hè das jammer... dan zit ik in Spanje had graag willen gaan kijken, volgende keer beter hoop ik
Jennifer8
Geplaatst: 19-06-12 21:49
joletjuh schreef:
Sorry vergeten te zeggen aan de tel, ik kom toch nog zaterdag
Oh leuk, toch nog. Nou ik ben onverwachts ook gewoon thuis dus je bent van harte welkom om voor of na je bezoekje aan Aline te komen buurten!
Ariebombarie, jammer dat je er niet bent in september. Zo vervelend ook voor je dat je je in het walhalla van de PRE bevindt . Zijn daar geen keuringen tijdens je verblijf? Ik ben ooit eens naar een PRE keuring geweest in Valencia en dat was erg leuk. Veel groter dan in NL natuurlijk.
geen PRE keuringen op dat moment volgens mij, maar wel van plan er weer eentje te gaan rijden waar ik lessen gereden heb toen ik er woonde al staat 'de mijne' (profiel) er niet meer helaas maar toch jammer dat ik niet naar de keuring kan, komt zo vaak zoveel moois voorbij
Ik meld me ook, wil er graag heen want ben op zoek naar een PRE voor mezelf... Kan daar mooi even kijken! Maar is ook op 2 uur rijden
J0anieke
Geplaatst: 26-06-12 11:36
Wij gaan dr ook heen met 7 paarden! (Finca Linda) Weet niet precies welke secties maar verwacht (en hoop) dat we dit keer wat hoger eindigen dan afgelopen jaar met deze paarden... Genovesa hoeft niet meer mee aangezien die al 2x 1e is geworden
Heb vanochtend bevestigende mail gehad dat het doorgaat en dat het inschrijfgeld eind deze maand afgeschreven wordt. Lukt het met oefenen bij iedereen?
Ik doe niks anders dan anders. 1 x in de week is de training hier standaard het keuringsrontje lopen (is ook leuk, even wat anders).v de 2 weken van te voren doe ik het 2 a 3 x. Alleen Galina moet iets netter stil gaan taan, dat is het enige waar ik nu iets meer mee bezig ben. En verder gewoon zorgen dat ze fit zijn en er goed uit zien. helaas vorig jaar met Cantaor wat mislukt omdat hij dat jaar nogal last van de jaarlijkse enting heeft gehad. moet volgende week weer enten, hou mijn hart vast...
Madieke
Geplaatst: 01-07-12 20:37
Ik denk dat ik wel even kom kijken een van de dagen, ga het in iedergeval in mijn agenda zetten.