Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pipi schreef:Penny> Lees ik nu iets over Picasso verkopen?
Heb dat natuurlijk niet meegekregen,maar dacht dat jullie zo leuk waren samen.
. Ik heb een advertentie geplaatst! Ik heb waarschijnlijk al iets. Wel een paar tel nummers gekregen. Die ga ik nog even bellen!
Dus ik hoop dat ik wat heb. Ga jij met Mynk nog naar het land? En sta je nog op de Arckel? 
Prinslover schreef:Beterschap Monique! Heb je niet meer foto's van je ontzettende kanjer? Ik vind Duende zooo gaaf! Ook al voorbij zien komen bij paardentango. Maar hij blijft leuk om te zien haha.

. Ik had vannochtend nog gekeken en moest nu weer even twee pagina's bijlezen
.
. Ik zat even dat topic te lezen waar dat paard in te koop staat... Maar ik zou zo'n paard volgens mij voor geen goud weg doen
. Vond het wel een aparte reden, dat iemand in het dorp een zelfde had gekocht en die daarom wat anders wil... De mannen vond ik ook niet zo
, ik heb leukere portugezen gezien
.
.
. Jammer dat ik At vandaag niet doe, al had ik gister ook wel geluk. Het ging net regenen toen ik Atlas op stal had gezet
. Vandaag even een opdracht afmaken voor privaatrecht... Heb er helemaal geen zin in. Maar ben het geloof ik al twee weken aan het uitstellen
. Morgen moet ik hem inleveren en ook mijn portfolio voor studieloopbaanbegeleiding. Die heb ik wel al af...
"?

hij is er nu helemaal doorheen aan het komen en ik zak bijna door de grond van de pijn
Had ik nu maar naar de tandarts geluisterd en hem een half
het getrut en bezig zijn samen vind ze heerlijk.
, ze waren kennelijk gewoon te groot... Dus even verkleint en hier zijn ze dan
. Een paar foto's van Atlas en zijn 'speelmaatje'. Ik had hem even op het pad gezet zodat ik zijn stal kon uitmesten en hij is nogal gek op die pony. Meestal moet ie niks van pony's hebben en al helemaal niet van witte. Maar met deze kan die echt heerlijk staan kriebelen en spelen
. Het zijn niet echt geweldige foto's, het werd al donker
.

xxxNaatjuhxx schreef:Lusitana: wat een ongelovelijke knapperd die perlino die te koop staat (L) jammer dat er geen papieren bij zitten bij zo'n paard
Dat is altijd leuk om zoiets te hebben!!

haha
Ik ga Igneo morgen helemaal plaat knuffelen