Het lijkt mij ook het fijnst om zo in alle rust een paard uit te zoeken, niet enkel vanaf foto's (hoewel dat voor sommigen ook gewoon goed kan werken), maar als je echt een maatje voor het leven zoekt kan ik me voorstellen dat het gewoon heel fijn is zo in alle rust kennis te maken met jouw paardje en de mensen en omgeving waar ze opgroeit. Jij hebt ook daar voor het eerst met het ras kennisgemaakt toch? Niet op vakantie in Marokko of Tunesie toch?
Bij die advertentie van Uxor staat trouwens dat hij met andere 'males' buiten staat, dat staat in het algemeen voor hengsten, niet voor ruinen
vind het een knap paard, heel redelijk geprijsd ook 
Bonjoy ja wat een plaatje he! Bij het importeren komen inderdaad best nog wat kosten kijken, het vervoer is natuurlijk al vrij duur en verder is er nog een quarantaine en allerlei bloedtesten en controles die moeten worden gedaan... Waarschijnlijk kom je voor een importpaard toch ook minimaal wel op 4000 euro uit, dat is dan nog wel veel goedkoper dan een paard uit Duitsland maar op dat findyourhorse te zien staan in Frankrijk wel erg goedkope paarden, wie weet zit er wel wat leuks naar jouw smaak tussen
. Naar paardjes gaan kijken is altijd leuk
Yvon Ollivier
Fadasir
ik wil niet eens weten hoe hij er straks uit ziet als hij in training is ...