Ik ben sinds dinsdag de trotse eigenaar van een PRE merrie.
naam: Decorosa XXV leeftijd: in mei 5jaar niveau: licht aangereden in spanje Geslacht: Merrie
Ze heeft echt een heel erg lief karakter, maar is wel wat kopschuw omdat ze haar in Spanje met seretta hebben beleerd. Maar als ze je vertrouwt is het goed.
ik vind haar echt een mooie merrie waar je zeker trots op mag zijn
onley
Geplaatst: 22-01-12 00:56
PinkPrincess schreef:
ik vind haar echt een mooie merrie waar je zeker trots op mag zijn
haha dankje ik ben echt vereerd en ook super dol op haar zou haar echt niet zomaar weg kunnen doen dan gaat nog eerder Adana weg dan Dessy Maar hopelijk hoeft het nooit zover te komen hoor
haha ik doe mijn best ze is nog niet moeders mooiste maar ik geloof dat als ze iets dikker/bespierder word en haar manen iets langer enz enz ze nog heel mooi word. Ik weet al wel dat ze heel eenkennig is maar het gaat al steeds beter ik kan haar nu zonder problemen uit het weiland halen! en dat na nog geen week!
Thanx! Is haar zweetdeken maar die kleur staat haar mooi ja! Misschien een leuke optie voor winterdeken volgend jaar Haar hals is nog wel aan het groeien en haar bespiering natuurlijk ook, maar qua hoogte hoeft het van mij niet meer! En ze is al goed in verhouding dus hoop dat ze gewoon lekker zo blijft...