Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Century schreef:Wel is hij enorm bedelig naar snoepjes. Dat was hij al toen ik hem kocht. Nu de hoefsmid er was heb ik hem wat omgekocht met snoepjes zodat hij het allemaal goed liet gebeuren, maar hij wordt wel echt opdringeriger. Dus daar ga ik aan werken. Ik heb niets tegen beloning, maar ik wil geen paardenmonden in mijn jaszak.
, de prognose is wel goed hoor. Inmiddels mag ik weer 2 minuten draven.
en dan moet ik een paar dagen rusten ofzo, dus ik was gister al weer de paarden aan het trainen 
.

), wat heel goed ging! Er waren wel wat bokken af en toe maar ook veel netjes beheerst draven en galopperen. Ik heb ook met 'hangen' geoefend, en op één wat fellere reactie na, was het echt heel erg goed, hij bleef gewoon staan en liet het allemaal gebeuren zonder al teveel stress of spanning.
Beetje jammer van je tenen wel.
Normaal doet hij direct dingen als ik ze denk, nu deed hij het half als ik het vroeg. Maaarrr, na loswerken was hij wel weer suuuper fijn. Kan stiekem niet wachten om te starten... Hij voelt zo goed aan! Maar wil het rustig oppakken dus oktober op zijn vroegst. En dan ook gelijk M1 want waarom ook niet
Hij heeft drie dagen terug een fascia massage gekregen en kwamen dus flink wat blokkades uit! Ikzelf ben voor de verandering ook eens gecontroleerd en was ook behoorlijk eh, scheef
En natuurlijk hebben wij mensen ook onze voorkeurskant.

[/quote] Elisa2 schreef:Komt vaker voor, ook juist bij het rijden van maar 1 paard dat de ruiter een beetje vergroeid met het paard.En natuurlijk hebben wij mensen ook onze voorkeurskant.
Uiteraard zorgen de meeste paardenmensen beter voor hun paard dan voor zichzelf.![]()
Fijn dat Peet zo goed ging!
En leuk Sallinara, dat vraagt natuurlijk om fotospam!