haha ja, iedereen zegt altijd dat ze zulke grote oren heeft! Maar er zit een soort krul in naar achteren.. PP, ik hoop niet dat ze nog groeit! haha, maar ietsjes zal het nog wel... ze is nu 5.
Groningers hebben idd grote oren Zomer met haar maatje, ook een Groninger!!
Haha, die heeft inderdaad ook wel een lekker maatje oren
Vandaag weer bij m'n drachtige muts geweest & Het veulen gevoeld voor de 2e keer!!! Ze zit nu op 256 dagen & begint al met dr uier ontwikkeling *Eerste tietenfoto van dit jaar in het topic*
Haar buik groeit ook, maar nog niet zo erg zichtbaar op de foto
Ze is op 15 april uitgerekend! Ze straalt inderdaad ja, ze is ook nóg aanhankelijker (ik wist niet dat dat kon ) geworden dan normaal, ze wil alleen maar knuffels en aandacht Ik kan niet wachten tot het zover is!! Tegen die tijd komt er ook wel een Topic
@ PinkPrincess, leuke foto! Wel erg jammer dat ie zo wazig is! Spring je ook wel eens onder het zadel met hem?
@ Onley, ze ziet er toch wel érg mooi uit hoor! Het ziet er naar uit dat ze leuk kan bewegen
Dit is mijn - knorrige - Knabstrupper weer, even mijn nieuwe laarzen showen
Sjolvir
Geplaatst: 20-01-12 23:22
Knappe Dessy!!!
En alle anderen, mijn favourite onderdeel aan mijn paarden vind ik de oortjes.. (vooral die van mijn fjord, want daar zitten van die leuke signaal puntjes op, die kan zo bij schiphol gaan werken.)
Drunksheep, nou wil ik niet vervelend doen, maar dan moe je wel INZOOMEN op die laarzen, nu kan ik ze nog niet goed zien . Veter hele voorkant? Heb je ze duidelijker?
Laatst bijgewerkt door Sjolvir op 20-01-12 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt
PinkPrincess
Geplaatst: 20-01-12 23:23
wat zijn dat voor een laarzen ?? heb je foto dichtbij ??
Zijn Lipica laarzen, dus helemaal op maat gemaakt hihi
En jaja, hier is een foto van dichtbij; http://img18.imageshack.us/img18/3218/bokth.jpg Moesten eigenlijk voor de mooi nog iets strakker dichtgesnoerd, maar had ze toen voor het eerst aan.
OH, die zijn wel heel chique in combi met barokke paarden. Ik had ze alleen dan weer zonder lakneuzen genomen, aangezien ik die bij de 1e x dragen al zou hebben beschadigd. (ben nogal een kluns)
Ik heb ze ook alleen voor de wedstrijden hoor, maar moet ze even inrijden voor ik er zondag mee start. En dat was mijn idee ook bij de veters, lekker Barok tintje eraan. Erg gaaf! Stuur je zo ook een link trouwens Sjolvir
Wat een schitterende paarden zie ik hier voorbij komen! Zal mijn verzorgpaard ook meteen maar voorstellen: Santos, Friese ruin, wordt in mei drie jaar.
sanapril
Geplaatst: 21-01-12 17:09
Weer heel wat knaps voorbij zien komen hier.....
Vanmiddag tussen de buien door even op April gestapt voor een stapritje. Die is mislukt.... hihi Goede nieuws is wel dat ze weer helemaal goed loopt