3x 1 x per dag
3x 1 x per week
3x 1 x per maand
En idd niet uitspoelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Dominique schreef:Hè balen.. Ik woon in regio Den Haag.
Ik heb zelf de Raaphorst daar ben ik heel tevreden over.
Misschien kan ik mijn vraag hier ook wel voorzichtig stellen, ik heb net zoveel goede als slechte ervaringen gelezen over de Dectomax injectie. Mijn paard is resistent geworden voor de Bye Mite en het wassen. DA vroeg zich af of de injectie dan niet mogelijk een oplossing biedt. Ik heb zoiets van, als het niet werkt maar ook geen schade aanbrengt, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. En wie weet helpt/werkt het wel.
Ik geef haar nu finecto sinds 2 weken en dat wil ik nog even een kans geven. Merk nog geen verschil maar hoorde van meerdere mensen dat je na ongeveer 5-6 weken resultaat ziet. Ook onder het mom; baadt het niet schaadt het niet..
Daarom wilde ik graag nog wat dierenartsen spreken over hun mening over de dectomax.
_Dominique schreef:Hè balen.. Ik woon in regio Den Haag.
Ik heb zelf de Raaphorst daar ben ik heel tevreden over.
Misschien kan ik mijn vraag hier ook wel voorzichtig stellen, ik heb net zoveel goede als slechte ervaringen gelezen over de Dectomax injectie. Mijn paard is resistent geworden voor de Bye Mite en het wassen. DA vroeg zich af of de injectie dan niet mogelijk een oplossing biedt. Ik heb zoiets van, als het niet werkt maar ook geen schade aanbrengt, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. En wie weet helpt/werkt het wel.
Ik geef haar nu finecto sinds 2 weken en dat wil ik nog even een kans geven. Merk nog geen verschil maar hoorde van meerdere mensen dat je na ongeveer 5-6 weken resultaat ziet. Ook onder het mom; baadt het niet schaadt het niet..
Daarom wilde ik graag nog wat dierenartsen spreken over hun mening over de dectomax.
mindful schreef:kunnen jullie cydectin zo kopen zonder voorschrift?
Mijn veearts koopt een 5 liter bus en geeft me dan voor drie maanden mee, ik heb laatst 24 euro betaald dacht ik, vrij goedkoop dus. Hij raadde mij aan om maandelijks toe te passen in het begin, dus 1 x per maand, 3 maanden na mekaar
mindful schreef:kunnen jullie cydectin zo kopen zonder voorschrift?
Mijn veearts koopt een 5 liter bus en geeft me dan voor drie maanden mee, ik heb laatst 24 euro betaald dacht ik, vrij goedkoop dus. Hij raadde mij aan om maandelijks toe te passen in het begin, dus 1 x per maand, 3 maanden na mekaar
Jackytje schreef:mindful schreef:kunnen jullie cydectin zo kopen zonder voorschrift?
Jij kan het in België wel verkrijgen dus? Denk dat ik dat ook eens ga navragen dan. Sarnacuran nog één kans gegeven, maar zelf nu na volledig volgens het boekje (lees 4 paarden, spullen die direct in contact zijn gekomen én stallen behandelen) te behandelen nog altijd jeukende paardenIk vermoed dus helaas ook resistentie.
mindful schreef:Duhelo schreef:
180 ml voor drie keer. Dan heb je 3 keer voor maar 600 kilo gedoseerd?
volgens hem heb je minder nodig als je op de rug aanbrengt