hou jullie haaks
robijntje jammer dat je niet ging volgende keer beter
mss een rustig paardje mee nemen naar buiten als optie ??
verder laat ik het ff heirbij krijg visite moet ff opendoen doei doei
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Assistentie was in ieder geval vereist!
haha
en ook nog een stap over wonnen goed hoor
Robijntjah schreef:hoe zo wat was er dan ?Buitenrijden ging stom
alleen spaanse pas doen hihih wou dat tie het van mij dee
natuurlijk niet altijdt onder het rijden he
fijn dat het verder wel goed ging
tsjillert schreef:djemo schreef:ALS JULLIE BINNEN IN EEN BAK FOTO`S MAKEN WORDEN DIE DAN OOK ZO MOOI
BIJ MIJ DUS NIET, IK HEB HEM WEL OP DE SPORT STAND STAAN
tjeetje winny is een spook geworden![]()
geweldig beest
Idra schreef:Haha, bij mij was het omgekeerd met TerrosoIk had hem tot voor kort nooit buiten gereden
Waar ga je heen met Veludo?

En van iedereen steek je wel weer wat op. Idra schreef:Haha, je wil niet weten hoe moeilijk het is om zijn aandacht erbij te houden
Licor is zodanig koel en nergens van onder de indruk dat hij meestal in ezel-stand staat met zijn oren, maar het reflectiescherm was heeeeeel interessant en het hinnikje op de gsm van Femke (Hypofocus) ookAssistentie was in ieder geval vereist!
De complimentjes komen overigens op de fotografen neer èn op Licor, die heel veel geduld had
echt een pracht beest
. De rechtergalop kan die nu weer even niet
.
. Blauwe lucht en stralend zonnetje!! Hopelijk is het vanavond ook nog zo als ik op Atlas stap
. 
als je nou wat dichter bij de grens woonde!!!
*

. Maar het dekje vind ik ook wel heel mooi! 

. Maar Veludo zal het vast goed doen!
Succes alvast - mocht ik het vergeten te zeggen-.
Oef, wat een prachtige foto's van Licor! hij staat er echt beautifull op!
Ik vind de foto kwa kleuren wel heel mooi van Anjatjeuh!
. Sterkte!
Ik geloof er (bijna) niks van
. Maar tóch lees ik ze altijd even hahahaha. Gek is dat ook!
Maarja, geen liefdesverklaring dus.. die komt nog wel denk ik
. Is wel een meevaller van je school deze week dus, lekkerr!
. Als je met een hoofdstel toch vind dat je te veel 'trekt' in de mond, kan je ook altijd nog een touwhalster proberen (met die knopen erin) dat is net ietsje scherper dan een gewoon halster, en is ook wel fijn! Wat een onwijs mooi dekje zeg
. Ik geloof zeker dat Rints dat heul mooi zal staan
.
. Gister ondanks het koude, gure weer toch Chico uit stal gehaald, en naar het strand gewandeld
. Heb hem op t strand gelongeerd, meneer keek zn ogen uit, hij vindt dat zó prachtig buiten.... Hij zat wel vol adrealine, maar was súper braaf!
Hij is heel de weg er naar toe, en richting huis heel braaf geweest, en is niet 1 keer geschrokken/weg gesprongen! Ik ga nog lekker veel met hem wandelen, want het gaat echt steeds beter. Het gaat echt ergens op lijken, joepieee! 
. Gelukkig heeft mams me gebracht, maar ik was wel mooi te laat..
Nouja, vandaag maar wat langer blijven dan!
.