[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:29

michelle beterschap met je vriend gaat het nu wat beter met hem altijd rot deze dingen
hou jullie haaks :(:)

robijntje jammer dat je niet ging volgende keer beter
mss een rustig paardje mee nemen naar buiten als optie ??

verder laat ik het ff heirbij krijg visite moet ff opendoen doei doei :+

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:38

Hier nog twee fotootjes van mijn vent op de workshop.

Door Cyta op Bokt
Afbeelding

Door Anjatjeuh op Bokt
Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:43

wow, ze zijn echt prachtig!!!

zasread

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:45

Wouw! Lobke, wat een prachtige foto's weer!!
Licor is echt een geboren fotomodel!! Ik wil hem ook op de foto zetten O:)

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:49

Haha, je wil niet weten hoe moeilijk het is om zijn aandacht erbij te houden :P
Licor is zodanig koel en nergens van onder de indruk dat hij meestal in ezel-stand staat met zijn oren, maar het reflectiescherm was heeeeeel interessant en het hinnikje op de gsm van Femke (Hypofocus) ook :j Assistentie was in ieder geval vereist!

De complimentjes komen overigens op de fotografen neer èn op Licor, die heel veel geduld had :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:50

Dames kunnen we zaterdag niet ook nog een uitstapje maken naar Lobke in Belgie ;) :P haha

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:54

Wauww, knappe Licor

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:08

Haha, welkom hoor Sanne ;)

Nog een mooie rijfoto van Evi
Afbeelding

Heu, ik maak straks of morgen wel een topic ;)

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:13

Miichelle90sterkte er mee hoor.
amanda89 fijn dat tie zo braaf was *D en ook nog een stap over wonnen goed hoor :j
Robijntjah schreef:
Buitenrijden ging stom :(
hoe zo wat was er dan ?
Karina ondanks het pokkeweer toch lekker gereden.
zal vast wel goed gaan komen in de binnenbak *D
soeske _O- alleen spaanse pas doen hihih wou dat tie het van mij dee *D natuurlijk niet altijdt onder het rijden he _-:( fijn dat het verder wel goed ging *D
tsjillert schreef:
djemo schreef:
ALS JULLIE BINNEN IN EEN BAK FOTO`S MAKEN WORDEN DIE DAN OOK ZO MOOI
BIJ MIJ DUS NIET, IK HEB HEM WEL OP DE SPORT STAND STAAN

Afbeelding

tjeetje winny is een spook geworden :D :+

IK MAAK SPOOK FOTO`S DAT IS HET ALLER NIEUWSTE _O- _O-
en alweer versite wat een vrienden heb je daar toch super !!!! voor je hoor
Idra ik kan maar een ding zeggen :+: :+: :+: geweldig beest :j
hoop dat ik niemand bent vergeten anders :o

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:14

Tsja,Licor is toch mijn nummer 1 droompaard :+: :o

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:20

ja daar kun je echt trots op zij hoor.
ik vindt zelf zwart eigelijk het mooiste, daarom heb ik ook djemo dat is echt mijn trots hoor.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:46

Idra schreef:
Haha, bij mij was het omgekeerd met Terroso :D Ik had hem tot voor kort nooit buiten gereden :P
Waar ga je heen met Veludo?

http://www.dressuurworkshop.nl :D
De opzet vind ik interessant, ben heel benieuwd. Het is ook nog eens in de buurt, dus leek me leuk om te proberen, en sowieso als ervaring voor Veludo.

WOW die Licor-foto's smaken naar meer!!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 09:14

Idra Wat is Licor toch een onwijs lekker dier! Het leuke van model staan voor zo'n workshop is dat je van alle kanten foto's toegestuurd krijgt.
Vind het ook leuk om te zien dat Licor zo groeit in zijn werk. Ik volg hem hier echt al jaren :D
Die foto's van (ik denk een jaar geleden) in de lange lijnen vond ik zoooo geweldig :~

Karina Heel veel plezier met je workshop. Van huis af is altijd een goede ervaring voor paarden :j En van iedereen steek je wel weer wat op.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 09:29

Idra schreef:
Haha, je wil niet weten hoe moeilijk het is om zijn aandacht erbij te houden :P
Licor is zodanig koel en nergens van onder de indruk dat hij meestal in ezel-stand staat met zijn oren, maar het reflectiescherm was heeeeeel interessant en het hinnikje op de gsm van Femke (Hypofocus) ook :j Assistentie was in ieder geval vereist!

De complimentjes komen overigens op de fotografen neer èn op Licor, die heel veel geduld had :D

Hahaha, dat heb ik met Xantha ook altijd, die kijkt altijd een beetje onnozel.
Hoe gek ik ook sta te doen, dan kijkt ze me gewoon aan van wat sta je je daar nou druk te maken??
Maar ik vind Licor er geweldig mooi en knap op staan :~

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 09:37

Esther - nou ik hoor het vanzelf wel wat de foto's betreft
Wanneer had je nou wedstrijd op atlas

Jolijn - jammer dat het buitenrijden niet ging zoals je wij volgende keer beter

Karina - lekker gereden zo te lezen super hoor heb je toch nog zonnenschijn ondanks de regen
veel plezier met je workshop

Lobke - oh wat is licor mooi zeg :9 echt een pracht beest

michelle - en mocht je vriend naar huis ?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 09:54

Idra: Wat een geweldige foto's weer van Licor!!
Heikedenise: De wedstrijd is helaas niet doorgegaan, er hadden te weinig mensen zich aangemeld... En of er nu nog van komt weet ik niet :P. De rechtergalop kan die nu weer even niet ;).

Ik ben weer even gelukkig :). Blauwe lucht en stralend zonnetje!! Hopelijk is het vanavond ook nog zo als ik op Atlas stap :D.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 09:59

@ Karina; ik ben heel benieuwd wat het is, wel even uitgebreid verslag hier uitbrengen he ;)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:28

Esther: Zou wel leuk zijn! En in de tussentijd maar veel oefenen ;)

kelly: Leg inderdaad maar is aan een paard uit dat hij niet alles meer kan en mag...

Michelle: Beterschap voor je vriend!

Denise: Dr stond een advertentie op bokt, er doen ongeveer 6 of 7 mensen mee maar ik heb 50 min prive les. (je kon kiezen met 2 of prive) Iemand anders heeft het georganiseerd

Lobke: Vooral die 2e standfoto is erg gaaf!!! Heb even gekeken maar het is 1.15 uur rijden :P als je nou wat dichter bij de grens woonde!!!

Karina: Die workshop klinkt interssant en volgens mij heel leerzaam!

Ik dacht een hele drukke schoolweek te hebben, maar achteraf valt het heel erg mee! Daarbij nog 2 (vd 4) lessen die uitvallen dus kan al lekker voorwerken met mn huiswerk, zodat ik morgen langer tijd heb voor de paardjes :D
Volgens mn horoscoop zou ik gister een liefdesverklaring krijgen, nou heb lang kunnen wachten maar hij is niet gekomen. *ik geloof alleen in mn horoscoop als hij goed uitkomt :P *

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:43

Ilona -> Rints is iets van 1.62 hoog en weegt ongeveer een kilo of 550......
Ze is een flinke dame, maar zal mij niet zomaar omver lopen ofzo.
Ik denk dat ik haar de volgende keer idd een hoofdstel in doe en eens zien of ik dan wat minder moeite hoef te doen om haar naast me te laten lopen.
Ze rent niet weg, maar loopt me wel telkens voorbij waardoor ik haar elke keer weer moet stoppen, of een elleboog in haar borst prik/stomp om haar weer naast me te krijgen.
Ik heb 2 tennis ellebogen, en die voel ik nu nog door de leuke wandeling van zondag......
Vorig jaar was ze in het begin ook zo onrustig en gaandeweg werd ze steeds rustiger, ik ga er van uit dat het nu ook weer zo zal gaan. :Y)
Enne...... Lutjebroek is net zo duur als Grootebroek, hoor! (ik woon naast Lutjebroek)
Wat dat aan gaat kan je beter richting Friesland/Groningen/Drente verhuizen, daar is het nog goedkoper.
Of net over de grens in Duitland, je weet niet wat je ziet wat daar allemaal voor een habbekrats te koop staat!

Kelly -> Die Spaanse kanjer die je op de foto staat te kriebelen mag er ook zijn!
Ik kan me jouw gevoelens omtrent Taco erg goed voorstellen.
Jullie hebben samen zo'n goede band en zoveel meegemaakt dat het net is alsof je hem aan de kant zet nu hij niet meer volop kan werken.
Kan je geen VD met hem doen?

Karina -> Rintske loopt nu weer goed, maar heeft veel baat bij de stapoefeningen die ik steeds doe, dus daar gaan we zowiezo mee door.
Ik begin telkens met de stapoefeningen en daarna laat ik haar even draven wat ik elke keer een stukje langer doe.
Haar r.achterbeen heeft wel een flinke knauw gekregen, dat was al niet haar sterke been, maar volgens Mayke loopt ze er nu niet slechter op dan voor de blessure.
Ik weet zeker dat als ik op deze manier verder ga en straks met lekker veel buitenritten rijden dat ze daar al weer een stuk sterker van gaat worden en ze steeds beter gaat lopen met dat been. :Y)

Esther -> Joh wat lekker dat je straks ook buitenritjes kan maken met Atlas!
Ik vind dat altijd zó genieten!

Ellis -> Goede berichten lees ik!
Fijn dat Fifi weer mee kan naar huis en dat het zo goed gaat met je voet!

Frank -> Ik heb nog nooit een kaptoom van dichtbij gezien en zou niet weten hoe ik die moet gebruiken...... :o
Ik kreeg van Ilona ook de tip om een hoofdstel in te doen ipv aan het halster.
Met een bit heb je ook wat meer te vertellen, dat klinkt eigenlijk wel erg logisch.
Mocht dat niet werken of als ik teveel in haar mond moet trekken dan ga ik me er even meer in verdiepen in het gebruik van een kaptoom.
Dankjewel voor de tip! Afbeelding

Stephanie -> Mooie meiden heb je!

Miichelle90 -> Sterkte en beterschap aan je vriend!

Zo hèhè, mijn achterstand hier even bijgewerkt!
1 dag geen internet en jullie zijn zo 5-6 blz. verder!
Ik ga straks even bij Ootekloot snuffelen naar een donkerblauwe rijbroek, die heb ik nog niet.
Bij mij is het alles zwart en grijs, maar ik heb vorige week mijn nieuwe friese dekje binnen gehad, ondertussen een gave polo erbij gekocht en daar moet dan natuurlijk ook een bijpassende rijbroek bij!
Hoezo setjesfreak? O:)
Dit is m'n nieuwe dekje!
De pompe bledes zijn er op geborduurd.
Ik heb al verschillende foto's gezien van friezen met het dekje op en dat staat echt heel gaaf!
Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:51

Saida: Gaaf dekje!! Atlas heeft alleen het Friese halster :P. Maar het dekje vind ik ook wel heel mooi!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:08

Mies_apolla Taco doet het liefst alles nog gewoon...
Fijn dat je lekker de tijd strakjes hebt voor paardjes :)

_Saida_ Wat een super gaaf dekje!! Komt dat zo bij de leverancier vandaan? Nee toch...
Het klopt precies wat jij zegt... het voelt een beetje alsof ik hem nu af dank terwijl dit helemaal niet zo is. Ik wil juist alles voor hem doen zodat hij nog lekker lang mee kan. Voor beide gewoon erg wennen.
VD kan ik wel doen maar daar haal ik niet echt voldoening uit. En daarbij wordt Taco er erg ongedurig van O:)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:10

Esther -> Ik ben een beetje doorgeslagen denk ik....... :o
Ik heb een rood fries halster, een rood veulenhalster, een donkerblauwe fleecedeken, donkerblauwe transportbeschermers, een rood puffpad met friese bies, een friese frontriem, en nu deze pad.......

Kelly -> Als het voor jou niet goed voelt om Taco weg te doen, dan moet je het zeker niet doen want je krijgt er spijt van.
Dit dekje is idd speciaal gemaakt en er is een beperkte uitgave van die al volledig is uitverkocht......

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:38

Saida - wat een gaaf dekje zeg vindt het heel leuk die friezenspullen maar weet niet waar ik zulke dingen kan vinden :o

Esther - jammer dat de wedstrijd niet is doorgegaan volgende keer beter

Mies - minder schoolwerk dan je dacht lekker hoor kan je extra lang bij de paarden zijn :P

Kelly - hopelijk verzin je snel wat waar je allebei voldoening uithaal

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:44

Karina: Spannend zeg, zo'n weekend! Ik zou het ook wel erg spannend vinden hoor, om Chico ineens in een buitenbak te rijden. Hij is nu alleen binnen gewend, en buiten ziet ie zoveel meer := . Maar Veludo zal het vast goed doen! :j Succes alvast - mocht ik het vergeten te zeggen-.

Suus: Wel weer gereden op Goya dus! Hopelijk gaat ie vanaf nu weer beter..

Lobke: :~ Oef, wat een prachtige foto's van Licor! hij staat er echt beautifull op! :9 Ik vind de foto kwa kleuren wel heel mooi van Anjatjeuh!

Miesje: Ach gos, arme pat :(:) . Sterkte!

Mies!: Haha, die horoscopen.. _O- Ik geloof er (bijna) niks van :D . Maar tóch lees ik ze altijd even hahahaha. Gek is dat ook! ;) Maarja, geen liefdesverklaring dus.. die komt nog wel denk ik :P . Is wel een meevaller van je school deze week dus, lekkerr!

Saida: Ik snap wat je bedoeld. Ik kwam gister van het strand, en chico stapte ook flink door, en loopt daardoor steeds iets voor mij, wat inderdaad best irritant is.. Ik duw hem dan ook op de borst, zo van he, naast me blijven en niet voor me lopen! Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een hoofdstel veel fijner vind om mee te wandelen, dan heb ik meer controle :) . Als je met een hoofdstel toch vind dat je te veel 'trekt' in de mond, kan je ook altijd nog een touwhalster proberen (met die knopen erin) dat is net ietsje scherper dan een gewoon halster, en is ook wel fijn! Wat een onwijs mooi dekje zeg :9 . Ik geloof zeker dat Rints dat heul mooi zal staan :j .

Zo, ik ben weer bij ;) . Gister ondanks het koude, gure weer toch Chico uit stal gehaald, en naar het strand gewandeld 8-) . Heb hem op t strand gelongeerd, meneer keek zn ogen uit, hij vindt dat zó prachtig buiten.... Hij zat wel vol adrealine, maar was súper braaf! :+: Hij is heel de weg er naar toe, en richting huis heel braaf geweest, en is niet 1 keer geschrokken/weg gesprongen! Ik ga nog lekker veel met hem wandelen, want het gaat echt steeds beter. Het gaat echt ergens op lijken, joepieee! :D

Wil ik vanochtend naar me werk rijden met de scooter. *Want me auto wordt gemaakt, nog van het voorval met Matz* Scheid me scoot er mee uit :( . Gelukkig heeft mams me gebracht, maar ik was wel mooi te laat.. :z Nouja, vandaag maar wat langer blijven dan!

Nog een 2 nachtjes slapen :):) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:46

Gaaaaf dekje, die wou ik eigenlijk ook voor Veerle, maarja die rijd ik niet meer :+

Mooie foto's van Licor gezien nog :j