Ik reageer ook maar weer eens even. Had jullie nog steeds foto's beloofd. Vandaag hadden Cambalache en ik onze eerste wedstrijd. Deze was wel onderling. Hij was erg braaf en relaxed. In de aanleuning was hij wel gespannen en dus ook oliebol punten. Hij ging tijdens het hals strekken er vandoor, in beide proeven . Tweede proef was hij nog meer gespannen door de trailers aan de zijkant en paarden die langs liepen. Ik ben allang blij dat hij ontzettend braaf was en het ook leuk vond.
Leuke foto's! Eerste wedstrijden zijn altijd spannend, ook als ze onderling zijn… Fijn dat je dan toch gewoon plezier hebt gehad! Volgens mij vergeten heel veel mensen dat tijdens wedstrijden…
Chimanga weer naar de achtertuin verhuisd gisteren. Weer helemaal blij met mijn uitzicht (Ja, ze wordt steeds witter, Nee ze is niet erg schoon van zichzelf )
PrizTwir
Geplaatst: 31-03-14 15:21
Mooi paard! Ik blijf altijd rustig en vind het altijd leuk. Positief blijven
Faya_barock
Geplaatst: 31-03-14 15:40
Van het weekend eens Vlo in de Biotex gezet, en ja wat doe je dan met zo'n wit paard.... Foto's maken
BabFer
Geplaatst: 31-03-14 17:17
Nombrado: fun met die bal Lrtje: super foto! Prinslover: zalig zo op het strand. Ydnew: Knappe merrie, de bespiering komt wel Evelynbeek: Ik heb je topic ook gelezen, wat een mega knappe man. En die manen, super! Pluimpje: wat een knapperd heb je daar zeg! Nooit gehoord van het ras, maar wel mooi! rebecca1994: ze komt precies uit de wasmachine. Priztwir: leuke foto's, hij ziet er goed uit. Fijn dat het zo goed gelopen is. My Chimanga: Zie ze genieten! Fayabarock: Knap hoor en stralend wit!
Ik heb voor de gelegenheid een topic gemaakt over mijn 2.
Ondertussen ben ik met Ferrari begonnen onder het zadel. Heb hem eerst wat laten aandikken (stond vrij dun toen ik hem kocht). In die periode vooral grondwerk en gewerkt aan de opvoeding. Hij is een heel project.
Haii Op de manege staat een hele mooie Fries, Joppe. Ik mag elke les op hem rijden Dit ben ik met Joppe. Foto stond op Penny.nl dus heb hem daar maar van gekopieërd.
Ik heb een poownie die heel veel last heeft van vliegen/muggen/dazen en de bulten ervan in de warmere periodes, dus heb een nieuwe vermomming voor hem gekocht. Moest gelijk worden gepast natuurlijk
En dit is hem als gemaskerde zebra, samen met Lakaj op de achtergrond
Lau
Geplaatst: 11-04-14 08:58
Mijn knappe poowns door juliette
unamie
Geplaatst: 13-04-14 00:19
Is al weer een tijd geleden dat ik hier iets geplaatst heb Zal morgenochtend even bijlezen en reageren.
Van de week een fotoshoot gehad met de altijd vrolijke, energieke en fanatieke Labrusca in onze "achtertuin" Ben zo blij met deze foto's!
Dank jullie wel! Ben heel blij met de foto's van Labrusje en natuurlijk ook met Labrusje zelf!
@PrizTwir Fijn dat je zo lekker gereden hebt! Behalve dan die uitgestrekte halsstrekking
@My_Chimanga Zo heerlijk dat ze weer de wei op kunnen! Mooi tuig heb je Hou erg van bruin!!
@Faya_barock Vlo ook weer lekker wit voor zolang het duurt Er is speciaal spul uit Spanje waar ze heel wit van worden heb ik gelezen op de barokke FB pagina. Wat ziet ie er gaaf uit zo met die optoming!
@RebeccaC Leuk dat je met je jonkie aan de slag kunt!
@Duijfje Kusje van Labrusca terug
@Bumblehorse Prachtige stoere foto
@KittyDylan Fijn dat je elke week op hetzelfde paard mag rijden!
@Drunksheep Dit topic is niet voor zebra's bedoeld Grappige deken!
@lrtj_ Knappe Fries!
@Luckystory Mooi diertje Heb een zwak voor aalstrepen!
Onze lusitano "Festa" vandaag weer mee gehad op een uurtje buitenrit met trouwe gasten, wat meer vrienden zijn dan gasten.....rustig aan....2 kleine galopjes maar ze deed het geweldig!!! even een paar foto's geschoten vanaf mijn paard ( Sita )("festa" betekend overigens "feest" in het Portugees en haar naam doet haar eer aan!! echt een feestje om te rijden!)
Ze gaf problemen met het omdoen van het hoofdstel...einde vorige week ook met haar weg geweest en toen werd het beter....vandaag geen probleem...jippie!
Laatst bijgewerkt door ydnew op 15-04-14 00:49, in het totaal 1 keer bewerkt