Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
redina schreef:Ben nog druk aan het rondkijken voor een andalusier of lusitano hengst. Als ik er echt 1 gevonden heb dan zal ik wel de verhalen er over schrijven. ben al een paar keer bij paarden geweest en zo. Maar steeds gaat er "iets" niet goed. En dan ben ik weer van slag en heb ik geen zin om de hele verhalen erom heen te schrijven. Ik merk wel dat het moeilijk is een paard kopen. Laten we het daar op houden.
redina schreef:Het viel mij trouwens op dat er vandaag weinig vuurwerk afgestoken werd. Dan is er vanacht ondanks het slechte weer toch aardig wat afgestoken.
Loolapelooza: Gaaf dat je er zelf voor het eerst opgezeten hebt.
Is toch altijd een bijzonder moment. Succes met het verder zadelmak maken.
Nouvel schreef:Gaby heeft volgens mij op dit moment niks staan voor de verkoop voor zover ik weet...
Je zou wel eens bij haar of bij Men. Pennings (lusitano-vereniging) kunnen informeren, zij weten wel de juiste adressen in Portugal om goeie paarden te vinden (en kunnen deze ook voor je naar Ned. laten komen).
wednesday schreef:owké kheb bijgelezen!
lusitana proficiat met je paardje! Echt wel een mooi beestje! en ze zal nu wel blij zijn met fatsoenlijke verzorging!
Nouvel schreef:I know...