. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 

.
.
. Zo weer
. Als dat minder was (als ik in lutjebroek zou wonen ipv regio Den Haag
) had ik misschien ook meer kans gehad op 2 paarden haha. Maarja, is ook dubbel zoveel tijd he? Nou Taco is en blijft een fjord, die zijn eigenzinnig, en hebben een lekker eigenwilletje of niet?
. Daarom heb ik Chico aangeschaft, een echte 'neppe' maar wel heel lief! Ik had helaas ook niet die duizende euries voor een super mooie PRE... Dan had ik nog even moeten doorsparen! En ik snap die extra twijfel wel hoor, heb je altijd met zulke momenten. Zo wilde ik eigenlijk een 6 a 8 jarige die goed was doorgereden, en wat koop ik, een 5 jarige die niks kan
. Als het dan een dag minder gaat denk ik ook weer van, hmm, was het wel zo'n goed idee? Maar vaak maakt ie het de keer daarop weer helemaal goed!
Wie weet wat de toekomst jou en Taco nog biedt..?! 
. Voor een PRE was hij misschien dan wel gunstig geprijst, maar ik had toen dat geld nog niet... Maar ach, ieder paard heeft wel zijn charmes. En er komt bij mij vast ooit nog eens zo'n dikke barokke met manen van een meter
PRE hengst/ruin
, vind hem zo leuk! Jammer dat het zo ver weg is
.
). Maar echt mooi wordt het dan nog niet denk... Buiten lukt het al een stuk beter met de bewegende foto's
. Dan is er genoeg licht.
.
. Wat doet ie het toch super!! Toch echt een hele goede keus geweest
.
. Moet wel eens lachen om die berichtjes van mensen die vanuit Drenthe ofzo naar de randstad komen met hun paard: Stalling gezocht inclusief weidegang, strooisel en voer (All-inn) voor jaja €150
. Daar mag zeker €100 bij als het niet nog meer is
. En Chico gaat toch echt steeds meer op een 'echte' lijken hoor
. In dat filmpje zag ie er ook zo goed uit
.
. Het is echt rotweer hier! Vanavond de laatste les fotografie
. Heb nog wel wat foto's gemaakt, maar de wereldfoto zit er niet echt tussen
. 
Wat ik meer merk is het verschil van stallings kosten per regio. Daar kan je op besparen als je in de juiste regio woont
. Zo betaal ik straks in Dronten hetzelfde als ik nu betaal. Alleen wordt daar alles gedaan en heb ik zoveel meer faciliteiten. Waar ik nu woon moet dus voor hetzelfde geld alles zelf doen en hebben alleen een buiten bak en land (eerst lopen langs een drukke weg). Prinslover schreef:Haha, ik zat gister even in de bak te kijken, net toen Matz begon te stuiteren.Ik kan er niks aan doen, maar moet áltijd lachen, het ziet er namelijk zo grappig uit
. Het is net een konijntje, alleen dan 100000 x zo groot
.
. Probleem is dat als jij gaat lachen, ik ook de slape lach krijg. En probeer dan nog maar een serieus en consequent te blijven tegen Matz. Je moet het van de week anders maar eens filmen als je wil.
Autotje wordt gemaakt nu...
.

. Maar moet ik eerst nog even aan andere dingetjes denken (een goed zadel straks). En dan wie weet...
, zo'n onwijs mooi hoofdstel en borsttuig
. Maar ja eerst nog het paard waar het bij past
.
. Maar jou onderschrift is idd een beetje op hol geslagen
.