Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miichelle90 schreef:hoe gaat het nu met je knappe dame Ellis?
Nouvel schreef:Hier waait het ook al dagen echt hard, en met die droogte stuift het ook enorm...
Gisteren even een paardje in de bak gereden, werd compleet gezandstraald...![]()
Wind lijkt vandaag ietsje minder volgens mij...
ik ook de laatste dagen, verdorie had ik eergisteren net de hele badkamer grondig gepoetst, was ik gisteren met die zandstorm het raampje open vergeten, nu ligt er een hele gele laag zand overal
boodschappen heb ik ook zo'n hekel aan, hier is het helemaal zo'n gedoe, er zitten wel wat winkeltjes in de buurt maar je kan daar niet veel bijzonders krijgen, dus het is of naar de markt waar je dan kraampje voor kraampje af moet, of naar de hele grote supermarkt die een kwartier rijden met de auto verderop ligt. Gelijk weer zo'n halve dagtaak.. Dat was in NL dan wel handig, woonde 100m van zowel een Appie als een Aldi..
. Super dat jullie morgen naar der toe gaan.
.
. Hopelijk heb je er snel geen last meer van.
. Heb gister avond zo lekker met Shaddy gewerkt
. Lekker grondwerk gedaan in de bak en daarna de straat op geweest
.
. Alleen toen er een of andere gek heel hard voorbij scheurde werd ze erg gespannen dus toen zijn we terug gelopen.
. We komen nog niet ver maar de 1ste stap is gezet.
Blijkt zweren in zijn bekkie te hebben en daardoor wil hij niet eten.
De waardes zijn zo hoog dat de DA een suffe lamme kat had verwacht. Meneer hobbelt dus gewoon nog een stukje mee naar buiten als ik de hond uitlaat en zat net lekker in het zonnetje op Stefans kamer. Probeer hem zo min mogelijk te pesten, maar probeer ook af en toe wat eten erin te krijgen in de hoop dat ie toch wil eten. Blijf me afvragen waar ik goed aan doe. dwangvoederen of niet....
Kan ik weer 2 x per dag de huiskamer gaan stofzuigen haha Miichelle90 schreef:Zilfstar,
Niet banketstaaf bedoeld hoor. Maar als het mijn kat was zou het gewoon gelijk het einde zijn voor de kat.
Nou moet je elke keer maar kijken of die wilt eten?
(Ik vind het nogal egoïstisch dat je de kat laat doorleven omdat het al zoveel jaren je maatje is)
Nierfalen word de kat toch niet meer beter van.
Sorry voor mijn uitgesproken mening..
hier heb ik mijn huis ook helemaal veranderd
Heeft vanmorgen ook weer wat gegeten. Van dat Renal wil hij nu ook niks weten (de eerste week wel trouwens). en hij krijgt goed gewoon kattenvoer, geen goedkoop merk. Nou ja, liever dat ie dat eet en DAT ie tenminste eet, dan dat hij weigert omdat ie het niet lekker vind....
Lekker buiten rondstruinen. Zoals ik al zei, het is echt een gekke kat. Zijn Uream was iets van 60 en zijn Creat 555, en met die waardes "hoort" een kat voor pampus te liggen en misselijk te wezen. Die van mij is nu dus gewoon een ommetje aan het maken.
.
.
. Ze loopt nu weer lekker de heledag op het gras en dat gaat gelukkig goed
.
Momenteel mag hij zo'n beetje alles, behalve aan de trap krabben
Het is voor zoon dus ook wel goed dat kat er nog is en dat hij aan het idee kan wennen. Af en toe hebben we het erover, en ik heb hem (hoe moeilijk ook) de vraag gegeven of hij erbij wil zijn als we hem laten gaan of niet. En wat hij wil met bijv een pluk haar etc.