Wildrose, gaaf die galop foto zonder zadel en die smile!!
Rebecca ook al van die droom foto's.
lrtj, Pim mishandeld, kan je wel

Juiliette heeft dat soort anti modder behandelingen niet nodig zo te zien.
Madelief, wauw!!
Gypsie, die waar ze in galop zit, die laatste! Die is gaaf.
Normbrado, hi, Tja, die andrelon doet het ook bij Gemelo prima!
Wat een stoer beest die Gemelo.
MyChimanga, oh, heerlijk tussen de bloesempjes.
En verhuizing naar achtertuin lijkt me ook wel wat voor die van mij, super dat je nu gewoon paard kan kijken van uit huis.
Door, hij lijkt wel wat te willen zeggen zo met dat lipje. Apart dat kleurtje zo donker boven, licht onder.
Drunksheep, die deken, kijk dat ie geen stippies heeft is duidelijk, maar om hem dan maar te gaan strepen...
(oke, stikjaloers op je gave zebraoutfit voor Kareltje)
Marleen, mooi met al die bloemen en goed dat je geen bloempjes hebt geplet.
Ydnew, oh, heerlijk buiten daar.
Lucky, heerlijk he als ze volwassen worden is zo leuk om ze te zien opgroeien, vind haar nog wel echt ogen als een jonkie.
Unamie, wauw! mooie achtertuin! Daar kan je met pracht paard wel pracht plaatjes schieten ja.
KittyD, mazzel dat je daar elke week op mag, hij ziet eruit alsof hij heel lief is inderdaad.
Bumblehorse, die blik, heerlijk dromend en dan dat onderlipje... beetje pruilend.. hij droomt van grazige weiden waar hij net niet bijkan denk ik.
Duijfje, hi, duidelijk geval van op de foto op onverwacht momentje.
Faya_B, wauw! jullie harnachement! gaaf! En ik heb ook nog steeds een shetan dekje op mijn verlanglijstje staan.
PritzTwir, hi, er vandoor met halsstrekken, wat een deugniet! Ach komt allemaal wel, gewoon vaker mee.
Toobs zijn kleine vriendinnetje is weer thuis en hij blij! Weer een dame erbij in ZIJN harem!!!
[ITP] Hepsie gouden bokt merrie veulen 2011 is thuis, het DUEL...
Vorige week, Toobs zijn eerste recreatieve marathon.
Leuk commentaar van de jury op hindernis 1. Toeristische route, wel foutloos

Moet nog even bedenken welke ik wil bestellen, zucht lastig..
Hij loopt wel lang, maar met oortjes erop en vond het echt leuk, dat is het belangrijkste.

Toobs M2 startgerechtigd, sinds vorige wedstrijd.
Helaas liep hij vandaag niet zo lekker als hij kan, maar goed, toch weer 2 wptjes mee naar huis.
Had deze keer echter een fotograaf ter beschikking, mijn vader was mee.

Vorige wedstrijd hadden we een 9 en 8 voor zijn uitgestrekte stap, vandaag helaas niet.

Oh en een lollige.. gevalletje van tegen de hand gesprongen, oeps momentje heet dat.

Zo dat was weer een berg Tobago spam....