Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Ik heb ondertussen al heel wat shampoo flessen staan maar die staart wordt echt niet mooi wit. Dan moet ik hem echt meer dan 10 keer wassen, als het niet meer is.                                                         
 ) Soms moet staart 2x, als hij heel vies is. Rest van lijf doe ik er ook mee.

Cyrina schreef:Wat een kanjers komen er voorbij zeg!! Mooi.
Ik heb ook 2 valkjes, alleen in principe niet om te houden. Ze staan nu nog in de opfok in SPanje en komen van het voorjaar hierheen. Ze zijn nu 2 jaar.
Hier een stukje video van ze;
https://www.youtube.com/watch?v=VnePU46 ... O-Y6tMTZeQ
ook heb ik een hengstveulen die valkgeboren is, of hij dat blijft wordt nu getest
lovelance schreef:Ook nooit echt een merriepersoon geweest. Maar nu erg blij met mijn witte prinses. Ze laat wat sneller merken als ze iets niet leuk vind, kan flink mopperen. Is de baas (krengerig) in de kudde, maar ze is onwijs zacht verder. Ze doet heel veel voor je. Nu vind ik haar ook echt prachtig door haar stevige bouw, ze is erg barok, ruim in haar gangen en heeft een mooie maat: 1.66
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
mooie merrie blik![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Klaar met spammen

vind het altijd fantastische beesten om te zien! Helaas moet ik ngo behoorlijk wat jaren wachten  

Weer veel mooie paardjes zien voorbij komen !  

Hij wil eigenlijk liever om zich heen kijken en de merries in 't oog houden en dan zit dat bit met die ruiterhand natuurlijk in de weg  
  Maar goed, het is ondertussen ook al veel beter geworden hoor...geduld loont dus, ook in dit geval  

Daarom koos ik voor mijn eerste paard hier een PRE met arabisch bloed erbij, heerlijk paard was het. 

Mis hem nog iedere dag.

Is wel aan de hulpen hoor, maar iets wat eng is is gewoon eng, ongeacht wat jij daar aan probeert te overtuigen... Maar gelukkig is hij enorm cool en is er zelden iets echt eng, als hij iets gek vindt dan gaat hij stil staan om het op zijn gemak te bekijken, ook als de rest van de groep wel door loopt, hij neemt zijn tijd. Kan je drijven wat je wil, hij wil gewoon even kijken ja 
 En als hij het gezien heeft dan draaft 'ie zelf wel weer bij 
 Ook mensen die jaren niet gereden hebben, of bang zijn kan ik er zo opzetten, interesseert hem niets. Mijn bijrijdster was een keer wezen kite-surfen, nogal wat klappen op haar lijf omdat het zo goed nog niet ging, dus haar hele nek, rug en schouders zaten vast. Ze rijdt in de les de dag erna Llevado en oke, hij loopt niet echt lekker ontspannen door zijn lijf, maar doet braaf zijn rondjes. Halverwege de les wisselen we en stapt ze op Jauke, die vliegt er van door met haar en blijft zich de hele les vasthouden en wegdrukken. Doordat ze zelf zo vast zat zat ze gespannen op zijn rug en daar kan hij dus helemaal niets mee, Llevado interesseert het niet... Dus nee, geen typische spanjaard 
                                                         Diaana schreef:Hier ook een PRE- fanvind het altijd fantastische beesten om te zien! Helaas moet ik ngo behoorlijk wat jaren wachten
![]()
Heb al veel goeds gelezen over hun karakter, maar ben ook wel benieuwd wat de mindere trekjes zijn?
Daarnaast zie ik dat ze vaak alleen gebruikt worden voor dressuur, wat doen jullie allemaal?
 Voor sommige mensen is het lastig als ze eenkennig zijn, ze nog wel eens heet kunnen worden of anders bereden zijn in Spanje dan wij in NL gewend zijn. Maar dat is wel op te lossen.
Mandy schreef:
 MaluH schreef:Eindelijk wat fotos van Borracho
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En ik hou helemaal niet van rijfoto's omdat ik nog zoveel heb om aan te werken maar op deze foto laat Bor zo goed zien hoe hij zijn best voor me wilt doen
[ Afbeelding ]