Vertrouwen!! ____________________________________ Oe kriebelplekje!! ________________________________ Blij paard!! (val niet om)
(sorry het zijn er 3 geworden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loesjevosje schreef:Misschien een leuke tip, we hebben al heel lang een trekpaardentopic op bokt. Heel gezellig, [HK] [TPT3] Met onze dikbillen denderen wij door naar deel 3! misschien is ook leuk om is een kijkje te nemen en mee te kletsen.
renatuuh schreef:Ja weer nieuwe foto's!!
[ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Vertrouwen!! ____________________________________ Oe kriebelplekje!! ________________________________ Blij paard!! (val niet om)
(sorry het zijn er 3 geworden)
renatuuh schreef:loesjevosje schreef:Misschien een leuke tip, we hebben al heel lang een trekpaardentopic op bokt. Heel gezellig, [HK] [TPT3] Met onze dikbillen denderen wij door naar deel 3! misschien is ook leuk om is een kijkje te nemen en mee te kletsen.
Ik hou hem in de gaten, ik mag namelijke nog niet reageren.. iets met 25 nuttige berichten... Daarom is dit topic zijn fijn
@ Bambolina:
Normaal stap ik met een krukje op, maar toen de foto's gemaakt zijn heeft mijn vriend me er opgegooid.
Meestal met zadel stap ik ook met en krukje op, anders kom ik er niet bij![]()
Maar ben het wel aan het trainen
renatuuh schreef:Ja weer nieuwe foto's!!
[ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ]
(sorry het zijn er 3 geworden)
piewie schreef:Dames even een vraag hier.
Zouden jullie nog een tip voor mij hebben??
[HAR] Wie heeft de tip of oplossing!
Ik baal enorm ervan en kan hierdoor haast niet rijden. Ja zonder zadel, maar gek genoeg vind ik dat niets zitten haha
vang schreef:piewie schreef:Dames even een vraag hier.
Zouden jullie nog een tip voor mij hebben??
[HAR] Wie heeft de tip of oplossing!
Ik baal enorm ervan en kan hierdoor haast niet rijden. Ja zonder zadel, maar gek genoeg vind ik dat niets zitten haha
Boomloos zadel eens proberen met elastische singel?