Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

keona schreef:zijn er eigenlijk mensen die dus komend jaar gaan dekken en een goede azteca proberen te fokken

Authentic schreef:keona schreef:zijn er eigenlijk mensen die dus komend jaar gaan dekken en een goede azteca proberen te fokken
Dit jaar weet ik niet, wellicht volgend jaar, als ik eruit kom met de hengst, ik neig naar dekken met een Azteca B.
Ik hoop dat dit topic ook weer wat meer in de richting kan gaan die ik bedoelde (ervaring met Azteca, registratie etc.)
castano schreef:het waarom mag duidelijk zijn!!!..staat allemaal in deze forum en met wie ook
Welke hengst is het geworden dan? Het waarom zal dan zijn omdat ze de eigenschappen van Iberische paarden mooi vindt en graag zou terug zien in combinatie met de eigenschappen van haar Quarter?

Jessix schreef:castano schreef:het waarom mag duidelijk zijn!!!..staat allemaal in deze forum en met wie ook
Ik kan het niet terug vinden.Welke hengst is het geworden dan? Het waarom zal dan zijn omdat ze de eigenschappen van Iberische paarden mooi vindt en graag zou terug zien in combinatie met de eigenschappen van haar Quarter?
ik zal natuurlijk nooit een Anda of Lusi uit haar kunnen fokken, maar dat wil ik ook niet omdat ik graag veel eigenschappen van de (mijn) Quarter verankerd zie. 
vandaar dat ik mijn tekst weg heb gehaald hihhi

castano schreef:sorry Jessix,ik dacht dat je het in het algemeen vroeg, vandaar dat ik leuk ging antwoorden, wat IK ging doenvandaar dat ik mijn tekst weg heb gehaald hihhi
dus voor de mensen die zich afvragen waarom ik een koe heb staan daar stond dus mijn hele uitleg hihihi
Jos schreef:authentic, je mag altijd komen kijken hier hoor. wij hebben 3 azteca's en een aantal azteca fans. .
, die alleen geen tijd schijnen te vinden om weer eens naar het Westen te rijden. Dan moeten we het dit jaar maar combineren als de volgende Azteca baby zich aandiend!