[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:10

Ja, ik heb je topics over het spat van Taco ook gevolgd idd.. Echt zó zonde.. Kippevel bij de foto's / filmpje van je laatste wedstrijd...... brr. Ik vind het goed dat je niet zomaar opgeeft, want Taco en jij zijn wel écht een team samen, echt heel mooi om te zien. Maar ik geloof ook zeker dat jij dat met een ander paard ook zo zou kunnen krijgen. Aangezien je toch altijd op redelijk niveau met hem hebt gereden kan ik begrijpen dat je soms ook 'de drang' hebt verder te gaan. Maarja, geld he, paarden zijn zo'n dure hobby :+ .

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:13

Fjorden niet echt O:)
Taco heeft me maar 2800 gulden gekost :P

Ik moet echt verliefd worden op een paard en Bello is er zo eentje.... daarom nu ook weer even extra twijfel.
Maar dat zakt wel weer af.. ga morgen gewoon weer even op Taco rijden en dan vind ik hem weer net zo geweldig :D

Als ik ze nou aan huis kon houden O:)

Probleem is ook dat ik Taco niet zomaar kan verkopen.
Iedereen vind hem leuk voor zijn kunstjes maar niet voor zijn karakter... en hij is echt niet makkelijk :)

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:16

Kelly: Hoe groot is Bello? Voor de onervarenheid Spaanse ruinen bestaan ook :D .
Benthe: Ik vind het wel een beetje raar van je vriendin :+ .
SteefViana: Viana vind ik echt prachtig! Mooie foto's hoor.
Ilona: Wat is Chico toch een braaferd! :D

Nino was gister een bommetje. Laat ik het weer maar de schuld geven :P . Zo weer
er op!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:20

Ja, de aanschaf is punt 2. Ik doelde echter op onderhoudskosten := . Als dat minder was (als ik in lutjebroek zou wonen ipv regio Den Haag :') ) had ik misschien ook meer kans gehad op 2 paarden haha. Maarja, is ook dubbel zoveel tijd he? Nou Taco is en blijft een fjord, die zijn eigenzinnig, en hebben een lekker eigenwilletje of niet?

Aanschaf van een PRE, tsja, dat kost wel een paar 'duiten' := . Daarom heb ik Chico aangeschaft, een echte 'neppe' maar wel heel lief! Ik had helaas ook niet die duizende euries voor een super mooie PRE... Dan had ik nog even moeten doorsparen! En ik snap die extra twijfel wel hoor, heb je altijd met zulke momenten. Zo wilde ik eigenlijk een 6 a 8 jarige die goed was doorgereden, en wat koop ik, een 5 jarige die niks kan :z . Als het dan een dag minder gaat denk ik ook weer van, hmm, was het wel zo'n goed idee? Maar vaak maakt ie het de keer daarop weer helemaal goed! :D Wie weet wat de toekomst jou en Taco nog biedt..?!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:27

Een P.R.E. is inderdaad duur! Daarom ben ik voor mijn echte cruzado gegaan! Papa, P.R.E., mama een Andalusier. Hij lijkt net echt ,maar hij is nep :P

Iloon, jij hebt een super paard gekocht!! Hij hoort gewoon bij je!

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:31

En soms hen je ook mazzel met de prijs, zoals ik met Nino heb gehad :o .

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:47

het is idd een dure hobby maar toch zou ik hem voor geen goud willen missen.

kelly - ik kan jou gevoel best snappen je bent al zo ver met hem gekomen en je wilt eigenlijk nog verder maar door zijn spat gaat het niet,
ook ik heb jou topics met kippenvel zitten lezen/bekijken
misschien als je een ander paard koopt (ooit) dan kom je vast en zeker verder.

Iloon en Sanne - dan mogen jullie wel een ''neppe'' hebben maar ze horen gewoon bij jullie :D

en iloon ik denk dat iedereen soms wel die twijfel heeft ook ik heb soms wel eens de gedachten van hadden mijn ouders nou maar een ''ervaren'' paard gekocht in plaats van ''dat'' veulen maar wat je zeg als ik hem dan weer zie en het rijden gaat goed dan ben ik weer super trots op hem

en soms heb je idd mazzel net als amanda

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:48

Ja aman, ik heb toen natuurlijk de prijs opvraag per toeval op nino gedaan, maar toch, daar kon ik veel chico's voor kopen :D . Voor een PRE was hij misschien dan wel gunstig geprijst, maar ik had toen dat geld nog niet... Maar ach, ieder paard heeft wel zijn charmes. En er komt bij mij vast ooit nog eens zo'n dikke barokke met manen van een meter :D PRE hengst/ruin :D :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:50

Idra: Ik zou met alle liefde het fotograferen komen oefenen op Terroso :), vind hem zo leuk! Jammer dat het zo ver weg is :P.
Djemo: Binnen goede foto's maken is idd best lastig. Wat ik zie aan jou foto is dat de sluitertijd waarschijnlijk toch langer is geweest omdat je foto wel licht is. Maar het onderwerp is dan juist weer bewogen. Je zou het met een wat langere sluitertijd kunnen proberen en flits. Door de flits zou de beweging scherp moeten zijn en door de langere sluitertijd doet het omgevingslicht ook goed mee (althans zo kreeg ik het uitgelegd door mijn docent :P). Maar echt mooi wordt het dan nog niet denk... Buiten lukt het al een stuk beter met de bewegende foto's ;). Dan is er genoeg licht.
SteefViana: Wat een geweldige mooie paarden :).
Ilona: Alweer goede verhalen over Chico :). Wat doet ie het toch super!! Toch echt een hele goede keus geweest :D.
Kelly: Ik heb ook al meerdere topics gezien van jou en Taco, en ook het topic over spat gezien... Snap wel dat je hem niet zomaar weg doet je hebt toch een band samen. Snap ook wel dat het een lastige situatie is voor je... Je bent zo gewend op niveau met hem te rijden en nu gaat dat niet meer.
Ilona: Onderhoudskosten zijn idd errug hoog hier in de randtstad :). Moet wel eens lachen om die berichtjes van mensen die vanuit Drenthe ofzo naar de randstad komen met hun paard: Stalling gezocht inclusief weidegang, strooisel en voer (All-inn) voor jaja €150 :=. Daar mag zeker €100 bij als het niet nog meer is ;). En Chico gaat toch echt steeds meer op een 'echte' lijken hoor ;). In dat filmpje zag ie er ook zo goed uit :).

Ben net terug uit me werk en ben heeerlijk natgeregend :). Het is echt rotweer hier! Vanavond de laatste les fotografie :). Heb nog wel wat foto's gemaakt, maar de wereldfoto zit er niet echt tussen :P.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:50

Hier
Afbeelding

en nog eentje van Viana
Afbeelding

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:13

Ilona: Je hebt gelijk. Voor een PRE was hij gunstig geprijst, maar ik had net zo goed met een leuke Chico thuis kunnen komen. :D Wat ik meer merk is het verschil van stallings kosten per regio. Daar kan je op besparen als je in de juiste regio woont :+ . Zo betaal ik straks in Dronten hetzelfde als ik nu betaal. Alleen wordt daar alles gedaan en heb ik zoveel meer faciliteiten. Waar ik nu woon moet dus voor hetzelfde geld alles zelf doen en hebben alleen een buiten bak en land (eerst lopen langs een drukke weg).

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:20

Prinslover schreef:
Haha, ik zat gister even in de bak te kijken, net toen Matz begon te stuiteren. :D Ik kan er niks aan doen, maar moet áltijd lachen, het ziet er namelijk zo grappig uit _O- . Het is net een konijntje, alleen dan 100000 x zo groot :') .

Lach maar :(. Probleem is dat als jij gaat lachen, ik ook de slape lach krijg. En probeer dan nog maar een serieus en consequent te blijven tegen Matz. Je moet het van de week anders maar eens filmen als je wil.
Je paard heeft ruim een uur los gestaan daarnet.

Mooie foto's komen er voorbij!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:25

Thank youuuu! Ik zag je alweer buitenlopen vanochten kwart voor 9! Ik ben met de scoot :( Autotje wordt gemaakt nu...

SteefViana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:32

Haha jaaaa klopt!! Maar daar was ze nog niet helemaal in Portugese outfit!
Maar wel mooie fotos!!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:58

Welke film word het eigenlijk vanavond?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:09

Debby: Je plaats mooie foto's zeg van Stephanie dr paard. Heel mooi in outfit :9 .

Benthe, geen idee, zou je ans moeten vragen! :+

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:12

Oww ik vind die outfits zoooo mooi :D

Als ik ooit een Anda koop dan komt er ook echt een over de top hoofdstel met borsttuig :=

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:16

Lijkt mij ook ontzettend gaaf om nog eens te kopen :~ . Maar moet ik eerst nog even aan andere dingetjes denken (een goed zadel straks). En dan wie weet... :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:19

Haha ik hoop dat ik mijn zadel mee kan nemen als ik naar een Anda ga... dat zit te lekker.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:21

Ik vind dat ook echt geweldig :), zo'n onwijs mooi hoofdstel en borsttuig :D. Maar ja eerst nog het paard waar het bij past :P.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:22

Grappi, dat Boktvirus, mijn onderschrift is op hol gelagen, mijn avatar is weg. Bij julie ook al wat rotzooi zie ik.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:26

Ach gut, bij benth slaat het meteen weer naar dr bol hoor :')

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:27

Bij mij valt het geloof ik nogal wel mee :P. Maar jou onderschrift is idd een beetje op hol geslagen :=.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:56

die van mij doet het nog geen eens :P

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:03

ik vindt die outfits ook echt zo :9
alleen vindt het niet echt wat voor heike :P