[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:06

spokie: Leuke foto's! Mooi paard trouwens!

djemo: Die macho is ook schattig!

sanne: Ja het is gelukkig nog gelukt...vrijdag was hij af!

fanny: Is er al meer bekend? Sterkte ermee!

saida: Leuk dat je weer gereden hebt! Je hebt het goed naar je zin bij mayke dr paarden he Ja
Arme chipke, ik vind het zo sneu dat hij zo jong al zo vaak een dierenarts heeft moeten zien!

Peet: Leuke foto's! nog goed gelukt...als ik dat probeer zijn ze meestal heel erg bewogen en alleen halve paarden!

heidi: Woooow mooie foto's! baron is echt super knap! Gefeliciteerd!

parties: ook gefeliciteerd! Je mannen zien dr super uit, lijkt me heerlijk om daar elke dag naar te kunnen kijken!

En de zoektocht gaat verder, morgen even bellen maar als het kan deze week naar de woeste hoeve....naar een bijna 3 jarige merrie kijken Haha! Heb alleen info via de telefoon gehad...geen foto of iets dus ben heel erg benieuwd!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:08

Tsja mijn vader is echt kapot ervan, en mijn oma het meest natuurlijk. Die twee waren ook zo gek op elkaar (mijn opa en oma). Bovendien zit mijn oma alleen in dat appartement, met nog de jas en alle spulletjes van mijn opa. Ik was er vanmiddag en vond het al heel vreselijk, maar mijn oma vond dat ze er doorheen moest.
Het is zo leeg daar zonder mijn opa. Ik kan het ook nog slecht geloven, ik heb nog nooit bewust meegemaakt dat een dierbaar iemand overleed, laat staan zo ineens.

Ik zou deze week met mijn vriendinnen naar een bungalowpark in brabant gaan, van ma tm vrij, ik ga er nog wel heen van ma tm woe op het advies van iedereen. Donderdag is de condeleance (ik weet niet of ik het goedschrijf) en vrijdag de crematie.
Mijn broer komt dinsdagavond vanuit Engeland aan.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:15

idd furia gewoon gaan, met thuis blijven kniezen schiet ook niemand op hoor. je bent ook nog vrij jong.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:24

Goed van je Jasmijn, kun je er ook even bij zijn ja.. En even wat afleiding van te voren.
De beloofde fotos van de lammetjes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:29

Wat een grappige spring in het velds... Haha!

Wat heeft die ene een vreemde plek op zijn koppie??

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:32

haha, ja, die ander heeft ze kont aan ze hoofd af geveegd haha. Is dus wat vies :p
Helemaal vergeten te zeggen Patries, wat ziet Bailando er goed uit zeg!! Ensueno ook hoor!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:37

enne heidi nu uit eten? gefeli hoor. wij deden t ook altijd op onze trouwdag totdat de kids kwamen, dan wordt t allemaal wat lastiger organiseren

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:42

Jasmijn en Madelief, gecondoleerd met jullie opa!
Zo plotseling.... heel veel sterkte meiden Ach gut

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 22:18

Jasmijn en Madelief, heel veel sterkte! Vriendjes zijn? Vriendjes zijn?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 22:26

Heidi -> Hoe was jullie buitenrit?

Sanne -> Ja dat hoop ik ook voor Cipke!
Dat arme ventje heeft al genoeg geleden, nu mag hij gaan genieten wat mij betreft!
De boer is achter in de zestig, dus eigenlijk nog te jong.
Hij heeft in een paar maanden tijd wel heel veel moeten inleveren, en ik kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is, en dat het ook erg moeilijk is om bepaalde dingen/taken uit handen te geven.
Spelen met Goloso was echt heel leuk om te doen!
Dat ga ik zeker vaker doen!
Hoe gaat het met je moeder haar vingers?
En wat een mooie foto's heb je gemaakt! Cheese!

Ilona -> Mocht het echt heel slecht gaan met Cipke en hij maakt geen goede kans, dan zal ik er zeker voor gaan pleiten dat hij wordt ingeslapen.
Maar ik denk niet dat het zover komt, hij gaat met hele piepkleine stapjes de goede kant op nu.

Madelief -> Zou het met het voorjaar te maken hebben dat die mannen zo lief en romantisch zijn? Knipoog
Wat een mooi verhaal heb je neergezet over je opa, het is duidelijk dat jullie allemaal heel gek op hem waren.
Heel veel sterkte nogmaals! Ach gut

Michelle -> Ja het is zo sneu te zien hoe Cipke reageert op mij.......
Zodra ik bij hem in de buurt kom dan rent ie snel achter zijn moeder, ik ben de vrouw die hem pijn doet........
Hopelijk maken we straks samen ook leuke tijden mee en gaat ie het wel leuk vinden om mij te zien, maar daar zal veel tijd overheen gaan ben ik bang.

Suzanne -> Wat een schatjes je lammetjes!
Hoe gaat het met ze?

Cipke lijkt iets beter te gaan, vanmorgen was zijn koorts gezakt naar 38.9 en de wildvleesknobbel was goed rood en er kwam bloed uit wat een goed teken is.
Vanavond was zijn temperatuur weer omhoog naar 39.2 maar dat is normaal, bij kinderen zie je dat ook vaak dat de lichaamstemperatuur 's avonds stijgt bij koorts.
En er kwam weer viezigheid uit de wond, ook logisch want hij beweegt veel meer als hij buiten is overdag.
Ik ben benieuwd hoe het morgen met hem gaat, want als het zo doorgaat dan gaat hij elke dag een klein stapje vooruit!

Vanavond weer op Grytsje gereden, ze deed weer goed haar best.
Na het rijden wilde ik een rondje drafbaan rijden, maar daar dacht Grytsje anders over.
Samen een rondje wandelen gaat prima, maar als ik op haar rug zit dan is alles in ene heeeeeeel eng.
Het stukje waar we elke dag verschillende keren langskomen om bij het stukje weiland te komen doet ze normaal heel rustig, sloom bijna, en dan kijkt ze bijna nergens naar.
Maar nu wilde ze het liefst keihard wegrennen.
Uiteindelijk met veel praten en bemoedigen heb ik haar erlangs gekregen, maar dat was nog maar het eerste stukje!
Het is ons zonder ongelukken gelukt de drafbaan heen en terug te lopen Afgod , dus ik ben heel trots op haar!
Dit gaan we vaker doen, net zolang tot ze er dromend over stapt! Ja

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 22:30

Saida, dank je, ja, gaat goed met ze Lachen Groeien als kool. Fijn dat het beter gaat met Cipke! Gelukkig ging het rijden ook lekker!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 22:36

zasread : wat een mooie paardjeen die hoofjes gaaf hoor Pling zo lief Pling
madelief88 : meid heeel veeel sterkte toe gewenst in deze moeilijke dagen Verdrietig Vriendjes zijn?
Furia : meid ook heeel veeel sterkte toe gewenst in deze moeilijke dagen Verdrietig Vriendjes zijn?
van morgen ging mijn dochter de paardjes eten geven ,even later kwam ze weer thuis mam !!!! djee djee loopt op 3 benen ,ik dacht o nee wat nu weer ik naar de paardjes toe en ja meneer liep op 3 benen ik keek is rond nou wat er is gebeurt weet ik niet het leek wel oorlog.
heeeel veeeel lint was er kapot , ja ik denk dat hij en trap tegen zijn achterbeen heeft gekregen maar weet ik niet zeker . heb vandaag ze beentje afgespoelt met koud water , ff kijken hoe hij morgen is .
heb vandaag lekker een buitenrit gemaakt met djemo me dochter is ook mee geweest op winnie .
het was voor mij en djemo de eerste keer Ja dat we met 7 paardjes naar buiten gingen , nou het ging echt super !!!! Vingers aflikken Lovers
Afbeelding
arme djee djee hij is ook zo lief kleine ding Vingers aflikken
Afbeelding
mijn super !!!!! Vingers aflikken lieve kanjer djemo Lovers

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 22:42

Saida_ : fijn om te horen dat het toch een stukje beter gaat met je maatje cipke ( de wondere zijn de wereld echt nog niet uit hoor , blijf voor je duimen *LOL*

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 23:15

jasmijn en madelief heel veel sterkte

soeske: aaa superr lief Haha!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 23:20

Zo ben er weer Haha!
Zit met een hamster op schoot wel eventjes lastig met typen hahaha

Zo vanmiddag een buiten ritje gemaakt ik op Llano en Marcel op Baron.
Weer eens wat anders ik op een rustig paardje hoewel hij ineens ergens bang van was en tera tera galopeerde onder me Rolleyes

Eventjes uit gegalopperd en Baron had er zin in Go jij! Go jij!

Ik voelde me heup wel hoor Bloos Zadel van Llano is breed en daar moest ik ook al weer aanwennen.
ach komt wel goed Haha! .

staart van Llano gewassen hij schuurde een beetje Bloos

daarna thuis eventjes douchen en tot rust komen Tong uitsteken

Uit eindelijk lekker uit eten Vork Vingers aflikken
en we kregen echt veel niet te geloven Wow!
we het konden nauwelijks op Pling
Ze zeiden daar van beter te veel dan teweinig en dat de klant tevreden is Haha!

toen naar kijkduin gereden en eventjes hand in hand over het strand heen gewandeld Lovers
en daarna naar huis Gaaaap

*hamster eventjes pakken zit haar wangzakken vol teproppen met spullentjes hahahaha voor om een nest temaken hahahah Tong uitsteken
hangt nu met haar tanden in een banaan Rolleyes
Laatst bijgewerkt door Machonito op 27-04-08 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 23:22

hier nog een paar foto`s van mijn dochter patricia met mijn kanjer djemo Lovers ,patricia vindt het Ja ook helemaal geweldig als ze even op Vingers aflikken djemo Vingers aflikken mag rijden
Afbeelding
lekker met djemo even in de buiten bak. Pling
Afbeelding
lief he !!! Lovers
wat en koppie he !!! zo lief Lovers
Afbeelding
Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 02:34

Even ego:

Haha! Haha! BLIJ......

Veludo is zomaar ongepland vandaag ineens heus RIJPAARD geworden.
Het ging allemaal nogal lekker met wat hopsen en hangen, hij was super relaxed en stond echt met een heerlijk droopey-lipje naast het opstapkrukje het allemaal heel gezellig en okee te vinden...
ik had verder nogal een rotweekend gehad en ik dacht: "weetjewat, ik pak een helm en ik klim er maar eens gewoon op Clown "

Beetje hopsen links en rechts... het hangen en uiteindelijk opstappen heb ik altijd via krukje gedaan, dit was eigenlijk meer als voorbereiding voor het afstappen
Afbeelding

En daar zit ik dan met een grijns van oor tot oor Haha!
Helaas geen scherpe foto's want hubbie hield behalve camera uiteraard ook Veludo nog vast, maar we hebben rustig paar rondjes gestapt in 1 van de paddocks.

Afbeelding

Wat lekkers verdiend!
Afbeelding

Ben echt trots op mijn ventje!
En heel dankbaar voor het vertrouwen wat ie me geeft.
Hij mag dan al wel 6 zijn, maar hij was echt nog heel erg puppy... het lijkt haast wel of ie nu al stoerder uit zijn ogen gaat kijken Knipoog
Was ook blij verrast dat ie dus gewoon bleek te sturen en stoppen op de kaptoom, ook van bovenaf.
Wil nog een keerrrrrr!!!

Heidi: Klinkt als heerlijke dag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 07:58

Karina wat gaaf!!! Hij ziet er idd lekker rustig uit. Fijn is dat hè als de paarden zich gewoon op hun gemak voelen en alles netjes toelaten. Nu ben jij weer aan de beurt voor de eerste draffoto's! Vork Pling

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 08:17

Suzanne -> Ja wat groeien die boefjes snel, hè?
Bij ons zijn er ook lammetjes geboren en als ik dan na 2 dagen keek kon je echt heel goed zien dat ze al waren gegroeid!

Djemo -> Wat heb jij toch een supercoole fries!
Fijn dat de buitenrit zo goed ging.
Wat een geweldig gevoel geeft dat dan hè?
Hij heeft echt een superlief koppie!

Heidi -> Klinkt als een heerlijk dagje samen met Marcel!

Karina -> Ook al zo'n blij berichtje over een superlief paard!
Super zoals hij reageert, of moet ik zeggen; hoe hij niet reageert?
Elke keer weer een stapje verder!

Ik heb vandaag weer de oppas dus kan overdag helaas niet naar m'n paardjes.......
Om 7 uur werden de eersten al gebracht, 2 jongetjes van 4 en 8, en zij blijven tot half 12.
En om half 8 kwamen mijn 3 nichtjes, van 2, 3,5 en bijna 6, en zij blijven tot half 5.
Alle kids hebben vakantie, dus het is hier een drukke boel, maar wel gezellig!
Lisanne helpt mij de kids bezig te houden, vindt ze leuk en ze verdient er ook nog wat mee.
Hopelijk is het straks weer droog, dan rijden we even naar een grote speeltuin hier in de buurt.
Kunnen ze lekker rennen!

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 08:33

@Karina: super! Nu heb je dus een rijpaard en krijgen we veeeeel foto's!

@Djemo: wat een knuffelbeer!

@Heidi: romantico pur sang!
@Saida: Met cipke komt echt wel goed, en over een tijdje hinnikt hij als je eraan komt, wacht maar af!! Wat heb jij trouwens een boel kinderen over de vloer vandaag! Volgens mij blijft het vandaag redelijk droog (hoop ik voor je!)

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 09:01

Ik ben hier nog maar zo weinig, maar 'k las het verdrietige bericht van Madelief88. Heel erg veel sterkte voor jullie in deze moeilijke tijd!!

Suzanne, wat een schattige lammetjes-foto's!

Karina, dat geeft vast een super heerlijk gevoel, zo ziet het er in ieder geval wel uit! Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 09:02

Frankiej: Gefeliciteerd!

soeske: wat schattig!!!

Heidi: Dat zeg ik ook altijd in het restaurant...die ogen van mensen soms als ze het bord zien! Geweldig! Moet ik dit echt allemaal opeten

Karina: Dat ziet dr nog is ontspannen uit! Leuk hoor!

Saida: wooow wat een kinderen, moet er niet aan denken Tong uitsteken veel te druk!!!!

Terwijl iedereen lekker vakantie heeft kan ik nog gewoon naar school Clown oke ook maar 1 dag, maar moet nog steeds gewoon huiswerk maken.
Gister met felix gebeld, hij komt volgende week woensdag weer Go jij! Go jij! maar zaterdag moet ik hem naar het vliegveld brengen...en gaat hij naar Amerika. Hopelijk kom ik nou wat sneller mn paardje tegen, dan gaan die 3 maanden een stuk sneller!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 09:12

Jasmijn en Madelief: Hoe gaat het nu met jullie?
Het is wel goed om even weg te zijn denk ik, Jasmijn. Probeer er in ieder geval leuke dagen van te maken.

Peet: Volgens mij heb jij echt een ontzettend mooie omgeving in de buurt. Jij gaat echt vaak buitenrijden.
Ben ik wel een beetje jaloers op Bloos

Michelle: Jij bent flink op jacht! Ben benieuwd of dit dan eindelijk is wat je zoekt.

Suzanne: Wat een ontzettend grappige foto's!!! Ze kunnen wel een carrière beginnen in de springsport Knipoog

Saida: Mijn moeder heeft gisteren nog de hele dag last gehad van haar vingers. Vandaag doet het gelukkig niet zoveel pijn meer. Maar het zijn lelijke wondjes die niet zomaar overgaan.
De boer is inderdaad nog niet zo heel erg oud, ik vind wel heel sneu voor die man. Het lijkt me zo moeilijk om ineens heel veel dingen niet meer te mogen doen. En dat je geest dan wel wil, maar je lichaam niet meer.
Heeft Cipke nog koorts?

Heidi: Jullie hebben er zo te lezen echt een mooie dag van gemaakt!

Djemo: haha, volgens mij ben je echt helemaal verliefd op je paard Nagelbijten / Gniffelen Maar het is ook een knappe heer, ik geef je geen ongelijk Knipoog

Karina: Wat heerlijk dat je zo zonder problemen op kon stappen.

Yenneke: Hoe gaat het rijden met jou en X-tremo nu? Kan hij al wat beter zijn balans vinden?

Aline: Kom je ook weer eens om de hoek kijken Knipoog Tot zo!! Haha!

Straks ga ik op weg naar Schoonoord, naar Aline toe Haha! Heb er nu al zin in, ben benieuwd hoe hard Fiesta's buik is gegroeid Nagelbijten / Gniffelen. Ik ben nu alleen heel hard aan het duimen voor mooi weer, want dat is wel zo mooi voor de foto's! En het is natuurlijk sowieso wel fijn.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 09:25

Sorry voor het niet bijreageren, na alle drukke dagen beloof ik dat ik weer helemaal terug kom!
Ga zo weg naar t station.

Sanne, ja het is gewoon heel moeilijk om te beseffen dat als ik naar mijn oma ga, dat niet meer opa&oma is. Gister heeft de moeder van mijn vriend gebeld en ruim een half uur aan de tel gehangen daarna zat ik natuurlijk weer huilend op mn bed. Vind het ook nog erg moeilijk om erover te praten.

Zaterdag ga ik natuurlijk ook Bandito ophalen, daar heb ik wel veel zin in. Helemaal een goede afleiding.

Nou doei, tot over een paar daagjes!

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 09:33

Jasmijn, dat is zeker even een fijne afleiding wanneer je Bandito gaat halen. Het verdriet wordt er niet minder om, maar het geeft je toch ook weer even een lichtpuntje, iets leuks in deze verdrietige tijd.

Sanne, ja zo af en toe gluur ik even om het hoekje Knipoog
Ik zie je straks, neem jij de zon mee of moet ik 'm eerst nog halen?
Nou, ik moet aan de slag, moest eigenlijk eerst nu je bed op gaan maken Haha!