Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimley schreef:Mocht iemand in regio Noordoostpolder wonen met een knappe fries.. ik zou er graag 1 voor de lens willen hebben!
chriske schreef:haha wauw ladykim wat een leukerd!
mijn friese lease dame en ik hebben een week geleden 'wedstrijd' gehad en van het weekend weer lekker fanatiek gewerkt aan vrijheidsdressuur[ [url=m/PXShRP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EFFmjQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XKNASA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LgTBCJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CgbfKo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/drMtgY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QOgaeO.jpg]Afbeelding[/url] ]
boerinnetje schreef:Kimley schreef:Mocht iemand in regio Noordoostpolder wonen met een knappe fries.. ik zou er graag 1 voor de lens willen hebben!
Ik woon iets onder Zwolle, weet niet of dat in de buurt genoeg is?![]()
Wat een gave foto's weer! Zo leuk om al die verschillen te zien.
Hier iets minder nieuws wb Jetta, ze heeft het vruchtje verworpen. Volgend jaar dus toch geen veulen hier.
Bamii schreef:Geweldige foto's! Hoezo met een fries hoort alleen voor de kar? Jij hebt toevallig niet deze zomer op Ameland gewerkt? Je komt me zo bekend voor haha![]()
Baasje uitlachen is niet leuk...
[ Afbeelding ]
chriske schreef:haha wauw ladykim wat een leukerd!
mijn friese lease dame en ik hebben een week geleden 'wedstrijd' gehad en van het weekend weer lekker fanatiek gewerkt aan vrijheidsdressuur[ [url=m/PXShRP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EFFmjQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XKNASA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LgTBCJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CgbfKo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/drMtgY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QOgaeO.jpg]Afbeelding[/url] ]
boerinnetje schreef:Kimley schreef:Mocht iemand in regio Noordoostpolder wonen met een knappe fries.. ik zou er graag 1 voor de lens willen hebben!
Ik woon iets onder Zwolle, weet niet of dat in de buurt genoeg is?![]()
Wat een gave foto's weer! Zo leuk om al die verschillen te zien.
Hier iets minder nieuws wb Jetta, ze heeft het vruchtje verworpen. Volgend jaar dus toch geen veulen hier.
Captain schreef:Super mooi chriske!en de fries van puppetje! Hoe hoog rijdt je?
Echt leuke foto's iedereen. Ik zal de mijne ook even voorstellen.
Menno, 20 jarige ruin. Verzorg hem nu 9 jaar.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij kan ook schilderen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Sorry voor de spam, alle foto's zijn gewoon zo tof.
Captain schreef:Wat ik kan kan iedereen, als je maar geduld er voor hebt.Hij kende ook niks 9 jaar geleden.
LadyKim schreef:Captain schreef:Wat ik kan kan iedereen, als je maar geduld er voor hebt.Hij kende ook niks 9 jaar geleden.
Had het over m'n paardje , die heeft er soms echt moeite mee.
Maar je inspireert me echt ! Leuk je hier ook op bokt te zien .![]()
op een of andere manier vind ik dat je via bokt sneller aan de praat raakt met mensen die je anders nooit "te pakken " zou kunnen krijgen
tyleysmiley schreef:Mijn mooie Friese manneke..hier als veulen...nu bijna twee jaar oud
[ [url=m/pKzATL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onne x Tsjerk en liever dan lief..is(en blijft) hengst
Amable schreef:Zonder onaardig te willen zijn, maar het ligt echt zelden aan het paard. De persoon die het paard wat leert is de bepalende factoor en als deze bijvoorbeeld niet helder is in de vraag, te grote stappen zet of een slechte timing heeft dan wordt het voor het paard donders lastig om uit te vogelen wat de mens wil en dan haken ze (logisch) af. Mijn ervaring bij de meeste paarden is dat op het moment dat de mens correct gaat trainen het paard in recordtempo enthousiaster wordt