Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
ik zelf ben helemaal weg van folkert hebben daar op het moment ook twee veulens van.LotteAnna schreef:Thomas 327 (Ygram X Oege Pref.)
Staat ook op Hestengaarden. Ook mooi
dat is ook een mooi beestje )
wendely schreef:Nou de titel zegt het al.
Welke Friese hengst krijg jij nou echt de kriebels van zo mooi.
Ik vind Tsjerk echt een superpaard![]()
Zelf heb ik ook een van Tsjerk![]()
Dit is Tsjerk
maark doe um nevernooit meer weg dat karakter van um is egt superzzzzzzzzz plus dat je gewoon emotioneel word als ie gaat lopen showen....egt een superbeestjuh en als jij nog een hengst weet op te noemen die dezelfde karaktereigenschappen met zich meenam als oege tell me about it want dan laat ik me andere friezen daar gelijk door dekken.... 

Weekveul schreef:.. majah ik heb nu een volle zoon van um staan...
!Weekveul schreef:dat klopt niet anton is wel mooi maar heeft niet dezelfde passen en karaktertrekjes als oege
!
ik weet niet of het hier thuishoort, maar goed. Helaas is Ids niet meer in ons midden... Hij is vorige week overleden:(
maar ze hebben weer een nieuwe hengst. iets met ts.... (die namen lijken ook zo op elkaar...) hebrino schreef:;( ik weet niet of het hier thuishoort, maar goed. Helaas is Ids niet meer in ons midden... Hij is vorige week overleden:(
Echt geluk hebben ze niet gehad dit jaar op Hestengaardemaar ze hebben weer een nieuwe hengst. iets met ts.... (die namen lijken ook zo op elkaar...)