Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bedouin schreef:Mijn Omar is dus echt niet zo intelligent als jouw Goloso.
Met geen mogelijkheid bleef hij in het teiltje Omo staan, nu maar een zak met watten en een middel dat dezelfde werking zou hebben als natrium bicarbonaat (kennen ze niet hebben ze niet, net zo min als biotex laat staan groene) maar vloeibaar en roze. Van de apotheek. Het zou een desinfecterende werking hebben met een zekere trekkracht. Maar even aankijken, wat het effect is straks.
Prinslover schreef:Even een vraagje.. wat hebben jullie in je kast staan? Wat is nu echt een must-have op stal?
Heb tot nu toe even opgezocht en gekeken, maar kwam uit op:
-thermometer
-schaar
-soda
-traumeelzalf
-betadine
-uierzalf
Vergeet ik nog iets? Ik moet echt is wat gaan aanschaffen. Heb nu niks op stal
.
nombrado schreef:bedouin schreef:Mijn Omar is dus echt niet zo intelligent als jouw Goloso.
Met geen mogelijkheid bleef hij in het teiltje Omo staan, nu maar een zak met watten en een middel dat dezelfde werking zou hebben als natrium bicarbonaat (kennen ze niet hebben ze niet, net zo min als biotex laat staan groene) maar vloeibaar en roze. Van de apotheek. Het zou een desinfecterende werking hebben met een zekere trekkracht. Maar even aankijken, wat het effect is straks.
ik denk wel dat jou Omar zeker intelligent is, zeg hem , wat je gaat doen....je zal echt verbaasd staan, hoeveel ze begrijpen.
Niet dat ze altijd luisteren hoor
goloso ook niet
cloris schreef:nombrado schreef:ik denk wel dat jou Omar zeker intelligent is, zeg hem , wat je gaat doen....je zal echt verbaasd staan, hoeveel ze begrijpen.
Niet dat ze altijd luisteren hoor
goloso ook niet
Vertellen wat er gaat gebeuren doe ik ook altijd en vertellen wat hij allemaal wel kan! woorden hebben zoveel kracht![]()
Mayke wat ziet hij er lekker uit, heb je een bui-tje gehad?
lakshmi schreef:Saida hihi hier kan je die lekkere vent van je nog beter zien: http://www.berber-almansour.de/pferde/q ... lb_p3.html
Machonito schreef:Je bedoel paard en man
Dan neem ik de man wel mee voor Saida![]()
Kelly_Taco schreef:Saida Je hebt gelijk hoor! Enne Frank zal hier toch wel actief worden anders moet hij namelijk zijn harem over geven aan Jan..
laulau85 schreef:hihi het topic bestaat nu precies 1 dag en we zitten nu al op 8 pagina's.....
500: 8 per dag = 62 1/2 dag voordat we in het nieuwe topic zitten....
Dus meiden die hem gaan maken jullie hebben max. 2 maandenSUCCES!!!