Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Knappe Shenna!

en die galop is echt grappig haha
nooit verwacht! Daarna nog even stukje grondwerk gedaan. Over 2 weken weer les

. Dan baal ik echt dat Lord zomereczeem heeft. Vooral omdat de plukken haar die hij heeft wel ontzettend dik zijn.
)! Wat een blij ei was het weer! Opstappen gaat nu erg soepel, ook zonder zadel en zonder opstapje
En nu hij zo goed loopt kunnen we langzamerhand echt aan het werk!
, wie heeft ze als vader?
:
Ontzettend gaaf! Erg gaaf zo in het bos, wauw!
maar daar staat Fetse ook wel om bekend! Zijn er ook meerdere nakomelingen van Fetse? Of van haar moeder Nynke fan t reifdjild?? Ik ben benieuwd hoe jullie nakomelingen zijn qua karakter!!
kon ik maar met hem meegaan.... Wat wil ik hem graag zien!! Zijn bespiering is wel compleet weg zeg.. Maar ja dat kan je ook verwachten na zoveel tijd. Ik heb hem begin juli voor het laatst gezien.... meneer heeft een dikke vakantie achter de rug. Maar voor een nét 4 jarige ook wel ok, even een pauze. Voor ik afscheid moest nemen liep hij zalig ontspannen over de rug en aan de contact teugel, zelfs in de galop. Dus dát kon nu even bezinken. Ik kan echt echt niet wachten
Zuchini schreef:Wat een gave paardjes komen er weer voorbij! Shenna is leuk Celine![]()
Mijn grote vriend gaat morgen éindelijk vliegenkon ik maar met hem meegaan.... Wat wil ik hem graag zien!! Zijn bespiering is wel compleet weg zeg.. Maar ja dat kan je ook verwachten na zoveel tijd. Ik heb hem begin juli voor het laatst gezien.... meneer heeft een dikke vakantie achter de rug. Maar voor een nét 4 jarige ook wel ok, even een pauze. Voor ik afscheid moest nemen liep hij zalig ontspannen over de rug en aan de contact teugel, zelfs in de galop. Dus dát kon nu even bezinken. Ik kan echt echt niet wachten

maar werden nog steeds 2e en 3e vd 10 met 188,5 en 192
op de tweede dag 2 mooie proeven gereden met 2x 3e vd 8 en 198 en 202 pt met 0,5pt los van nr 2 daarmee staat de teller alweer op +15. toch wel trots hoe we in het M1 nog steeds zo goed scoren tussen allemaal dames en heren die toch wel 20+ zijn en vele male meer ervaring hebben
fotos volgen nog