Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
200 meter ofzo
en gisteren stond hij op de oprit alweer PLOINK in de ankers omdat men eenden aan het voeren was > ritselzakjes zijn eng. Dat werd een dribbel, bijna steiger festijn maar ik heb hem kortdaat aangepakt en heb het hele stuk 2 keer op en af met hem gelopen
)
Nooit aan western gedacht ?? ....

) terwijl ik met Dito zo klaar ben
Maar goed, dat weegt niet op tegen de supermomenten die we bij de paarden hebben!
Met haar mooie dunne vachtje 
Worden vast weer hele mooie!
er komen er vast meer!
Kan niet, even op bezuinigenstand momenteel 
haha en Fuur weer zo lekker hyper.. Hmm en twee bijrijdsters maar liefst, dat is op zich wel handig, helpen ze verder ook een beetje mee enzo? En wel fijn dat jullie allemaal bij dezelfde instructrice lessen
ik heb op Flaaf maar heel af en toe iemand anders eigenlijk, manlief heeft er een paar keer opgezeten (waarvan laatste x dus een beetje raar verliep) en verder een meisje die wel eens met hem naar buiten gaat, oh en Suus natuurlijk
hier is het niet zo makkelijk om iemand echt gemotiveerd te vinden die ook nog eens redelijk kan rijden.. Nu wel zonde want ik kan zelf natuurlijk ook steeds minder.
en ja hier is het echt balen dat we overal zo ver vandaan zitten, in Tunis is dus wel alles gewoon maar ja dan moet je paardje wel even een dikke 500km in de trailer.. Pfff :'( 
) en ze lagen allemaal lekker te slapen, zwartje en banaan lekker buiten tegen elkaar aan gekropen. Femke_Tweety schreef:@branka Fijn dat Frio aan het eind lekker liep. Qua diggitenne: Als je dat apparaat nog een keer kan lenen: Test even of hij geen storing geeft als er vrachtauto's, bussen of bromfietsen langsrijden.... Dat gebeurt namelijk altijd bij mn schoonmoeder! Die weet het altijd precies wanneer er een brommer door de straat komt...
... Suelza schreef:Zooo ik ben er ook weer (even). Ben even druk geweest. De avond van Gert van den Hof was interessant, laat ik het zo zeggen, ik was volgens mij de enige criticus in het afgeladen Ermelo...
Ik zal het netjes houden en er open en bloot op internet maar niet teveel over gaan roepen, maar de vraag die ik had: "Of ze tegen kritiek kunnen", is wel beantwoord. En het antwoord is: "NEE!" hahaha...
Citaat:Moderatoropmerking:Quote verwijderd.
Even gereden. Ging best goed, als je nagaat dat ik 2 jaar niet gereden heb, en paardje ook niet.
)
en wat super joh,alweer L2!
)
Tweedles was verders braaf maar wel voorwaarts in het bos. Ik ben vrij veel mountainbikers tegengekomen, maar daar is meneer niet bang voor. Sterker nog, hij wou dr t liefst in volle vaart achteraan...
HIHI