xhaartjex, of het helpt weet ik niet, maar ze hebben een hals die dan gaat zweten als je die omdoet en dan is het de bedoeling dat dat vet verbrand...ik heb het wel eens op een internetshop gezien, misschien is het een amerikaanse site geweest.
Wat een prachtige foto's weer! Over het hengstennek verhaal, ik vind het prachtig Zolang het gezond blijft uiteraard
Ik kan me overigens vaag herinneren dat dit een aangeboren afwijking is, en dat het niet zomaar kán omklappen. Heb geprobeerd wat info op te zoeken online maar kan er weinig over vinden. En over zo'n hals die je om doet om te gaan zweten, ik heb er wel een arabier mee om zien staan voor de show, maar of je dat nou echt wilt... Hoort gewoon bij het paard toch. En als het ongezond is, is het meer symptoombestrijding lijkt mij.
Anoniem
Geplaatst: 20-08-11 11:47
PinkPrincess schreef:
russel,, wat een raar iets nog nooit van gehoort, een soort zalf ofzo ??
Nee hals, die je dan op stal omdoet, dan door de warmte gaat het vet verbranden. Of het werkt weet ik niet. Lijkt mij voor het paard erg onplezierig.
Anoniem
Geplaatst: 20-08-11 11:49
Ik ga mijn manneke straks wassen en weer foto's schieten..Hij is nu echt zichzelf aan het worden, hele dikke vrienden met mijn andere paard en hij begint nu zijn eigentjes te durven laten zien...hij is erg lief aan het worden. Zijn buikje is nog wel bol, maar hij begint al minder puppy te worden, zijn ogen zijn ook al weer gegroeid.
Leuke plaatjes ga ik zetten...tot later
XshaartjeX
Geplaatst: 20-08-11 20:03
Fuego vandaag met het losrijden!
sanapril
Geplaatst: 20-08-11 21:58
April (fries X tinker) vandaag tijdens een rit naar Schipborg...