat voor trens dan ook. Dat komt ook omdat een trens een notekrakerwerking heeft en een stang of pelham niet ivm het bakstukringetje.
Karina veel plezier van het weekend! We willen idd wel verslag he

Mies sterkte met je vriend!
Hier gaat alles zijn gangetje. Dinkey heeft het bokken uitgevonden
en Suev is gelukkig een beetje van het rennerige af en loopt weer super. We hebben oa eenvoudige wissels geoefend maar het is zooo moeilijk om hem uberhaupt uit galop te krijgen
Zoals ik jullie al schreef: galop draf vindt hij moeilijk maar galop stap dus helemaal. Lukt ook nog niet zonder vooraf een kleine wending te rijden om hem nog meer terug op het achterbeen te krijgen, en dan nog maakt hij een paar drafpassen ertussen. Zometeen heb ik weer les en ga het ook even met mijn instructeur bespreken, maar hebben jullie tips? Zaterdag gaan we naar de tweede les van de opleiding en maandag komt de paardentandarts. Volgens mij heeft Suevo haken want hij laat af en toe delen van zijn eten staan en is rechts een beetje paniekerig met inbuigen terwijl ik toch met minimale druk aanleuning heb, zodra hij ook te veel druk voelt is hij ook niet blij
Tijd om dus weer even zijn gebit na te laten kijken.Nou jongens een fijne dag allemaal, geniet van het mooie weer! Ik ga opschieten

en wat roy in de woonkamer hoorde (dat het net leek of ze rond aan het rennen was)
Me vriend had haar rond 23.00 uur uitgelaten en toen had ze een acefietje met een langslopende kat die haar had gekrauwd en omdat ze er dus schinbaar allergies voor is kreeg ze een paar uur later zo een aanval. Ze heeft bij de DA een hoop spuitjes gehad en kon ongeveer een half uurtje later weer gewoon rechtop zitten en weer een beetje rondlopen. Terug thuis hebben we haar weer op haar kussentje gelegd en nog even bij blijven zitten om t kijken of het goed ging.
weer wakker werd was ze weer helemaal in orde... Heel raar dat een hond