thaollat schreef:
Gelukkig!!!![]()
En bedankt he''!!![]()
Plezier zal wel lukken!!!![]()
Als de modjes beetje onntopic blijven...![]()

We doen ons best
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
thaollat schreef:
Gelukkig!!!![]()
En bedankt he''!!![]()
Plezier zal wel lukken!!!![]()
Als de modjes beetje onntopic blijven...![]()

handig met roepen als het hele spul op de wei staat
redina schreef:jaaa leuk skattie!!! ben heel erg benieuwd naar de foto's!
Ben er zelf niet zo heel goed in!! 

Leuk dat je Suev leuk vind, ik ben echt verliefd op Antje. In Spanje zou je echt zo ontzettend veel geld voor haar kunnen vragen, daar zijn ze helemaal gek op zwart! Zwart en bruin zijn daar bijzondere kleuren.
Staat ze nu al in de opfok?
een dubbele betekenis hier 
Ben het met Eef eens dat je dat stukje over een soort van erfenis van Ligon heel mooi verwoord had...

Hij was vervelend niet normaal meer! We hebben er zelfs heel even een praam op gehad, maar toen werd hij helemaal raar en viel om, dus dat wilde ik niet meer. Ik schaamde me dood, zeker omdat ik weet hoe hij normaal doet, en natuurlijk heeft heel de stal mee mogen genieten van zijn geklier
Ik zal dus nooit meer zeggen dat hij braaf is LOL Hij kwam er wel supermooi onder vandaan, het lijkt wel een valk nu!
) was echt superbraaf en we hebben geen verdoving nodig gehad
Lachen hoor, zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie, KLEUTER
!) omheeft, kun je het beste even contact opnemen met hypofocus want het is/was nl. te koop.
! Evelienepien schreef:DinkeyGirl: Voor het hoofdstel dat "die cruzado" (zou bijna iets gaan vragen aan je over de papierenaffaire naar aanleiding van de manier zoals je hem hierboven benoemd maar laat ik dat niet doen!) omheeft, kun je het beste even contact opnemen met hypofocus want het is/was nl. te koop.
En wat leuk dat iedereen hier zo enthousiast is!
Vind het echt een gaaf hoofdstel, ik heb geen nieuwe nodig ofzo maar was gewoon benieuwd welk merk het was, en zag ik het nou goed dat het bruin onderlegd was?
! Het is volgens mij een Kieffer hoofdstel met V-bling-frontriem en ja, het was bruin (en dat vond ik jammer anders had ik het wel geweten
). moravita schreef:he hoi,
Wat een leuke grelo! Waar heb je die gekocht? Wij hebben ook 3 grelo's. Beetje hebberig maar ze zijn zo geweldig!!!! Groetjes moravita
Ps gringo is net goedgekeurd. staat op www.moravita.com onder kopje nieuws......
Leuk paard ook! Wat een mooie website zeg, volgens mij ben ik daar wel eens geweest met de clinic van David de Wispelaere, kan dat?
Kazir klinkt een beete arab haha 
Ik heb echt van alles geprobeerd, lijnzaadolie, zo'n karteltjes zweetmes, elke dag goed poetsen, zeewier, maar het heeft allemaal echt geen zak geholpen. Dus dit jaar gaat hij gewoon weer lekker 2x

, want dan wordt het vanavond weer binnenbak(als hij weer droog en poetsbaar is).
Taco is een goedgekeurde dekhengst, maar 1 met een zeer slecht verleden, hij zit totaal onder de littekens. Ik was ondertussen afgestudeerd en had een leuke baan gekregen en een boerderijtje gekocht met mijn vriend. Ik kon het me dus permiteren om meer paarden te houden.
Uiteindelijk willen we 2 merries en 1 of 2 hengsten, die alle geschikt zijn voor de fokkerij en onder het zadel. Maar Bobby en Taco mogen hier gewoon blijven tot hun dood en ik hoop dat dat nog heel lang duurt, dus tot die tijd hebben we het dus een beetje druk.