Ik besef het nu gewoon niet, dat komt nog wel als ik hem zie denk ik.
Vind het echt hele lieve berichtjes die jullie hebben geplaatst.
Op het moment gaat het wel goed met mij, veel afleiding gehad en gewoon dus nog niet in de gaten.
En mijn vriend die onwijs op me let en voor me zorgt, dat is zo fijn na die moeilijke tijd die we ook hebben gehad..
Karina: Wat toevallig, ik dus in Alkmaar, er wonen vrij veel mensen van het topic hier in de omgeving.
Wat gaaf, voor het eerst opgestapt! Gefeliciteerd!
Frankiej: Zie dat je jarig bent, dus gefeliciteerd!
Soeske: Aaah, de lammetjes

Saida: Aan die mogelijkheid van mannen in het voorjaar zat ik ook al te denken haha

Viezigheid uit de wond is goed, dan wordt het gereinigd, fijn dat het weer wat beter gaat met de kleine (fingers crossed dat het zo blijft!).
Wel weer leuk dat Saida al lekker gaat!
Heidi: Leuk dat jullie er een mooie dag van hebben gemaakt!
Nou, voor gisteravond stond een fotoshoot gepland met Paoline op het strand, met zonsondergang. Weersvoorspelling was lichtelijk angstaanjagend, maar toch gegaan.
Hier staat het resultaat:
[ITP] Fotoshoot Madelief & Furia op het strand!
Het was weer onwijs gezellig met Paoline (die donderdag ook weer komt

Hij vindt Paoline helemaal te gek en zodra hij het klikken hoort gaat hij echt poseren, echt waar!
Echt heel grappig! Hij vond het water zo tof dat ie (ik zag t al aankomen), in ene door zn knieen zakte en ging liggen. Haha, gelukkig niet rollen en had m er zo weer uit, ben dan toch weer erg blij met mijn wintec ipv een leren zadel. Hij heeft zo veel humor Furia

Even een voorproefje! Voor de rest in het topic kijken

En de overige foto's krijg ik donderdag op cdrom, laat ik er natuurlijk ook weer t eea zien!