[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:19

Prinslover schreef:
Jellie: Tsjee.. balen!!! En je verteld voor het gemak niet even dat je een paard op proef hebt... :o ? Wat voor 1 was het er, weer een fries? Of een anda?

Jammer hoor.. het zit niet echt mee he?
Gisteren weer gelest! :D Hij ging weer goeehoed. Chico pakt alles echt heel snel op, hij is zo slim :D ! En dat rijd wel fijn. Verder nog steeds met de basis bezig, en dat kost nog heel wat tijd eer dat het goed bevestigd is.. maar dan hebben we straks ook wat :D . Ben iig totaal niet ontevreden hoe het gaat, ben mega trots op mn kanjer :+:

Had express al niets geschreven omdat we met de vorige 2 al pech hadden.
T was geen anda of fries maar wel een stoer ventje.
Had eik een leuk topic willen maken als hij goed was maar toch ff een foto en filmpje.
Afbeelding

Afbeelding

http://www.youtube.com/watch?v=z4IdC_75aPQ

Fijn dat chico zo goed leert, knappe vent +:)+

edit
Succes en sterkte met t ontballen van Macho :(:)

lau, lekker dat t weer zo goed ging +:)+

Prinslover leuke pics geplaatst..

Saida, wat fijn te lezen dat t internaat zo gezellig is :)

Soeske ook leuk pics.

Jellie

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:26

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:26

Da's niks voor mij. :)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:33

lakshmi schreef:
Zilfstar: aaaah pijnlijk! Wat zegt hij ervan, gaat het lang duren? Hopelijk is het snel weer over!

Op zich gaat het, nu zo'n 4 mnd na de val, best goed. De beweeglijkheid in de schouder is bijna terug op normaal. Maar door het oefenen (opdrukken van gewicht enzo) gebruik ik ook de nek en rugspieren en die hebben een flinke klap gehad van het 2 maanden niet ontspannen op mijn rechterzij slapen. En natuurlijk het opvangen van het trauma zowiezo. Regelmatig masseert hij dat los, maar nu de laatste paar keren niet. Dus ja... Ik hoop over een paar weken klaar te zijn met fysio. Hij doet er nog geen uitspraak over...

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:35

Meld mij ook even, ik ben idd ook ziek maar ik was zaterdagavond al niet lekker. Zondag even rustig aan gedaan, maandag MOEST ik werken want mn collega is op vakantie. Heb daar de hele dag op pillen en druppels rondgelopen haha := Dinsdag toch naar Karina, maar achteraf hoor ik dus dat ik niet de enige was die niet helemaal fit was haha :D Maar het was super gezellig en Sol is echt een prachtpaard! Echt zo erg van Veludo, hij had toen ook al zo'n kriebels. Misschien idd toch maar prednisolon ofzo want zo kan het ook niet langer. En tis zo'n visueuze circel, het jeukt dus ze gaan schuren, daardoor jeukt het nog erger en gaan ze nog erger schuren, etc.

Gister heb ik nog echt zaligmakend op Suevo gereden, echt heerlijk. Dus ik pik even lekker de roze wolk in want hij liep als een zonnetje :+: Binnenkort komt Yen mij even helpen met de dubbele longe, wordt ook vast erg gezellig! (Karina jij bent natuurlijk ook welkom als je het niet al te ver vindt!)

Nu ga ik snel even een rondje met de hond lopen en dan weer terug onder mijn dekbedje op de bank, moet morgen ook werken (vandaag ook gewoon gegaan dus ik hoop wel dat t niet erger wordt).

Verder lees en leef ik heel erg met jullie mee maar heb geen tijd om t bij te houden!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:57

Ik was vorige week vrijdag jarig en had geld gevraagd voor een winterdeken of een borsttuig voor Jippe :P
Heb een aardig bedragje gekregen :Y) en heb eigenlijk mijn zinnen gezet op een barok/ middeleeuws voortuig (a la Ladyhawk! zwart, mag met rode accenten of zilveren beslag hihi).

Nou heb ik heir al eens een tip van een winkel gekregen maar kan het niet terug vinden |(

Wie o wie heeft tips (of heeft er eentje te koop) waar ik zoiets kan vinden??

Heb ook al een ad op EA gezet.

Jippe had gisteren een halstertouw om zijn nek liggen en dat ging super dus denk dat ie er wel makkelijk aan went.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:00

Iedereen beterschap :(:), ik ben ook al de hele week ziek, net een uur geslapen maar mijn stem is weer weg. Ik had hem net terug :\

Zilfstar schreef:
Ach ja, toen ik voor mijn paard ging rondkijken (Friezen) had ik allerlei leuke namen bedacht: Orion, Thunder, Black Magic, Black Jack (onze hond heet Black Jinto...), Inuendo (Manlief is gek van Queen)...

(verder stonden op de lijst Donder of Bliksem (beide gekozen door mijn zoon haha, dochter van 4 kwam met Schattie en Lieffie aanzetten :+ )

En toen kwamen we die stal in bij het paard waar het helemaal mee klikte. Hij heette Jippe en tsja... het WAS gewoon Jippe. Zijn hele uitstraling (zie profiel hihi). Hij luisterde ernaar, zag er ook zo uit en de kinderen kunnen het goed uitspreken en schrijven! Dus...

Ach ja, zolang het bij het paard past is het geen probleem toch, juist die 'lompe' namen zijn altijd leuk :D.

Jellie schreef:
Ik had deze paardjes nog gezien, vond ik ook erg leuk http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... ppers.html

Daar heb ik er eentje van, maar dan de ongestipte versie :Y) En ze zijn leuker als vaak wordt gedacht hoor.
Ze staan ook bekend als het pippi paard en aangezien veel mensen niet weten dat ze er ook effen van hebben, schijn ik vaak een PRE te hebben :')
Maargoed anyways, het zijn hele lieve, werkwillige paarden. Ze zijn heel veelzijdig en héél gevoelig. Niet dat ze overal van schrikken hoor.
Maar neem mijn paard, hij is zó erg geschrokken dat 'ie dwars door al het lint is gegaan van de bak tot 'ie niet meer verder kon.
Toen moest ik hem nog terug krijgen en hij was doooodsbenauwd voor de plek waar het gebeurd is. Hij kruipt dan echt in je.
Het zijn echt zulke lieve, gevoelige paarden. En als je een band met ze hebt doen ze álles voor je. Als je ze maar met respect behandelt.
De arme schat is alleen zo erg door het lint gegaan [letterlijk en figuurlijk] dat 'ie nu allemaal wondjes heeft en onregelmatig is.
Maargoed, voor dat zoiets gebeurd moeten ze écht in paniek raken en dat gebeurt niet snel. Maar als het gebeurt is het echt ernstig :=
Verder zijn ze ook heel grappig en heel slim, leergierig. Maar als jij lui bent is hij het net zo goed. En als hij je perongeluk pijn doet schrikt hij erger dan jij.
Als mijn paard bijvoorbeeld perongeluk een kopstoot geeft schrikt 'ie zo erg, hij heeft dan echt zo'n vet schuldgevoel :(:)

bedouin schreef:
Iemand bekend met de zadelmarkt in Urk?
Ik weet niet of jij een auto tot je beschikking hebt Martine, maar volgens mij is deze groot: http://www.zadelmarkt.nl
Verder in Amsterdam Zuid maar ze hebben nooit de spullen eerder uitgestald gehad, maar ik vond het initiatief wel leuk: http://www.ruiterruil.nl
En verder zijn er heel veel internetshops die niet te duur zijn maar kennis van kwaliteit heb ik ook niet zo van n plaatje.

Hmm je kan het beste even kijken, wij hadden een hoofdstel waarvan het ene deel cob was en het andere deel full. Het klopte van geen kanten.
Verder heb ik er niet echt ervaring mee, mijn moeder is er eens geweest. Er zijn zat leuke dingen maar je moet gewoon goed kijken ;)

[Edit]Toevoeging over Knabstruppers :+:

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:04

Beterschap allen, weet dat de Sahara helende kwaliteiten heeft, veel wind en veel zacht zand is toch nog ergens goed voor.

Iedereen ziek in Nederland, Martine dat klinkt helemaal niet goed!

Ok helemaal naar Urk vergeten we gewoon, die zadelmarkt klinkt niet goed.
Ja dat ruiterruil, niet lachen hoor, maar de moeder van het meisje wat dat heeft opgezet staat in een tatoowinkeltje en heeft alles wat te koop is 'achter' liggen. Ze weet wel veel en volgens mij rijd mams ook, maar ik heb haar nooit echt uitgehoord, ben al wel 2 x langsgefietst omdat ik toen stangbitten zocht maar de maat die zij bij de hand had liggen was net te groot en al het andere lag toen opgeslagen,...
J aik was ook wel gecharmeerd van dat berberzadel, stel je voor om dat terug naar Tunesie te slepen! :=
Oh joh ik heb al in alles al gereden, gaan we gewoon op een parkeerplaats oefenen met je; de 1ste keer in n automaat in Amerika, werd ik direct aangehouden toen ik vanaf het vliegveld kwam rijden toen wist ik nog nauwelijks hoe alles werkte, ik kreeg t spaansbenauwd van die politieagent, had mn voet op de rem omdat ik niet wist hoe die in de parkeerstand moest. !"Ja hoor!" :)) riep ik nog "ik weet hoe die werkt!" :n _O-
Jaahaa Monique had mij al gehyved met de vraag of jij het was en over je mams, ik schreef dat je misschien wel op het forum zou komen en dacht dat jullie heel misschien wel op die manier vanzelf in contact zouden komen. Ik ken haar zelf niet van reallife alleen van schrijven. Ik vond het niet zo gepast om haar jouw email te geven. Zij komt vaak op Djerba en kent ene Hakim goed op wiens paard zij meestal reed, Hakim doet net alsof hij in een bedouinentent woont, komt van een welgestelde familie volgens Abderrahim. Monique melde dat hij zijn paard had verkocht,... Effe roddelen! :oo
O heb je al berichten geplaatst? *\o/*

Knabstruppers? :? Ik moet even bij gaan lezen!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:08

Drunksheep schreef:
Daar heb ik er eentje van, maar dan de ongestipte versie :Y) En ze zijn leuker als vaak wordt gedacht hoor.
Ze staan ook bekend als het pippi paard en aangezien veel mensen niet weten dat ze er ook effen van hebben, schijn ik vaak een PRE te hebben :')
Maargoed anyways, het zijn hele lieve, werkwillige paarden. Ze zijn heel veelzijdig en héél gevoelig. Niet dat ze overal van schrikken hoor.
Maar neem mijn paard, hij is zó erg geschrokken dat 'ie dwars door al het lint is gegaan van de bak tot 'ie niet meer verder kon.
Toen moest ik hem nog terug krijgen en hij was doooodsbenauwd voor de plek waar het gebeurd is. Hij kruipt dan echt in je.
Het zijn echt zulke lieve, gevoelige paarden. En als je een band met ze hebt doen ze álles voor je. Als je ze maar met respect behandelt.
De arme schat is alleen zo erg door het lint gegaan [letterlijk en figuurlijk] dat 'ie nu allemaal wondjes heeft en onregelmatig is.
Maargoed, voor dat zoiets gebeurd moeten ze écht in paniek raken en dat gebeurt niet snel. Maar als het gebeurt is het echt ernstig :=
Verder zijn ze ook heel grappig en heel slim, leergierig. Maar als jij lui bent is hij het net zo goed. En als hij je perongeluk pijn doet schrikt hij erger dan jij.
Als mijn paard bijvoorbeeld perongeluk een kopstoot geeft schrikt 'ie zo erg, hij heeft dan echt zo'n vet schuldgevoel :(:)

Heb net ff in je profiel gespiekt en ik vind je paardje geweldig! Ik ga eens verder googlen op het ras.
Ben ooit in polen geweest en daar was iemand die had zo'n dekhengst. Was erg onder de indruk van het paard.
Wel erg sneu dat je paardje nu onregelmatig is. Hopelijk knapt hij gauw op :(:)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:08

Karina -> Ik zou er zowiezo voor zorgen dat er geen spullen als ballen oid in de paddock liggen waar ze lopen.
Mochten ze wel schrikken en gaan rennen weet je maar nooit hoe dat afloopt.
Maar verder gewoon laten gaan en niet al te veel aandacht aan besteden.
In Enkhuizen was er vanavond vuurwerk en we konden de knallen zeer goed horen.
Klinkt wel anders als schieten, en verder weg, maar toch zijn de paarden dat natuurlijk niet gewend.
Ze stonden af en toe die kant op te kijken en te luisteren, verder reageerden ze er niet op.
Afgelopen 2 jan. toen het bollenbedrijf van 200 mtr. verderop in de brand stond bleven de paarden ook heel rustig.
Toen stonden ze wel binnen, maar de knallen van de ontploffingen klonken wel erg dichtbij zeiden de eigenaar en z'n dochter.
En de geur van brand was in het begin overduidelijk omdat de wind onze kant op stond.
Gelukkig ging die draaien want de vonken zagen ze ook over het terrein vliegen.
Ondanks alle tumult van brandweer, politie, omstanders e.d. is niet één paard onrustig geweest.
Hoe reageren je paarden op vuurwerk?

Wanda -> Jij/jullie maken goed vooruitgang met Jippe!
Ben best wel jaloers dat jullie met het hele gezin met paarden bezig zijn.....
Ik doe alles alleen, wat ik echt niet erg vind, maar als dat wel eens zo om me heen zie/hoor/lees dan zou ik wel eens willen dat Frits en de kinderen er ook meer interesse in zouden krijgen.
Ietsje maar, al is het maar 1x in de 2 weken bij wijze van dat ze meegaan.....

Sanne -> Thnx voor het duimen alvast! (tussen 12 en 1 ;) )
Vorig jaar heb ik haar voor de aankoop laten keuren en daar kwam ze prima doorheen.
Ben wel benieuwd hoe het nu gaat.
De laatste tijd loopt ze steeds iets kort in het begin en naarmate ik met haar bezig ben en ze warm wordt loopt ze goed.
Vanavond vrij gelongeerd, dus zonder lijn, en nu liep ze ook prima.
Hopelijk morgen ook!

Nadia -> Welkom hier! :+
Leuke paarden heb/rij je!
Vooral Pathos is om te :9

Vanaaf Rints vrij gelongeerd, dus zonder lijn eraan, en ze liep goed.
Duimen jullie morgen voor ons dat ze dan ook zo loopt?
Dan komt ze zeker weten goed door de keuring! *D

Bah, heb begin deze week weer eens varkensvlees gegeten, en er zitten nu 6 van die pijnlijke pukkels in mijn hals en nek.
Ik kan er echt niet tegen en eet het ook vrijwel niet, behalve boterhambeleg dan.
Ben al weer druk in de weer met applicatievloeistof, des te eerder zijn ze weer weg..... :(

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:12

Jellie schreef:
Heb net ff in je profiel gespiekt en ik vind je paardje geweldig! Ik ga eens verder googlen op het ras.
Ben ooit in polen geweest en daar was iemand die had zo'n dekhengst. Was erg onder de indruk van het paard.
Wel erg sneu dat je paardje nu onregelmatig is. Hopelijk knapt hij gauw op :(:)

Voor ik bij Moravita reed wist ik er ook niks van, maar nu ik er zelf eentje heb zou ik áls ik er ooit een paard bij wil, weer een Knabstrupper willen :))
Ja, ik vind het ook sneu, heb het nog even gekoeld en de schaafwondjes ingespoten met Acederm. Hopen dat het sukkeltje morgen beter is :+:

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:14

_Saida_ schreef:

Ik hoop dat ze zo blijft lopen voor je, ik weet niet precies wat er is/was, maar duimen kan geen kwaad :D

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:28

Drunksheep schreef:
_Saida_ schreef:

Ik hoop dat ze zo blijft lopen voor je, ik weet niet precies wat er is/was, maar duimen kan geen kwaad :D

Rintske wordt morgen klinisch gekeurd voor de verzekering. ;)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:33

Okee, nouja, veel succes dan alvast :D

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:44

Zo ik ben braaf aan het bijlezen gegaan vanavond maar het was weer een boel dames. Even kijken wat er zo uit me hoofd is blijven hangen.

Heidie de beslissing genomen met Macho, goed over na gedacht zo te lezen en ik denk inderdaad een goede beslissing. Hakkie takkie weg zakkie kleine Pitbull!

Dan een boel rijtechnische dingen sja ik heb er te weinig kaas van gegeten om er wat van te zeggen en hou dat mooi voor de mensen die er verstand van hebben zodat ik er mijn ding weer van op kan steken 8-)

Dan mooie foto's gezien! Wat een heerlijk topic is dit toch +:)+
En Ilona ouwe quotes naar boven gehaald, inderdaad de tijd vliegt echt joh! Ik merk het zelf. Als ik naar mijzelf alleen al kijk hoe veel er veranderd is ten opzichte van vorig jaar en al helemaal van 2 jaar terug! Hoe snel dingen gaan is soms niet te bevatten als je terug kijkt! (al lijkt het soms als je er midden in zit echt eeuwen te duren) :o

Martine super dat het nu zo goed gaat met Flaaf! Hopelijk was het echt het keerpunt zoals ik al zei! Ik gun het je van harte meid!

Dan heel veel beterschap aan alle zieken en snotterigen! :(:)
En Karina ik doe het nu alvast, van harte gefeliciteerd morgen!

Saida heel veel succes morgen bij de keuring!

En Drunksheep van harte welkom hier! Mooi paard heb je en hoe je het ras omschrijft zou je het ook over een Lipizzaner kunnen hebben joh! Echt heel leuk die overeenkomst zo!

Wat een dag was het vandaag he! Ik ben heerlijk aan het genieten van mijn extra week vakantie en dan heb ik ook nog eens zo'n weertje! Ik ben met een vriendin een heerlijke buitenrit gaan maken en dat was zo genieten dat ik de woorden niet vind om het hier te omschrijven! Heeeeelemaal ontspannen in ieder geval, Carpiola is tegenwoordig zo'n voorbeeldig paard!
Enne... ik ben 'rastafarie' geworden haha, we gaan veel zwemmen van het weekend en mijn haar zit nu zeg maar "makkelijk". Ik heb hier en daar wat jeuk, het zit hier en daar wat strak maar het staat boven verwachting cool! :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:58

wow, wat een drukte weer...

alles gelezen maar hier moet ik toch ff op reageren:
borderjay schreef:
Oehhhh,honingrum is écht lekker! Ik heb een keer zo'n fles bij Gall&Gall gekocht! Maar als je er te veel van drinkt ga je echt héééél erg eng dromen,wist je dat?

oh vandaar dat een dronken vrouw een engeltje in bed is??!!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:58

_Saida_ schreef:
Karina -> Ik zou er zowiezo voor zorgen dat er geen spullen als ballen oid in de paddock liggen waar ze lopen.
Mochten ze wel schrikken en gaan rennen weet je maar nooit hoe dat afloopt.
Maar verder gewoon laten gaan en niet al te veel aandacht aan besteden.
In Enkhuizen was er vanavond vuurwerk en we konden de knallen zeer goed horen.
Klinkt wel anders als schieten, en verder weg, maar toch zijn de paarden dat natuurlijk niet gewend.
Ze stonden af en toe die kant op te kijken en te luisteren, verder reageerden ze er niet op.
Afgelopen 2 jan. toen het bollenbedrijf van 200 mtr. verderop in de brand stond bleven de paarden ook heel rustig.
Toen stonden ze wel binnen, maar de knallen van de ontploffingen klonken wel erg dichtbij zeiden de eigenaar en z'n dochter.
En de geur van brand was in het begin overduidelijk omdat de wind onze kant op stond.
Gelukkig ging die draaien want de vonken zagen ze ook over het terrein vliegen.
Ondanks alle tumult van brandweer, politie, omstanders e.d. is niet één paard onrustig geweest.
Hoe reageren je paarden op vuurwerk?

Wanda -> Jij/jullie maken goed vooruitgang met Jippe!
Ben best wel jaloers dat jullie met het hele gezin met paarden bezig zijn.....
Ik doe alles alleen, wat ik echt niet erg vind, maar als dat wel eens zo om me heen zie/hoor/lees dan zou ik wel eens willen dat Frits en de kinderen er ook meer interesse in zouden krijgen.
Ietsje maar, al is het maar 1x in de 2 weken bij wijze van dat ze meegaan.....

Sanne -> Thnx voor het duimen alvast! (tussen 12 en 1 ;) )
Vorig jaar heb ik haar voor de aankoop laten keuren en daar kwam ze prima doorheen.
Ben wel benieuwd hoe het nu gaat.
De laatste tijd loopt ze steeds iets kort in het begin en naarmate ik met haar bezig ben en ze warm wordt loopt ze goed.
Vanavond vrij gelongeerd, dus zonder lijn, en nu liep ze ook prima.
Hopelijk morgen ook!

Nadia -> Welkom hier! :+
Leuke paarden heb/rij je!
Vooral Pathos is om te :9

Bah, heb begin deze week weer eens varkensvlees gegeten, en er zitten nu 6 van die pijnlijke pukkels in mijn hals en nek.
Ik kan er echt niet tegen en eet het ook vrijwel niet, behalve boterhambeleg dan.
Ben al weer druk in de weer met applicatievloeistof, des te eerder zijn ze weer weg..... :(

Hee ik duim voor je meid!!!
Tsja mijn man is ook langzaamaan omgeturnd hoor. Toen ie ineens doorhad dat het soms toch veel leek op boer zijn (wat hij vroeger wilde worden, hij heeft enkel jaren naast de boer gewoond) vind ie het steeds leuker. En ik probeer wel uit te kijken dat ik de paarden niet opdring aan de kids!! Ze moeten wel het uit zichzelf leuk blijven vinden. (Al kikt dochter vooral ook op haar fuchsiaroze rij-outfit). Als ze een keer niet willen, nou dan niet (wat resulteerde in lekker shoppen met mijn 4 jarige meid 2 weken terug haha. Kwam met laarzen een jurkje en een stoere rok thuis. Wordt nog wat als ze 14 is!) Maar zoals gisteren moest ik gaan mesten, dus dat gingen we doen. En dan komt ze vanzelf met meehelpen en erop willen zitten. En net zoals met Stefan: hij wil nu echt niet op Sando vanwege dat bokken. Dus als ik hem erop zou zetten gaat San zo de lucht weer in, door zijn spanning. Hij wil wel op Jippe maar dan MET singel. Prima dan wennen we dat paard daar eerst maar eens aan. Ach wie weet kan ik volgend jaar met staldag een demo voltige voor kinderen laten zien (Dochter zit op turnen en durft heel wat!) We zien wel.

Wat jij zegt over varkensvlees zet mij aan het denken. Ik heb een hele slechte huid, dwz van die kleine ontstekingen (lijkt op acne maar is het niet) op gezicht, nek, rug, benen. Ben al bezig zo min mogelijk vlees te eten maar miss moet ik vark eens helemaal laten staan!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:01

Regine, FOTO!!!

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:08

Zilfstar schreef:
_Saida_ schreef:

Wat jij zegt over varkensvlees zet mij aan het denken. Ik heb een hele slechte huid, dwz van die kleine ontstekingen (lijkt op acne maar is het niet) op gezicht, nek, rug, benen. Ben al bezig zo min mogelijk vlees te eten maar miss moet ik vark eens helemaal laten staan!

Ja helemaal uit je menu schrappen. Scheelt n stuk! En af en toe n druppeltje Tea tree oil. Op de huid of n paar duppels innemen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:14

@ Regine; Dat kan goed kloppen, beide rassen stammen af van paarden uit Frederiksborg. Het zijn kwa type alleen heel andere paarden :D
En gaaf, heb je dreads?

@ Bedouin; Klopt, varkensvlees is niet echt goed, zorgt voor veel vetbultjes. Sinds ik vega ben heb ik er een stuk minder :D

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:21

Foto, is niet echt duidelijk in t donker en zo dichtbij, maar die worden van het weekend vast wel gemaakt :D wordt vervolgd.

Het zijn geen dreads maar strak langs mijn hoofd gevlochten vlechten naar achter allemaal zeg maar.

Ja klopt Nadia, ik wist dat er een overeenkomst in de 2 rassen zat zat. Over de Lipizzaner kun je me echt alles vragen maar de Knabstrupper moet ik je schuldig blijven.
Er staan wel 2 Knabstrupper stippelversies bij ons op stal, een daarvan staat deze maand trouwens in de Bit. De witte stip op de achtergrond van de foto, is mijn Capriola. :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:27

Ja klopt dat er een artikel in de Bit staat. Vind het niet zo'n goed artikel eigenlijk :=, jammer dat Bit niet verder onderzoek doet. Er zijn namelijk dus niet alleen maar gespikkelde Knabbies :P

Ja, Knabstruppers zijn over het algemeen nog wat onbekender dan Lippi's en eerlijk gezegd; Heel veel weet ik er ook niet van. En van Lippi's helemaal niet :))

Maar dat soort vlechtjes zijn ook lachen, maargoed ik denk bij rastafari gelijk aan dreads haha :')

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:33

frankiej schreef:
wow, wat een drukte weer...

alles gelezen maar hier moet ik toch ff op reageren:
borderjay schreef:
Oehhhh,honingrum is écht lekker! Ik heb een keer zo'n fles bij Gall&Gall gekocht! Maar als je er te veel van drinkt ga je echt héééél erg eng dromen,wist je dat?

oh vandaar dat een dronken vrouw een engeltje in bed is??!!

Hoe wil jij het één rijmen met het ander, Frank? :=

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:36

Ik moet het artikel nog lezen, jammer dat het tegenvalt begrijp ik. Het helpt iig wel om het ras onder de aandacht te brengen.

Oww ja ik heb het niet handig opgeschreven nee, rasta is wat anders. Nouja ik heb een vlechtjeshoofd dus :+

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:43

Ik wil ook je haar zien Regine!!

Saida, Rints was toch al klinisch gekeurd toen je haar kocht? Ik ga wel voor je duimen, komt vast goed :))

Frank, gluperd, dat lees je wel he :D !

Jellie, oeeeh gaaf dier!!! Wat zonde van de afkeuring :(:)