Tarzan: super dat Rambo het zo goed doet! Het leek wel alsof jullie even een reset nodig hadden.
Wat leuk om te lezen Deertje! Ik snap helemaal wat je bedoelt

Maar ik snap wel helemaal wat je bedoelt hoor, ik heb weleens het idee dat Nero Nederlands kan verstaan. Soms ben ik tegen hem aan het kletsen en kijkt hij me echt zo aan alsof hij precies wist waar ik het over had

Wat me ook opvalt aan PRE’s is dat ze zo dapper zijn. Nero is ook echt bijna nergens bang voor. Schriktrainingen heeft ook altijd weinig zin met hem want hij kijkt misschien 1 keer ernaar en daarna doet hij het zonder problemen.
Zo hadden we in Epe een schriktraining met zo’n 7 obstakels, stond een uur voor. Na 10 minuten waren wij klaar. Vriendin was mee, die heeft ook een Spaanse. Die deed er ook vrij weinig om allemaal. Die van ons liepen elke keer voorop als de andere het eng vonden

Hier gaat het nog steeds goed. We moeten nog steeds 1 puntje voor de L1 dus zijn stilaan aan het trainen voor de L2, dus wijken vanaf de hoefslag. Hij gaat zo vooruit! Hij had in het begin moeite om zijn achterhand mee te nemen en nu begint hij dat echt zo goed te snappen. Ik voel echt onder me dat hij zijn achterhand meeneemt zijwaarts. Zo’n gaaf gevoel is dat! Hij houdt nog geen lange stukken vol want dat kost hem echt nog veel denkwerk en kracht maar dat geeft niet, we doen kleine stukjes en dat gaat super

We hadden maandag ook wat kleine stukjes verzamelde galop geoefend en daar zaten toch ook al twee goede stukken tussen.
Daarna is hij wel goed moe (dat merkte ik vandaag ook nog aan hem) dus heeft hij lekker even twee dagen vrij.